اخبار   
 

 به روزرسانی خودکار مرورگر مایکروسافت

مایکروسافت می گوید به روزرسانی مرورگر Internet Explorer از این پس برای کاربران این مرورگر به طور خودکار انجام می شود...

به گزارش فارس به نقل از بتانیوز، قرار است این به روزرسانی عمده در اوایل سال آینده میلادی انجام شود. هدف اصلی از این کار ارتقای امنیت کاربران مرورگر Internet Explorer اعلام شده تا همه آنها بتوانند به نسخه ای کاملا به روزشده و ایمن ازا ین مرورگر دسترسی داشته باشند.
مایکروسافت می گوید کاربران Internet Explorer در برزیل و استرالیا اولین گروهی خواهند بود که این به روزرسانی شامل حالشان خواهد شد و سپس کاربران این مرورگر در دیگر نقاط جهان خواهند توانست آنها را به روزکنند.
یکی دیگر از اهداف مایکروسافت از این کار پایان دادن به استفاده بسیاری از کاربران ویندوز از مرورگر قدیمی و بسیار ناایمن IE6است. این شرکت تاکنون بارها از کاربرانش خواسته استفاده از این مرورگر را کنار بگذارند، اما بسیاری از آنها نسبت به این مساله بی توجه هستند. البته به روزرسانی یاد شده شامل حال کاربران مرورگرهای IE7 و IE8 هم خواهد شد.
این برنامه مایکروسافت با استقبال صاحبان مشاغل و بسیاری از موسسات امنیتی مواجه شده که نگران افزایش آسیب های امنیتی در محیط مجازی به علت نقص های گسترده مرورگرهای اینترنتی مایکروسافت بوده اند.
  منبع : خبرگزاری فارس
  11:00   دوشنبه 28 آذر 1390  
 نظرات    
 
نیما محسون 23:28 دوشنبه 28 آذر 1390
0
 نیما محسون
خبر بسیار بدی است.متاسفانه کاریش هم نمیتوان کرد و اینکار به منزله تجاوز آشکار به حریم شخصی کاربران می باشد.البته اینجانب همیشه از فایرفاکس استفاده می کنم و بدلخواه بروزرسانی آنرا انجام میدهم.موفق باشید