www.iiiWe.com » انتخاب برترین های سایت پس از ثبت ده هزارمین عضو

 اخبار   
 

 انتخاب برترین های سایت پس از ثبت ده هزارمین عضو

اعضا گرامی دوستان و همکاران عزیز، سلام ما را ازگروه نرم افزاری سازه پذیرا باشید. بسیار خرسندیم توانسته ایم جمعی از...

اعضا گرامی دوستان و همکاران عزیز، سلام ما را ازگروه نرم افزاری سازه پذیرا باشید. بسیار خرسندیم توانسته ایم جمعی از اساتید، مهندسین و علاقه مندان به صنعت ساختمان را در محیطی صمیمی و دوستانه گرد هم آوریم. برای گروه نرم افزاری سازه باعث افتخار است که در مدت حدودا 21 ماه از زمان راه اندازی سایت iiiwe تعداد اعضا سایت به عدد 10,000 عضو رسیده است و این امر تنها با همکاری، همفکری و تلاش شما عزیزان میسر گردیده است.
گروه نرم افزاری سازه با هدف اطلاع رسانی و نزدیکترشدن فعالان بخش ساختمان درسال 1386 اقدام به ایجاد گروه اینترنتی با نام Saze80 GooleGroup نمود . با استقبال اعضااین گروه در مدت کوتاهی به یکی از فعالترین گروه های اینترنتی در بخش ساختمان تبدیل شد.
در اسفند ماه سال 88 با توجه به این تجربه وبه جهت در اختیارقرار دادن امکانات بیشتر به اعضا و همچنین وسعت دامنه فعالیت وایجاد محیطی سالم و صمیمی برای فعالان بخش صنعت ساختمان در سطح کشور، بر آن شدیم تا با راه اندازی وبسایتی با موضوع همایش دائمی صنعت ساختمان و عنوان iiiwe.com گامی دیگر در جهت ارتقاء سطح علمی و فرهنگی جامعه مهندسین ایران برداریم.
در این راه مسلما مشکلات و موانع متعددی وجود داشته است که با راهنمایی ها و نظرخواهی از اعضا و جلسات متعدد دست اندرکاران سایت درگروه نرم افزاری سازه، تا حد امکان سعی در رفع این موانع نمود ه ایم و معتقدیم همچنان راه درازی را پیش روی داریم.
و اما در مورد وعده قبلی ما برای ارتقاء سایت به ویرایش جدید، با توجه به نیاز به آرامش در شرایط کنونی اجتماعی و همچنین برای ایجاد انگیزه در اعضاء سایت برای معرفی آن به دوستان و همکاران خود، تصمیم برآن شد تا پس از رسیدن تعداد اعضا سایت به عدد 20,000 چنانچه شرایط اجتماعی اجازه دهد سایت با تغییرات و ظاهر جدید رونمایی شود. در این ویرایش امکانات و قایلیتهای مفید و متعددی اضافه خواهد شد.
ازهمه عزیزان می خواهیم تا برای رسیدن هرچه زودتر به رونمایی ویرایش جدید دوستان و همکاران خود را تشویق به عضویت در iiiwe.com نمایند. امیدواریم با همت شما عزیزان هرچه زودتر شاهد تعداد 6 رقمی اعضاء باشیم.
اکنون به مناسبت رسیدن تعداد اعضا سایت به عدد 10,000 بر آن شدیم تا همچون گذشته از اعضا برترسایت تقدیر به عمل آوریم. دوستان عضو می توانند با مراجعه به صفحه رای گیری به آدرسhttp://www.iiiwe.com/election نسبت به انتخاب اعضاء برتر مورد نظر خود اقدام نمایند. در پایان مدت زمان رای گیری به یک نفر از عزیزانی که بیشترین رای را کسب نموده باشند جایزه ای نفیس همراه با لوح تقدیر و از 9 نفر دیگر به نحو مناسب تقدیر خواهد شد.
در پایان مجددا از همراهی شما عزیزان سپاسگزاری نموده و امیدواریم همچنان با نظرات و پیشنهاد های خود ما را در جهت ارتقاء سایت راهنمایی نمایید.
با سپاس فراوان
گروه نرم افزاری سازه
  منبع : گروه نرم افزاری سازه
  14:42   شنبه 5 آذر 1390  
 نظرات    
 
