اخبار   
 

 بناهای تاریخی اصفهان، آماده و تجهیز می‌شوند

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از آماده سازی و تجهیز کلیه بناهای تاریخی در آستانه نوروز 93 خبر داد...

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از آماده سازی و تجهیز کلیه بناهای تاریخی در آستانه نوروز 93 خبر داد.

به گزارش ایمنا، " محسن مصلحی "با اعلام این خبر در اولین جلسه ستاد نوروزی استان اصفهان افزود: کار تمیز کاری و مرمت بناهای تاریخی به خصوص بناهای شاخص در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

وی اظهار داشت: چاپ بروشور ، نقشه و کاتالوگ و بنرهای مرتبط از دیگر اقداماتی است که در آستانه عید نوروز صورت خواهد گرفت.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان افزود : در جهت راهنمایی مسافران نوروزی در بناهای تاریخی از دانشجویان رشته های جهانگردی دانشگاههای شیخ بهایی و جامع علمی کاربردی به عنوان راهنمای افتخاری استفاده خواهد شد.

مصلحی به ایجاد نمایشگاهها و بازاچه های صنایع دستی و گردشگری در شهرستانها اشاره کرد و افزود : این نمایشگاهها و بازارچه ها با همکاری بخش خصوصی و اسپانسر ایجاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شدکلیه برنامه های ستاد نوروزی در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر با حضور استاندار و اعضای اصلی مطرح و تصمیم گیری شود.


منبع: www.imna.ir
  منبع : ارسال شده توسط امیریاشار فیلا
  08:19   یکشنبه 13 بهمن 1392  
 نظرات    
 
نیما محسون 19:59 دوشنبه 14 بهمن 1392
0
 نیما محسون
گردشگری در اصفهان با زاینده رود خشک و بی آب لطفی نداره و دلگیره، بی زحمت مرحمت فرمایند یک فکر اساسی به جلوگیری از تخریب محیط زیست نموده و بجای تزئین تصنعی بناهای تاریخی اصفهان، آنها را بخوبی مرمت دوره ای و نگهداری کرده تا اثرات مخرب محیط آلوده محفوظ بمانند.