اخبار   
 

 مدیر پروژه سیستانیکا وقوع هرگونه حادثه را تکذیب کرد

مدیر پروژه سیستانیکا وقوع هرگونه حادثه را تکذیب کرد + جوابیه تصویری معماری نیوز...

مدیر پروژه سیستانیکا وقوع هرگونه حادثه را تکذیب کرد + جوابیه تصویری معماری نیوز

شایسته نیست اتفاقات درون کارگاهی در حین عملیات اجرایی را به نحو مغرضانه یا غیرکارشناسانه تعمیم به کل پروژه و مسئولین ذیربط داده و بدین وسیله موجب تشویش اذهان عمومی گردد.

به گزارش «معماری نیوز»، مهدی فلاح مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت سازندگان سیوستان که پیمانکار پروژه سیستانیکا می باشد با ارسال جوابیه ای، هرگونه حادثه ای از قبیل فرو ریختن برج، گود، سقف یا موارد مشابه در این پروژه را تکذیب و پاسخی در این خصوص ارسال کرده است.

سایت خبری معماری نیوز این جوابیه را عینا منتشر می کند و در پاسخ به ادعاهای مطرح شده؛ در گزارش امروز فقط تعدادی تصویر در این خصوص منتشر می شود تا بینندگان خود در این خصوص قضاوت کنند.

اما در گزارش بعدی، کلیه مستندات و مسیرهای طی شده برای دریافت مجوز و پروانه ساخت و همچنین مصوبات کمیسیون ماده 5 و مغایرتهای آن با طرح تفصیلی و همچنین گزارش کارشناسان امردر خصوص پر خطر بودن آن و همچنین دستورات متعدد توقف ساخت و ساز توسط مقامات قضایی در این پروژه و عدم توجه به آن دستورات را منتشر خواهد کرد.

متن جوابیه:

پروژه سیستانیکا اولین پروژه و بزرگترین تجمیعی بافت فرسوده و ناپایدار شهر تهران می باشد که در محدوده منطقه 9 در 6 طبقه پارکینگ و 6 طبقه تجاری، ورزشی، فرهنگی در حال اجرا می باشد که با توجه به شرایط خاص فرهنگی و اقلیمی و موقعیت منطقه سوابق و مستندات موجود، بحمدالله چهار طبقه پروژه مذکور واقع در طبقات زیر زمین در محدوده املاک آزاد شده اجرا گردیده و الباقی نیز با رعایت کلیه ضوابط روز مهندسی با حضور ناظران، کارشناسان و مهندسین مشاور ادامه دارد و تاکنون هیچگونه حادثه ای از قبیل فرو ریختن برج، گود، سقف یا موارد مشابه در آن صورت نگرفته است و شایسته نیست اتفاقات درون کارگاهی در حین عملیات اجرایی را به نحو مغرضانه یا غیرکارشناسانه تعمیم به کل پروژه و مسئولین ذیربط داده و بدین وسیله موجب تشویش اذهان عمومی گردد.

مهدی فلاح مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت سازندگان سیوستان
24-8-93

گزارش تصویری معماری نیوز از وقوع حادثه در پروژه سیستانیکا:



  منبع : معماری نیوز
  18:08   دوشنبه 26 آبان 1393  
 نظرات    
 
زینب باران 11:57 سه شنبه 27 آبان 1393
0
 زینب باران
!!!
دقیقا.. هر پروسه عمرانی؛ چه در گروه آموزش و چه طراحی و اجرا و ... غیرمتناوب و ناپیوسته است و فرآیندهای منقطع باید .. و تیم ورک یک اصطلاح غربیست .. هر کسی مسئول اعمال خودش است.. .
بدرود..