حسین بصیری 15:16 شنبه 5 آذر 1390
3
 حسین بصیری
با سلام اجازه بدید خودم را معرفی کنم.
چون من جایزه نفیس هیلی دوست دارم. اگه نشد بزارید حداقل جزء اون 9 نفر. جان من!!!!
محمد ذوالفقاری 18:42 شنبه 5 آذر 1390
6
 محمد ذوالفقاری
با سلام خدمت مدیران و اعضاء محترم سایت.
از این اقدام ارزشمند که باعث دلگرمی و ایجاد انگیزه در همکاران و دوستانم میشود بسیار سپاسگزارم و موفقیت و بهروزی همه اعضاء محترم این سایت را از خداوند متعال خواستارم.
محمد ذوالفقاری 18:47 شنبه 5 آذر 1390
3
 محمد ذوالفقاری
منظور از تاریخ ثبت نام چیه ؟
مدیر وبگاه 18:53 شنبه 5 آذر 1390
3
 مدیر وبگاه
جناب آقای ذوالفقاری
سلام
منظور از تاریخ ثبت نام، همان تاریخ عضویت در سایت است.
فرشته ملایی 21:02 شنبه 5 آذر 1390
1
 فرشته ملایی
سلام تاریخ ثبتنام من 30/02/90 بوده اینطوری خیلی بده که ما نمیتونیم رای بدیم . الان 6 ماهه که از عضویت من میگذره فکر میکنم شناخت کافی بدست اورده باشیم .
ولی حالا که نمیشه رای بدم برای همه اعضا چه کسانی که رای بیشتر بگیرن و چه کسانی که رای کمتر بگیرن و چه کسانی که اصلا انتخاب نشدن در کل برای همه آرزوی موفقیت و عاقبت بخیری میکنم.
موفق باشید
سایه ذاکری 21:27 شنبه 5 آذر 1390
2
 سایه ذاکری
عجیبه.چرا من نمیتونم رای بدم؟
رضا مهیاری 22:07 شنبه 5 آذر 1390
0
 رضا مهیاری
مبارک باشه
مسعود احمدنژاد 22:32 شنبه 5 آذر 1390
0
 مسعود احمدنژاد
منظور از تاریخ ثبت نام چیه ؟
بهنام مکسایی 22:43 شنبه 5 آذر 1390
1
 بهنام مکسایی
سلام به دوستان ایام سوگواری اباعبدالله الحسین را تسلیت میگویم.جا داره از همه دوستان بخصوص مدیر محترم سایت بابت زحمات فراوان تشکر کنم .برای همه دوستان آرزوی موفقیت میکنم.(امید وارم بتونم با ارسال مطالب مفید سال آینده به عنوان عضو برتر انتخاب شوم).بازم از همه دوستان ممنون.
پویا بخشی 22:46 شنبه 5 آذر 1390
1
 پویا  بخشی
سلام ، من نزدیک دو ماه یا شاید هم دو ماه و نیم پیش عضو سایت شما شدم ، ولی وقتی رای میدم ، پیغامی میاد که میگه تاریخ عضویت شما بعد از شروع رای گیری می باشد ، سوالم اینه که این رای گیری از چه زمانی شروع شده؟ ممنونم
مائده علیشاهی 00:07 یکشنبه 6 آذر 1390
2
 مائده علیشاهی
با نظر آقای مهندس ذوالفقاری موافقم..
با تشکر از مدیریت محترم سایت..
علیرضا احمدی 08:03 یکشنبه 6 آذر 1390
1
 علیرضا احمدی
با تشکر از شما همکاران محترم و دلسوز
رامین جهانلو 08:38 یکشنبه 6 آذر 1390
0
 رامین جهانلو
سلام پس چطوری از دوستم حمایت کنم؟
مدیر وبگاه 09:54 یکشنبه 6 آذر 1390
1
 مدیر وبگاه
با سلام خدمت دوستان عضو

متاسفانه در بخش رای گیری مشکلی بوجود آمده بود که رفع شد.
از این بابت صمیمانه عذرخواهی می نماییم.
دوستانی که تا قبل از 5 آذر عضو سایت شده اند می توانند در رای گیری شرکت نمایند.
خواهشمندیم در صورت بروز مشکل در رای گیری ما را مطلع نمایید.
با سپاس فراوان
گروه نرم افزاری سازه
سروش احمدی 10:12 یکشنبه 6 آذر 1390
4
 سروش احمدی
درود!
باعث افتخار این حقیره که عضوی از این خانواده خوب و بزرگ هستم.
آرزوی قلبی من، بهروزی و سربلندی سایت، تیم مدیریتش و اعضای عزیز و گرامیش


برایت از طلا تختی
مسیری رو به خوشبختی

برایت عمر نوحی را
وقاری همچو کوهی را

برایت صبر ایوبی
حیاتی مملو از خوبی

برایت شاد بودن را
فقط آزاد بودن را

صداقت را
محبت را
رفاقت را

دعا کردم
محمد ذوالفقاری 11:32 یکشنبه 6 آذر 1390
0
 محمد ذوالفقاری
برای آقایان مهیاری ، آتشبار و بهمنی آرزوی موفقیت دارم
هیوا آتشبار 12:20 یکشنبه 6 آذر 1390
2
 هیوا آتشبار
با سلام و درود به همگی دوستان و عزیزان
آقای مهندس ذوالفقاری خیلی ممنون از شما، شرمنده کردید. متقابلاً من هم برای شما و همگی دوستان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.
شاد باشید و شادی آفرین
ایام به کام
مهدی قنواتیان 12:28 یکشنبه 6 آذر 1390
1
 مهدی قنواتیان
یک امتیاز بیشتر مساوی با کسب سه امتیاز فوتبالی، یک امتیاز مساوی با گلی سه امتیازی و امتیاز یک رای بیشتر، میشه لذت یک قهرمانی با رتبه تک رقمی!
دوستان خوبم یک پاس گل بهم بدید اگه نمیدید لطفا حداقل یک رای بهم بدید. مرسی فدای شما
نازنین بهشتی 12:35 یکشنبه 6 آذر 1390
1
 نازنین بهشتی
جای یه نفر توی این لیست خالیه
دوستان حدس میزنین کیو میگم؟
مهدی قنواتیان 12:52 یکشنبه 6 آذر 1390
1
 مهدی قنواتیان
به همان قدر که چشم تو پر از زیبایی است ، بی تو دنیای من ای دوست پر از “تنهایی” است
به سراغ من اگر می آیید با پتک و تبر بیایید! مسابقه است! برسر شکستن چینی نازک تنهایی من...!
رضا مهیاری 13:25 یکشنبه 6 آذر 1390
0
 رضا مهیاری
خانم بهشتی من که هستم دقت نفرمودید
رضا مهیاری 13:25 یکشنبه 6 آذر 1390
0
 رضا مهیاری
قنواتیان جان مگه شما به من رای دادی که من به شما رای بدم؟ :)
رضا مهیاری 13:26 یکشنبه 6 آذر 1390
0
 رضا مهیاری
آقای ذوالفقاری عزیز تشکر میکنم
رضا مهیاری 13:27 یکشنبه 6 آذر 1390
0
 رضا مهیاری
بچه ها بخش رای گیری رفع نقص شد. حمله کنید برای رای به مهیاری
رضا مهیاری 13:30 یکشنبه 6 آذر 1390
0
 رضا مهیاری
اگه من انتخاب بشم به همه 10000 نفر یک شمش طلا جایزه میدم
به 65000 نفر کمک هزینه سفر به دور دنیا
به 120000 نفر سکه تمام بهار و به 470000 نفر نیم سکه
خدا وکیلی از تبلیغات بعضی از بانکها بیشتر زیاده روی کردم؟
نازنین بهشتی 13:47 یکشنبه 6 آذر 1390
8
 نازنین بهشتی
جناب مهیاری
دیدن حضور پررنگ شما که دقت نمیخواد،
با چشم بسته هم آدم از تشعشعات حضورتون در امان نیست
;)

