اخبار   
 

 نام‌نویسی برای آزمون‌ صلاحیت طراحی رشته‌ی معماری و کارشناسی ماده‌ی ۲۷، مردادماه

وبگاه معاونت مسکن و ساختمانِ وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: به اطلاع کلیه‌ی متقاضیان آزمون‌های صلاحیت طراحی رشته‌ی معماری و کارشناسی ماده‌ی ۲۷ می‌رساند، ثبت‌نام از تاریخ ۱۳-۰۳-۱۴۰۳ آغاز خواهد شد و تا ساعت ۲۰ مورخ ۱۹-۰۳-۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. از این رو، کلیه‌ی متقاضیان می‌توانند با مراجعه‌ی تدریجی به درگاه الکترونیکی inbr.ir، از طریق سامانه‌ی آزمون‌ها، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند ...

نام‌نویسی برای آزمون‌ صلاحیت طراحی رشته‌ی معماری و کارشناسی ماده‌ی ۲۷، مردادماه

وبگاه معاونت مسکن و ساختمانِ وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: به اطلاع کلیه‌ی متقاضیان آزمون‌های صلاحیت طراحی رشته‌ی معماری و کارشناسی ماده‌ی ۲۷ می‌رساند، ثبت‌نام از تاریخ ۱۳-۰۳-۱۴۰۳ آغاز خواهد شد و تا ساعت ۲۰ مورخ ۱۹-۰۳-۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. از این رو، کلیه‌ی متقاضیان می‌توانند با مراجعه‌ی تدریجی به درگاه الکترونیکی inbr.ir، از طریق سامانه‌ی آزمون‌ها، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

در ادامه‌ی این اطلاعیه آمده است: زمان برگزاری آزمون رشته معماری(طراحی) روز جمعه مورخ ۰۵-۰۵-۱۴۰۳ می‌باشد. ضروری‌ست متقاضیان پیش از انجام ثبت‌نام، دستورالعمل ثبت‌نام را به دقت مطالعه و از مفاد آن مطلع باشند.

لازم به ذکر است داوطلبان مردود شده در آزمون اسفندماه رشته معماری(طراحی) که درخواست بازنگری در نتیجه آزمون خود را ثبت نموده‌اند چنانچه پس از ثبت‌نام در این آزمون‌ و اعمال بازنگری، موفق به اخذ نمره قبولی گردند مبلغ پرداخت شده بابت ثبت‌نام به کیف پول در پروفایل شخصی آنها عودت داده می‌شود.

زمان برگزاری آزمون‌های صلاحیت کارشناسی ماده ۲۷ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان روز پنجشنبه مورخ ۰۴-۰۵-۱۴۰۳ می‌باشد. ضروریست متقاضیان قبل از انجام ثبت‌نام، دستورالعمل ثبت‌نام را به دقت مطالعه و از مفاد آن مطلع باشند.


با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.
با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : معاونت مسکن و ساختمانِ وزارت راه و شهرسازی
  12:33   چهارشنبه 13 تیر 1403  
 نظرات