مقالات   
 

 بتن گوگردی

بتون گوگردی طی اختلاط گوگرد مذاب به همراه مواد پرکننده و جامد شدن مخلوط بدست می آید. مخلوط در زمان کوتاهی به نهایت مقاومت خود می رسد همچنین دارای خواص...

ارسال کننده: میثم تقی‌زاده
تاریخ ارسال: شنبه 24 فروردین 1392
برای دریافت فایلها باید از نرم افزار های ویژه دانلود استفاده نمایید. (برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید)


نام مقاله : بتن گوگردی


تعداد صفحه:47

زبان مقاله : فارسی


:مختصری از مقاله


بتون گوگردی طی اختلاط گوگرد مذاب به همراه مواد پرکننده و جامد شدن مخلوط بدست می آید. مخلوط در زمان کوتاهی به نهایت مقاومت خود می رسد همچنین دارای خواص فرسودگی و مقاومت در برابر اسیدها، نمکها و بسیاری ترکیبات دیگر می باشد. به خوبی کار کرده و به راحتی مواد آن قابل تعمیر و جایگزینی میباشد. بتون گوگردی دارای خواص نامطلوبی نیز میباشد. مقاومت آن زمانیکه در برابر تغییر در درجه حرارتهای بالا بسیار ضعیف میباشد تحت بعضی شرایط خیس میگردد. این مواد همچنین شکننده میباشند. تمام این خصوصیات از جهت بعضی جزئیات و اصلاح کننده ها مورد آزمایش قرار گرفته اند و مشاهده گردیده که میتوان بر این خواص غیرقابل قبول غلبه نمود.
مواد ساختمانی بتون گوگردی امروزه دارای کاربردهای بسیار ویژه ای در میان صنایع و حمل و نقل میباشند. این مواد ساختاری جدید ترموپلاستیک میباشند و میتوانند فشار کششی بیش از 9000 psi را در بیش از یک روز تحمل کنند. این مواد در برابر رطوبت نفوذ ناپذیر بوده و بسیار در برابر حمله اسیدهای معدنی و نمکها مقاوم میباشند. این قسمت شامل اطلاعاتی بود که تنها میتواند زمینه ای باشد تا ما را در رابطه با کاربردهای ساختمان بتونی راهنمایی کند.
 
 نظرات    
 
یاشار مهدی زاده 16:57 یکشنبه 25 فروردین 1392
0
 یاشار مهدی زاده
متشکرم
حسن ابراهیمی 19:04 یکشنبه 25 فروردین 1392
0
 حسن  ابراهیمی
ممنون برادر عزیز
میثم تقی‌زاده 15:29 دوشنبه 26 فروردین 1392
0
 میثم تقی‌زاده
ممنون . موفق باشید