راستی مگه شما چندین بار رسما از حضور بین کاندیداهای این دوره انصراف نداده بودین!!؟
آخرین بارشم توی روزنوشت "پیشنهاد" بود
منصف باشین دیگه
سر قولتون بمونین
مگه یه مهندس چندتا لبتاپ میخواد؟
:)
رضا مهیاری 14:16 یکشنبه 6 آذر 1390
0
 رضا مهیاری
خانم بهشتی عزیز
من چیکار کنم از من انکار از مدیر محترم سایت اصرار
میگی چه خاکی به سرم بریزم؟
حالا برو یه رای بهم بده بعدا راجع بهش بحث میکنیم
مائده علیشاهی 14:22 یکشنبه 6 آذر 1390
1
 مائده علیشاهی
خدایا چنان کن سرانجام کار/تو خشنود باشی و ما رستگار
محمد ذوالفقاری 16:10 یکشنبه 6 آذر 1390
0
 محمد ذوالفقاری
خانم مهندس بهشتی انشا ا... دوره بعد من هم به شما می پیوندم!
محمد ذوالفقاری 16:12 یکشنبه 6 آذر 1390
0
 محمد ذوالفقاری
آقای مهندس آتشبار عزیز چند وقته فعالیت شما در سایت کمرنگ شده. نیستی مهندس! موفق باشید
محمد ذوالفقاری 16:13 یکشنبه 6 آذر 1390
1
 محمد ذوالفقاری
آقای مهندس مهیاری حالا گذشته از وعده های بانکی هدیه چی میخای بدی به اعضاء؟!
محمد ذوالفقاری 16:18 یکشنبه 6 آذر 1390
0
 محمد ذوالفقاری
ظاهرا عمرانی ها فعلا در صدر جدول قرار دارند .
مسعود احمدنژاد 16:45 یکشنبه 6 آذر 1390
0
 مسعود احمدنژاد
واقعاً جای خانم مهندس فردوسی خالی هست
رضا مهیاری 17:02 یکشنبه 6 آذر 1390
0
 رضا مهیاری
ذوالفقاری جان چی کادو بدم که جبران محبت دوستان باشه؟
سروش احمدی 17:20 یکشنبه 6 آذر 1390
0
 سروش احمدی
سلام به دوستان عزیز.
خانم بهشتی، احتمالاً منظورتون آقای رودکی باشه (مهندس مجتبی رودکی)!
یادش بخیر. یکی از بهترینای سایت بود.
دو سال پیش اول شده بود.
کورش نیکزاد 18:53 یکشنبه 6 آذر 1390
2
 کورش نیکزاد
به به چه ضیافتیه اینجا
بحث شیرین رای گیری و جوایز نفیس هم که به راهه
فقط دو تا سوال واسم پیش اومده
اولا این رای گیری که نوشتین از دیروز شروع شده، چرا پس زمان اتمام رای گیریش مشخص نیست؟
شما هروقت که بخوای پرونده رای گیریو ببندی، ممکنه چهار نفر بیان بگن آقا اگه یه روز یا چهار ساعت دیگه رای گیری ادامه داشت، رای ما بیشتر میشد و چه و چه ......
دویما، این رای گیری شما وقتی وقتش تموم شد، تمدیدم میشه؟
:))
مهدی قنواتیان 18:55 یکشنبه 6 آذر 1390
5
 مهدی قنواتیان
دوستان من نیت کردم اگر برنده بشم از طرف مدیر سایت جایزه رو بدم به موسسه محک!
(موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان)
هر عزیزی خواست شریک بشه تو نیت خیر من بسم الله .کلیک کنه.
http://www.mahak-charity.org/main/fa
کورش نیکزاد 19:03 یکشنبه 6 آذر 1390
2
 کورش نیکزاد
ای بابا !
من تا امروز فکر می کردم خانم شادین مهندس معمار هستن
خانم مهندس شادین، اجازه می خوام اولین کسی باشم که اول شدنتونو به شما تبریک میگم
ایشالا به شادی و دل خوش
حالا چی هست نفیس نفر اول؟
ماشین که نیست؟
محسن نیک 19:17 یکشنبه 6 آذر 1390
2
 محسن نیک
سلام . دست همتون درد نکنه . این مشارکت رو که میبینم به وجد میام . رضا خان مهیاری ، سرکارخانم بهشتی ،سروش خان عزیز ،آقای ذوالفقاری ، خانم ذاکری ، دوستان عزیز ، مدیر و برو بچه های خوب سایت همتون گلین و همتون یک گزینه بسیار مناسب برای رای دادن و رای اوردن . مهم این فرآیند قشنگ و مشارکتیه . پیشاپیش به همه اونایی که انتخاب میشن تبریک میگم بالاخص رضا خان لپ تاپی.
بهنام مکسایی 19:18 یکشنبه 6 آذر 1390
2
 بهنام مکسایی
سلام آقای مهندس احمد نژاد امید وارم دوستان نگاه به رشته طرف نکنن که عمران یا معماری یا غیره باشه نگاه به معلومات مفیدی که از طریق رونوشت مفید دوستان کسب کردن بکنن که کی واقعا مفیدترین بهترین و بیشترین رونوشت رو فرستاده .امید وارم دوستان همه چیز رو برای رای دادن در نظر بگیرن.برای همه ی دوستان آرزوی موفقیت میکنم.
بهنام مکسایی 19:19 یکشنبه 6 آذر 1390
1
 بهنام مکسایی
نظر شما
مجید صابر 20:03 یکشنبه 6 آذر 1390
8
 مجید صابر
جای بسی تامل خواهد بود دوستانی که حتی یک مقاله یا مطلب علمی و... برای ارتقاع سایرین ارسال ننموده اند در نظر سنجی در یک سایت مهندسی حائز رای اکثریت گردند ، به نظر می رسد این جامعه آماری نشانگر خوبی از اجتماع ایران باشد.!!!؟؟؟
پویا بخشی 23:05 یکشنبه 6 آذر 1390
10
 پویا  بخشی
سلام به دوستان و سروران گرامی ، یه عرض کوچیک بعنوان کوچیکترین عضو این جامعه مجازی دارم ، میخواستم بگم ، به نظر شما این درسته که دوستان در اینجا برای خودشون تبلیغ میکنن و بعضا میبینیم که علنا به دوستان دیگه پیشنهاد میکنن که بهشون رای بدن؟ این یک انخابات آزاد نیست؟ بهتر نیست که اجازه بدیم به دور از اعمال نظر های شخصی و با آزادی کامل اعضا رای گیری برگزار بشه؟ خواهش میکنم اقلا در این جامعه مجازی دموکراسی رو مشق کنیم ، شاید به درد زندگی واقعیمون هم بخوره ، اینجا همه دوستان ، از اقشار تحصیلکرده و نخبگان جامعه هستند ، خواهش من اینه که مدیریت محترم سایت ، جلوی اینگونه تبلیغات برخی اعضا رو بگیره ، فکر میکنم برای شخصیت و شان این سایت بهتر باشه ، از دوستان و سروران گرامی خواهش میکنم در مورد این موضوعی که بیان کردم نظر بدهند ، ممنون و سپاسگزار تک تک شما سروران خودم هستم .
علیرضا احمدی 09:58 دوشنبه 7 آذر 1390
1
 علیرضا احمدی
ببینین کی گفتم !
بازم مثل همیشه مهیاری برنده میشم !!!
علیرضا احمدی 09:59 دوشنبه 7 آذر 1390
1
 علیرضا احمدی
تبریک میگم خانم مهندس شادین . . .

