اخبار   
 

 اصلاح سیستم‌های تولید و توزیع بتن

رییس انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات بتن آماده خانه صنعت و معدن استان اصفهان گفت: پس از هدفمندی یارانه‌ها اعضای انجمن باید به اصلاح سیستم‌های تولید و توزیع بپردازند...

علی حاج رسولی‌ها اظهار کرد: با توجه به اینکه هدفمند کردن یارانه‌ها در مصرف انرژی در این صنعت تاثیر بسزایی داشته است، اعضا می‌بایست نسبت به اصلاح سیستم‌های تولید و توزیع به ویژه ناوگان حمل و پمپاژ اقدام کنند. وی ادامه داد:‌ در حال حاضر با توجه به عدم نقدینگی و پایین آمدن قدرت سرمایه‌گذاری برای تولیدکنندگان بتن امکان نوسازی سیستم‌ها نمی‌باشد و به همین دلیل مساعدت بیشتر مسؤولان در جهت ارایه تسهیلات با نرخ مناسب را ضروری می‌کند.
حاج رسولی‌ها ارتباط این انجمن با بخش دولتی و خصوصی را مساعد ارزیابی کرد و گفت: ارتباط انجمن صنفی کارفرمایان بتن آماده با سازمان بازرگانی، اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی، سازمان نظام مهندسی ساختمان، اداره کل کار و امور اجتماعی، سازمان صنایع و معادن و خانه صنعت و معدن استان بسیار مطلوب است.
رییس انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات بتن آماده استان با بیان این که همکاری این انجمن با اداره کل استاندارد سبب تغییرات بسزایی در تولید محصولات شده است، خاطرنشان کرد: از زمان الزام مصرف بتن آماده استاندارد تعداد بسیاری از واحدها با تغییر در سیستم تولید و رعایت استانداردها موفق به دریافت پروانه استاندارد شدند.
وی اضافه کرد: در حال حاضر با حفظ همکاری متقابل، گام‌های موثری در جهت حفظ و ارتقاء سطح تولیدکنندگان این محصول برداشته شده و همچنین در راستای این همکاری‌ها تعامل بسیار نزدیک با سازمان نظام مهندسی ساختمان صورت گرفته که در ترویج فرهنگ استاندارد، تقابل اطلاعات فنی و آگاهی مهندسان ناظر و مصرف کنندگان با سطح توان تولیدکنندگان، منجر به بهبود بسیار مناسب سازه‌های در حال ساخت استان شده است.
حاج رسولی‌ها با بیان این که همکاری چندانی با سازمان امور مالیاتی استان صورت نپذیرفته است، افزود: در جهت تحقق دو خواسته کلیدی این انجمن که با همکاری رؤسای امور مالیاتی استان برطرف می گردد، می توان به عدالت مالیاتی،‌ کاهش ضریب مالیاتی جهت اعضا قانونمند اشاره کرد.
  منبع : شاسا
  11:44   سه شنبه 5 مهر 1390  
 نظرات    
 
نازنین بهشتی 10:56 چهارشنبه 6 مهر 1390
5
 نازنین بهشتی
اگه ارتباط و تعامل این مجامعی که نام بردن اینقدر خوب و مطلوبه، پس چرا کیفیت بتن توی ساختمونها اینقدر اسفناکه!؟
یا شایدم به دلیل همین تعامل مراجع باشه که هیچکس مسئولیتی در قبال کیفیت بتنها نداره!