اخبار   
 

 اجرای بزرگترین پروژه شهری در تبریز

شهردار تبریز از آغاز عملیات اجرایی پروژه بزرگ عتیق در حدفاصل مسجد کبود تا چهارراه شهید بهشتی از سوی شهرداری این شهر خبرداد...

علیرضا نوین گفت: پروژه عتیق یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز به شمار می‌رود که در بلوک بافت‌های فرسوده حدفاصل مسجد کبود تا چهارراه شهید بهشتی به مرحله اجرا در آمده که با اجرای موفق آن بخش عمده‌ای از بافت های فرسوده موجود تبریز به ویژه در محدوده مرکزی شهر احیا و بازسازی می شود.
نوین تصریح کرد: شهرداری تبریز در سال گذشته و به منظور جلب حداکثری مشارکت مردم در اجرای طرح‌های کلان عمران شهری و تسریع در اجرای این پروژه عظیم، اقدام به فروش و انتشار اوراق مشارکت به میزان هزار میلیارد کرد که خوشبختانه این اوراق در کم‌تر از دو روز و پیش از اتمام مهلت زمانی اعلام شده، از سوی مردم خریداری شد.
وی با بیان اینکه این پروژه بزرگترین عملیات اجرایی یک پروژه شهری است افزود: طرح عتیق پس از اتمام مراحل تملک و آزادسازی املاک واقع در مسیر و محدوده اجرای آن طی روزهای گذشته وارد فاز اجرایی شده و با روند فعلی پیش‌بینی می‌شود طرح مذکور در کوتاه‌ترین زمان به اتمام برسد. شهردار تبریز همچنین از شهروندان تبریزی و صاحبان املاک واقع در حریم اجرای این طرح به جهت همکاری صمیمانه با شهرداری تبریز قدردانی کرد.
  منبع : شاسا
  13:28   دوشنبه 21 شهریور 1390  
 نظرات    
 
امیر یاشار فیلا 03:21 سه شنبه 22 شهریور 1390
9
 امیر یاشار فیلا
امید است نکات میراثی و ایمنی، بیش‌تر از پروژه‌ی احیای محوطه‌ی مسجد کبود رعایت شود.