پیشرفت خوبی دارید ایشالا ادامه داشته باشید . . .
رامین جهانلو 10:43 دوشنبه 7 آذر 1390
1
 رامین جهانلو
ترکها و ایرانیان با غیرت لطفا دوستم را تنها نزارید؟ رای ما آقا مهدی قنواتیان واسه نیتش.
یاشاسین آذربایجان...
محمد ذوالفقاری 10:59 دوشنبه 7 آذر 1390
2
 محمد ذوالفقاری
جای خانم فردوسی و خانم ذاکری توی لیست خالیه
محمد ذوالفقاری 11:11 دوشنبه 7 آذر 1390
1
 محمد ذوالفقاری
با نظر آقای مهندس صابر موافقم و همه دوستان خواهش میکنم به اصل شایسته سالاری توجه بیشتری داشته باشند . متشکرم
n m 11:18 دوشنبه 7 آذر 1390
1
  n m
بنده هم با نظر آقای مهندس صابر موافقم.بعضی از دوستان که در لیست رای گیری این سایت تخصصی مهندسی قرار دارند صرفا به فعالیت و ارسال مطالب بخش عمومی پرداختند و دریغ از ارسال یک مطلب یا مقاله تخصصی برای افزایش بار علمی اعضا و ارتقای سطح علمی سایت.
n m 11:26 دوشنبه 7 آذر 1390
0
  n m
رای گیری تا چه روزی ادامه داره؟نتیجه کی مشخص میشه؟
شادین امانی 12:04 دوشنبه 7 آذر 1390
6
 شادین امانی
از لطف دوستان ممنونم.من هم با نظر جناب مهندس صابر کاملا موافقم..همکاران محترمی هستند که علاوه بر روز نوشت های تخصصی.. مقالات تخصصی بی نظیری فرستاده اند که خودم شخصا استفاده کردم. مثل خانم مهندس علیشاهی..اسفنیاری . وفادار..احمدی..موسوی نژاد..صدیق پور...ذولفقاری..فاطمی.افضل..احمد نژاد..و خیلی از عزیزان دیگری که حضور ذهن ندارم
حسین بصیری 12:06 دوشنبه 7 آذر 1390
1
 حسین بصیری
من با نظر مهندس پویا کاملاً موافقم توی این جامعه هم ظاهراً خبری از فرهنگ نیست. چرا بابا اینجوری هستیم. من خودم به شوخی گفتم به من رای بدید ولی میبینم قضیه جدیه. آقا خانوم ببینید مشکلمون کجاست ، جایزه رو ولش کن. داریم داغون میشیم.حواستون نیستااااا.
سایه ذاکری 12:24 دوشنبه 7 آذر 1390
5
 سایه ذاکری
نازنین جان جای مهندس فردوسی عزیز واقعا خالیه.
جنای مهندس احمدنژاد کاملا باهاتون موافقم و به حس قدرشناسانتون احترام میذارم
جناب ذوالفقاری شما خیلی لطف دارین ولی شما و سایر دوستان هم میدونین که من فعالیت خاصی توی سایت ندارم که بخواد مورد توجه قرار بگیره چه برسه به مقایسه.ولی از مطالب دوستای خوبم استفاده میکنم و لذت میبرم و برای همشون آرزوی پایندگی دارم.
روح ا... آذین 12:37 دوشنبه 7 آذر 1390
2
 روح ا... آذین
با عرض سلام به کلیه دوستان و تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع).

جا داره که همین جا از همه دوستان که مطالب مفیدی رو جهت افزایش بار علمی این حقیر و دیگر دوستان ارسال کردند تشکر کنم.

همچنین سپاس و تشکر فراوان از مدیر محترم سایت،جناب مهندس جمشیدیان و گروه نرم افزاری سازه بابت زحمات بی دریغ و روز افزونتان.

