اخبار   
 

 نخستین کتاب جامع و هوشمند استاندارد ملی ساختمان رونمایی شد

همزمان با روز مهندس و بزرگداشت دانشمند بزرگ ایرانی “خواجه نصرالدین طوسی ”، طی مراسمی که به همین منظور در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد از...

همزمان با روز مهندس و بزرگداشت دانشمند بزرگ ایرانی “خواجه نصرالدین طوسی ”، طی مراسمی که به همین منظور در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد از نخستین کتاب جامع هوشمند واحدهای دارای نشان ملی استاندارد در گروه تخصصی ابنیه و ساختمان، رونمایی شد. خبرگزاری فارس: نخستین کتاب جامع و هوشمند استاندارد ملی ساختمان رونمایی شد
به گزارش خبرگزاری فارس، این اثر ملی حاصل طرحی ده ساله و تلاش مدادم دو ساله‌ی دبیرخانه‌ی این کتاب است که با حضور مسئولان وزارت مسکن و شهرسازی، مهندس چمران رییس شورای عالی استان‌ها و رییس شورای اسلامی شهر تهران، مهندس سید مهدی هاشمی رییس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشور و جمع کثیری از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران رونمایی شد.
نخستین کتاب جامع هوشمند استاندارد ملی ابنیه و ساختمان، در اجرای مواد 155 و 168 برنامه پنجم توسعه و قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و مصوبات هیات وزیران گردیده و با حمایت وزارت راه و شهرسازی، سازمان ملی استاندارد ایران، شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور اجرایی گردیده است. بخش خصوصی نیز از جمله شبکه خانه‌های صنعت و معدن ایران، انجمن دارندگان نشان ملی استاندارد ایران، مجمع کنفدراسیون صنعت ایران و انجمن بتن ایران از این اثر ملی حمایت جدی کرده‌اند.
به این ترتیب نخستین کتاب جامع هوشمند استاندارد ملی ابنیه و ساختمان، از طریق سازمان نظام مهندسی ساختمان برای کلیه‌ی اعضای این سازمان و از طریق دبیرخانه دائمی کتاب جامع هوشمند واحدهای دارای نشان ملی استاندارد ایران، برای تمام شهرداران، بخشداری‌های کشور، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها، تولید و توزیع‌کنندگان مصالح و لوازم ساختمانی و کلیه فعالان عرصه‌ی ساخت به ویژه شرکت‌های ساختمانی، پیمانکاران و انبوه‌سازان قابل عرضه و استفاده است.
کلیه واحدها و کارگاه‌های تولید مصالح، تأسیسات و تجهیزات ساختمانی دارای نشان ملی استاندارد می‌توانند برای کنترل مشخصات و استانداردهای خود با دبیرخانه دائمی کتاب استاندارد ملی ابنیه و ساختمان ایران با شماره تلفن 88918906-021 و یا وب سایت www.ketabestandard.com تماس گرفته و از مشخصات دقیق و مندرج خود در معرفی به جامعه و سازندگان ساختمان در کشور اطمینان یابند.
  منبع : خبرگزاری فارس
  10:19   یکشنبه 7 اسفند 1390  
 نظرات    
 
نیما محسون 20:55 یکشنبه 7 اسفند 1390
0
 نیما محسون
کار ارزنده ای است.