بنده هم با نظر مهندسین امانی...صابر...ذوالفقاری...موذن...بخشی،موافقم.جای بسیاری از دوستان که واقعا مطالب پر بار و ارزشمندی رو ارسال کردند در این بین خالیست.برای همه دوستان و گروه نرم افزاری سازه آرزوی موفقیت میکنم.
مائده علیشاهی 12:41 دوشنبه 7 آذر 1390
0
 مائده علیشاهی
لطف داری شادین جان،مرسی عزیزم.
با نظر آقای مهندس صابر کاملا موافقم.
جای خانم مهندس فردوسی هم واقعا ا ا ا خالیه ه ه..
رضا مهیاری 14:24 دوشنبه 7 آذر 1390
0
 رضا مهیاری
جناب آقای صابر عزیز
خوشحال خواهیم شد اگه در لفافه صحبت نفرمایید و دقیقا بفرمایید منظور شما چه کسی بوده؟
اگه منظورتون خانم شادین امانی عزیز باشه که همه میدونن معمولا مطالب ارسالی ایشون تخصصی تر از سایر دوستانه و بیشتر در زمینه عمران مطلب ارسال میکنن و انتخاب ایشون تا این لحظه کاملا بجا و صحیح بوده. اگه منظور شما دیگران هستند که خب هنوز اکثریت با خانم امانی هست. ضمنا تصور می کنم واژه ارتقاء درسته نه ارتقاع. بنابراین هنوز نیاز داریم که مطالب عمومی بخصوص در زمینه املای فارسی ارسال کنیم تا دیگران ارتقاء پیدا کنند.
یه پیشنهاد هم دارم اونم اینه که مدیر محترم سایت هرموقع تصمیم به انتخابات گرفتند نظر اقای صابر رو بپرسند و به عنوان نتیجه نهایی به همه اعلام کنند
احترام به رای اکثریت رو یاد بگیریم بد نیست.
نازنین بهشتی 14:52 دوشنبه 7 آذر 1390
4
 نازنین بهشتی
جناب مهندس مهیاری
تو رو خدا اینقد حرص نخورین
براتون خوب نیست
ما همین یه مهندس مهیاری رو داریما
سلامتی آدم ارزشش از هر جایزه نفیسی بالاتره
حسن ابراهیمی 15:36 دوشنبه 7 آذر 1390
3
 حسن  ابراهیمی
با عرض سلام خدمت دوستان محترم

پیشاپیش تبریک میگم به برنده ی این دوره ، با نظر جناب آقای بخشی موافقم ،
با احترام کامل به نحوه برگزاری این دوره از انتخابات ، فقط موردی که به نظر من به آن توجه ای نشده و باعث منصافانه نبودن انتخابات میشه را میخوام عرض کنم ، فکر میکنم اگر شمارش آرای کاندیدهای محترم برای رای دهنده مشخص نباشه خیلی بهتر از اونه که این شمارش معلوم باشه ، چون همه می بینند که چه کسی به چه اندازه ای رای گرفته ، ممکنه یکی بخواد به کسی رای بده و می بینه که اون شخص در پائین جدول قرار داره و تعداد رای هاش خیلی کمه ، خب طرف پشیمان میشه و بهش رای نمیده ، میره به کسی رای میده که رای بیشتری گرفته ، در اینصورت حق کاندیدهای پائین جدولی خود به خود میشه مال کسانی که در صدر قرار دارند و رقابت فقط بین چند نفری که در صدر جدول هستند صورت می گیره .

در مورد اینکه هر عضوی می تونه به سه کاندید رای بده بهتره یا فقط به یک کاندید رای بده بهتره ، هنوز نتونستم در این مورد به نتیجه ی خاصی برسم ، که آیا به نفعه یا به ضرر کاندیدها تموم میشه ؟ !!!

با این که در زمینه برگزاری یک انتخابات سالم و صحیح اطلاعات خاصی ندارم ، اما احساس میکنم ، اگر هر نفر به یک کاندید رای بده بهتر از اینه که هر نفر به سه کاندید رای بده ، چون تعداد سه رای اختیاریه و نه اجباری ، ممکنه یکی به یک کاندید رای بده ، یکی هم به دو کاندید رای بده و یکی هم به سه کاندید رای بده ، پس در اینصورت تناسب رای دادن ها بهم میخوره ، اگر هر نفر به یک کاندید رای بده این تناسب برای همه کاندیدها محفوظ باقی می مونه و کسی در این بین به نفع و یا به ضررش تموم نمیشه .
خودم موقع رای دادن با تعداد سه امتیازی که در اختیار داشتم ، یک چنین حسی داشتم ، به همین خاطر من از هر سه امتیازی که داشتم استفاده کردم تا کاندیدهای محترم در مجموع امتیازات از طرف من متضرر نشن.

هدف از برگزاری یک اتخابات معمولا به کسب رای بیشتر یک کاندید نسبت به دیگر کاندیدهاست در مجموع شمارش آرای رای دهندگانی که در انتخابات شرکت میکنند ، نه کسب امتیاز بیشتر یک کاندید نسبت به دیگر کاندیدها.

موفق باشید


مهدی ناظمی 16:51 دوشنبه 7 آذر 1390
2
 مهدی ناظمی
یادی از خانم پور مجیدی هم بکنیم که جاشون واقعا خالیه
کورش نیکزاد 17:33 دوشنبه 7 آذر 1390
1
 کورش نیکزاد
ما عصر به عصر گاهیم یکی دو روز در میون به هزار مکافات وقت می کنیم بیاییم اینجا
اونوقت دوستان کار و زندگی ندارن که صب و شب، وقت و بی وقت اینجا در حال کامنت گذاری هستن !!!!؟؟
ندا اسفندیاری 18:52 دوشنبه 7 آذر 1390
3
 ندا اسفندیاری
شادین جان ممنون عزیزم .از الان بهت تبریک میگم :)
منم با آقای صابر موافق هستم .
مجید صابر 21:12 دوشنبه 7 آذر 1390
9
 مجید صابر
جناب آقای مهیاری عزیز
همانطورکه دانسته فرافکنی فرمودید باعرض پوزش ، نشان از عمق عصبانیت حضرتعالی است ، برایتان از صمیم قلب آرزوی سلامتی روح می نمایم. در خصوص اینکه برای رفع مشکلات املایی افرادی مثل بنده که شاید آنها نیز برچسب فارسی روی کیبورد ندارند پیشنهاد می کنم بجای تلف کردن اوقات سایر عزیزان موارد را به ایمیل ما ارسال فرمایید ، از آنجائیکه بزرگواری حضرتعالی برای همه ثابت شده است احتمالا اجر آن نیز برایتان بیشتر خواهد یود. موفق و سلامت باشید و به دور از خدای ناکرده دلخوری بیشتر !
محمد ذوالفقاری 21:21 دوشنبه 7 آذر 1390
1
 محمد ذوالفقاری
مهیاری جان به قول اون بازیگر سریال پایتخت حساس نشو .
به نظر من یه کم برش گیر هاتو تقویت کن تا از تنش برشی جلوگیری بشه !
محمد ذوالفقاری 21:26 دوشنبه 7 آذر 1390
1
 محمد ذوالفقاری
از همه عزیزانی که به من لطف داشتند و در نظراتشون از بنده حقیر یاد کردند متشکرم و برای همه اعضا سایت آرزوی موفقیت میکنم .
پویا بخشی 00:27 سه شنبه 8 آذر 1390
3
 پویا  بخشی
سلام دوباره به دوستان و سروران گرامی ، ممنونم از دوستانی که به نوشته من توجه فرمودند ، من هم با نظر دوست و سرور گرامی جناب آقای مهندس ابراهیمی موافقم ، به نظر من هم بهتره که آرا حداقل برای کسانی که اسمشون در لیست کاندیداها هست مشخص نباشه ، یا اقلا وقتی رای گیری آغاز میشه ، با کلیک بر روی عکس هر کاندیدا ، بتونیم به مقالات منتشره از سوی اون کاندیدای مشخص و دسته بندی مقالات ارسالیشون ، رای گیری بهتر و سالمتری داشته باشیم.
از دوستانی که برای این رای گیری اینهمه با هم درگیری لفظی پیدا میکنن ، بعنوان کوچکترین عضو این مجموعه ، خواهش میکنم ، از این تنش ها جلوگیری کنیم ، متاسفانه کسانی با هم این مناقشات رو دارن که فعالیت خوبی در این سایت دارن ، جای بسی تاسفه که همچین چیزی در بین اقشار نخبه و تحصیلکرده جامعه دیده میشه ، یه مثال سازه ای میزنم ، البته بنده شاگرد معمارم و جسارت به مهندسین محترم عمران نمیکنم ، ولی فکر میکنم وقتی ستون های اصلی یک بنا ، مدام تحت فشار و تنش باشن ، اون سازه ساختار پایداری نخواهد داشت ، حالا این رو تعمیم بدین به همین سایت محترم ، موفق و سلامت باشید .
نسیم موذن 00:59 سه شنبه 8 آذر 1390
2
  نسیم موذن
با عرض سلام و تسلیت خدمت دوستان گرامی: محرم آمد و آتش به دل کرد
غم پنهانیم دیوانه تر کرد
محرم آمد و خونین جگر کرد
تمام جامه ها رخت عزا کرد
محرم آمد و اشک روان کرد
حسین جانم نوای هر دهان کرد
محرم آمد و لبیک یا عباس می کرد
سراسر شور و شوق یار می کرد
محرم آمد و اصغر بسر کرد
آن سه شعبه ماهم خجل کرد
محرم آمد و لاله پرپر کرد
تمام گریه هایم گرمتر کرد
محرم آمد و غربت به پا کرد
دل بی بی ز داغ و غم رها کرد
محرم آمد و سجده بر سجاد می کرد
دل سردار سجده بر افلاک می کرد
اول از همه به سرکار خانم امانی .بهشتی و جناب اقای مهیاری ودیگر دوستان تبریک میگم.چیزی که جالبه تبلیغاتتون هستش...!! و اینکه یکی میگه حالا نتیجه کی هست یا جایزه206 !!حالا چه فرقی میکنه مهم اینه که همگی انشاالله همیشه در سلامتی کامل به سر ببرید و من ودیگر دوستان از مطالب خوبتون استفاده کنیم.البته نمیگم جایزه گرفتن بده اینجور چیزا 1روز میاد 1روزم میره.1روزم خیلی بهترش میاد درهر صورت نباید خودمونو در گیرش کنیم .اینکه همگی با تبادل اطلاعاتمون کنار هم هستیم از هر جایزه ای ارزشمندتره.به امید موفقیت روزافزون شما عزیزان
رضا مهیاری 09:57 سه شنبه 8 آذر 1390
0
 رضا مهیاری
آقای صابر عزیز بنده به ندرت عصبانی میشم ولی از بایت دلخوری بله بنده دلخور هستم
سلامتی روح برای همه لازمه و از دعای خیر شما هم ممنون
دوستانی که در ارتباط بیشتری با بنده هستند میدونن که من همیشه اشتباهات املایی رو یادآوری کردم و خواهم کرد ولی متوجه نشدم که چطوری حرف "ع" بخاطر عربی بودن کیبورد جایگزین "ء" شده
در پاسخ حضرتعالی نشانی از اینکه منظور شما چه کسی بوده ندیدم کاش واضح تر بیان بفرمایید
هیوا آتشبار 10:46 سه شنبه 8 آذر 1390
1
 هیوا آتشبار
ممنون آقای مهندس ذوالفقاری راستش یه مدتیه سرم خیلی شلوغه ولی سعی میکنم بیشتر حضور داشته باشم.
شاد باش و شاد زی.
حسن ابراهیمی 12:23 سه شنبه 8 آذر 1390
0
 حسن  ابراهیمی
با سلام مجدد

بله جناب بخشی عزیز ، این موردی هم که فرمودید خیلی خوبه « با کلیک بر روی عکس هر کاندیدا ، بتونیم به مقالات منتشره از سوی اون کاندیدای مشخص و دسته بندی مقالات ارسالیشون ، رای گیری بهتر و سالمتری داشته باشیم.» ،
همچنین اضافه میکنم ، طرز چیدمان کاندیدها در صفحه انتخابات بر مبنای رای بیشتر به رای کمتر از بالا به پائین در یک ستون نباشه ، این چیدمان همراه با اینکه تعداد آرای اخذ شده قابل رویت نباشه و در حداقل دو یا سه ستون قرار بگیره بهتره ، تا رای دهنده این فکر رو نکنه که کسی که در بالای ستون هست پس رای بیشتری گرفته و کاندیدی که در پائین ستون هست رای کمتری گرفته و بر این مبنا بره به بالای ستون و به نفرات بالایی رای شو بده ،
در مورد رویت تعداد آرای اخذ شده ، اگر این امکان وجود داشته باشه که رای دهنده پس از رای دادنش به کاندیدی که در نظر داشت و با ثبت رای ، رای دهنده حالا به صفحه جدیدی هدایت بشه و یا در همان صفحه به یه نوعی تعداد رای های اخذ شده همه ی کاندیدهای محترم نمایان بشه و بتونه تعداد رای های اخذ شده را مشاهده کنه.

با تشکر از تمامی دوستان
مهدی قنواتیان 14:58 سه شنبه 8 آذر 1390
0
 مهدی قنواتیان
در کلاس روزگار درسهای گونه گون است درس دست یافتن به آب و نان درس خوب زیستن کنار این و آن درس عشق درس مهر در کنار این کلاس و درس ها در کنار نمره های صفر و نمره های بیست یک معلم بزرگ نیز در تمام لحظه ها،تمام عمر در کلاس هست و در کلاس نیست نام اوست مرگ و آنچه درس می دهد زندگیست .
فرزاد وفادار 15:01 سه شنبه 8 آذر 1390
2
 فرزاد وفادار
مرسی از خانم امانی که از یادی از ما کرد
حمید بناپورغفاری 15:55 سه شنبه 8 آذر 1390
5
 حمید  بناپورغفاری
ضمن عرض خسته نباشید به مدیریت محترم سایت و نیز تبریک به تک تک دوستانی که موجب پربار شدن این سایت خوب گردیده اند - بنده نیز معتقد هستم که رای گیری باید بصورت کاملا طبیعی بوده و نفرات اول بایستی برآینده واقعی نظرات اعضا محترم سایت باشند لذا از هرگونه تبلیغ برای جمع کردن رای بایستی اجتناب گردد.شاید بتوان درا ین جمع فرهیخته مشق دموکراسی کرد .
م. مستاجران 16:08 سه شنبه 8 آذر 1390
1
 م. مستاجران
با سلام و خسته نباشید خدمت تمامی دوستان :
انتخاب اعضا برتر جهت رای گیری بر چه اساسی صورت گرفته ؟؟؟؟؟؟؟؟
به نظر من اعضای دیگری هم بوده اند که هم حضور پر رنگ تر و هم حضور مثمر ثمر تری داشته اند که جای این افراد در لیست خالی می باشد !!
امیدوارم در انتخابات آینده تجدید نظری در این مورد صورت پذیرد و از پیشنهادات اعضا نیز استفاده شود .
به طور مثال یکی از پیشنهادات اینجانب ابتدا افرادی که تمایل به کاندید شدن را دارند اعلام آمادگی نمایند و خود را نیز به صورت کامل معرفی نمایند و با توجه به امتیازات کسب شده قبلی توسط مدیر سایت تایید یا رد صلاحیت شود . ضمن اینکه جهت رای گیری مشخصات کامل این افراد نیز معلوم باشد .
با سپاس فراوان
حمید بناپورغفاری 18:22 سه شنبه 8 آذر 1390
5
 حمید  بناپورغفاری
جناب مهندس مستاجران حداقل اجازه دهید در این دنیای مجازی رد صلاحیت نداشته باشیم
م افتخاری 12:27 چهارشنبه 9 آذر 1390
3
 م افتخاری
جالب است که در این انتخابات قرار نیست کسی به چیزی برسد که از داشتنش محروم باشد .
به این ترتیب درگیری و جدال و مناقشه در جامعه بر سر کسب مناصب منتهی به قدرت، توجیه پذیرتر میگردد مگر آنکه قواعدی برای این بازی تدوین و شرکت کنندگان به آن متعهد شوند.
علی علیزاده 22:38 چهارشنبه 9 آذر 1390
2
 علی علیزاده
دوستان سلام.
جای آقای مهندس صابر در این انتخابات کاملاً خالیه.
آقای مهندس محرابی نیز یکی از بهترین گزینه ها بود که در تمام طول سال مطالب خوب و ارزشمندی را در اختیار دوستان قرار داده بودند.
همچنین سرکار خانم مهندس امانی واقعاً در طول این مدت سنگ تمام گذاشتند و این پیشتازی حق ایشان است.
سرکار خانم مهندس بهشتی نیز از بهترینها بودند. میشه گفت امسال خانمهای محترمه انصافاً وقت زیادی را کذاشتن و حق بیشتری به گردن اعضای سایت دارن.
سرکار خانم مهندس علیشاهی نیز از بهترینها بودن. کاش میتونستم 4 تا رای بدم.
در آخر باز هم میگم که جای خالی مهندس صابر در این انتخابات کاملاً خالیه. من از همین جا از ایشان بابت تمام زحماتشان کمال تشکر را دارم.
سروش احمدی 03:44 پنجشنبه 10 آذر 1390
1
 سروش احمدی
سلام و شب بخیر خدمت دوستای خوبم
چه شادی آفرینه که تو جمع آدمای زنده، شاد و پویا زندگی کنی!
برای همتون شادی روز افزون آرزو می کنم.
هر روز میام، کامنتها رو میخونم، از دیدنتون خوشحال می شم و میرم.

آقای مهندس وفادار، فرزادجان، منم یکی از اراتمندای تو هستم. باور کن از کتابها و مقالات شما خیلی استفاده کردم و به دوستای دیگه که بدردشون می خورد دادم. البته گفتم که از شما گرفتم. :-)

آقای مهندس قنواتیان، از مطلب زیبائی که گفتی بسیار ممنونم. خیلی تأمل برانگیزه! مرگ، معلم بزرگ!
باید قدر زندگی را بقدر زندگی دانست.

خانم مهندس امانی، آقای مهندس مهیاری، پیش قراولان انتخابات، موفق باشید، همیشه!
قربان همه شما دوستان خوب سایت
رضا مهیاری 13:55 پنجشنبه 10 آذر 1390
1
 رضا مهیاری
از همه دوستانی که نتونستم بهشون رای بدم عذرخواهی میکنم
خیلی فکر کردم که به کی رای بدم
در نهایت به سروش عزیز و یحیی جان رای دادم. دلیلش هم اینه که من توی کامنتهای خودم با این دو بزگوار مشاجره داشتم و میخواستم با این رای بگم که مشاجرات کلامی ما ربطی به دوستی ها نداره
بازم اگه پیش بیاد باهاشون بحث خواهم کرد ولی شخصیت همه عزیزان برای من با ارزشه
بجز این واقعا هیچ دلیلی برای اینکه توی رای دادن کسی رو به دیگری ترجیح بدم پیدا نگردم و همه اعضا رو لایق تقدیر و انتخاب میدونم.
اینم بگم که روز اول که انتخابات شروع شد یک رای به خودم دادم و این نشون میده که احتمالا با خودم هم درگیر بودم. :)
حسن ابراهیمی 14:23 پنجشنبه 10 آذر 1390
2
 حسن  ابراهیمی
با وجود پنج رقمی بودن تعداد اعضا ، هنوز که رای ها دو رقمی هستند ، ما منتظر چهار رقمی شدنش بودیم ، می بینم هنوز سه رقمی هم نشده.
بقیه اعضایی که رای ندادند در جریان این انتخابات نیستند بیان رای بدن !!!
هیجانش به همینه دیگه ، تعداد رای دهنده ها زیاد باشه ، تعداد رای ها مرتبا تغییر کنه.
رضا مهیاری 18:10 پنجشنبه 10 آذر 1390
1
 رضا مهیاری
حالا بگید این نفر ده هزارم کی بوده؟
رابین صدیق پور 20:07 پنجشنبه 10 آذر 1390
4
 رابین صدیق پور
با سلام خدمت همه دوستان و مدیریت محترم سایت.
من یه جستجو کردم ولی ظاهراً خانم مهندس فردوسی از اعضا حذف شدن.
میشه لطفاً دلیلش را توضیح بدین؟
در ضمن به نظر من خانم مهندس امانی یکی از فعالترینهای سایت هستند و جایگاهشون در رتبه اول کاملاً درسته.
و البته خانم مهندس بهشتی هم که جای خود را دارند.
آقای مهندس یحیی بهمنی و صاحب جمع و برادران همتی و صابر هم که گل هستند.
آقای مهیاری هم اگه عکس جوونیاشون را بذارند حتماً دوباره اول میشن!
ولی یه چیزی فکر منو مشغول کرده: خانم مهندس بهناز فردوسی کجان؟!! نکنه خدای نکرده قراره هر کسی که کامنتهای تند و تیز میذاره، از ما جدا بشه؟!
مجید صابر 22:40 پنجشنبه 10 آذر 1390
1
 مجید صابر
جناب مهندس علیزاده بابت نظر لطفتون ممنون شرمنده فرمودید.
رضا مهیاری 10:49 آدینه 11 آذر 1390
1
 رضا مهیاری
نکته بسیار خوبی که از طرف آقای ابراهیمی مطرح شد جای تامل داره
اگه فرض کنیم تمام کسانی که در رای گیری شرکت کردند از هر سه تا رای خودشون استفاده کردند تا اینجا معلوم میشه که فقط 120 نفر توی رای گیری شرکت کردند از این تعداد 40 نفر هم که خود کاندیداها هستند. پس به ازای هر کاندیدا فقط دو نفر توی رای گیری شرکت کردند و این اصلا مشارکت قابل توجهی نیست. پیشنهاد می کنم با توجه با اینکه ایامل اعضا در اختیار مدیران محترم سایت هست. یک دعوتنامه باری همه اعضا فرستاده بشه. احتمالا خیلی از اعضا دیر به دیر به سایت سرکشی میکنند و اینکار میتونه کمکی بکنه
سایه ذاکری 03:25 شنبه 12 آذر 1390
2
 سایه ذاکری
مهندس صدیق پور حرفاتون کاملا متینه.متاسفانه برای من هم ناراحت کننده است هر چند هیچ دلیل قانع کننده ای تا الان ارائه نشده.تصویر جدید مهندس بهشتی عزیز هم که دیگه دنیایی از حرف داره...
مجید صابر 08:08 شنبه 12 آذر 1390
3
 مجید صابر
جناب مهیاری شما که معمولا علاقه مند به برطرف نمودن غلطهای املایی دیگران هستید ، لطفا بجای ایمیل ننویسید ایامل ! عیبب کسان ننگرو احسان خویش دیده فرو بر به گریبان خویش!
نازنین بهشتی 11:17 شنبه 12 آذر 1390
1
 نازنین بهشتی
درود و هزاران آفرین به آقای مهندس صدیق پور
منم وقتی یکشنبه قبل نوشتم "جای یه نفر توی این لیست خالیه" منظورم دقیقا همین بود
که تعدادی از دوستان مثل آقای مهندس احمدنژاد، آقای مهندس ذوالفقاری، خانم مهندس ذاکری و خانم مهندس علیشاهی هم به درستی به این نکته اشاره کردن
اما متاسفانه من هربار که اومدم در راستای نظر این دوستان کامنتی بذارم، ظاهرا بخاطر آوردن اسم همون شخصی که شما هم از نبودنشون تعجب کردین، کامنتم تایید نشد
و چون به سوالاتم در مورد علت این برخورد عجیب ترتیب اثر داده نشد، مجبور شدم اعتراضم رو با جایگزین کردن نوشته به جای عکسم نشون بدم
آقای مهندس صدیق پور، امیدوارم حداقل حالا که مسئول محترم متوجه شدن این موضوع برای عضو محترم و متشخصی مثل شما هم جای سوال و تعجب برانگیزه، این بار دیگه این کامنت منو رد نکنن
بخصوص که اسمی هم از اون دوست غایبمون نیاوردم
;)
مریم شفیعی 11:18 شنبه 12 آذر 1390
0
 مریم شفیعی
برای همگی دوستان آرزوی موفقیت می کنم.
رضا مهیاری 12:24 شنبه 12 آذر 1390
0
 رضا مهیاری
آقای صدیق پور عزیز سلام
مگه این عکس من خیلی پیر نشون میده قربونت برم؟
راستی اگه قرار باشه بابت کامنتهای تند و تیز کسی حذف بشه که من خودم اولم
یحیی بهمنی 14:15 شنبه 12 آذر 1390
1
 یحیی  بهمنی
اوه اوه اوه! سلام دوستان! اینجا چه خبره!!!؟

من الان این ستون رو دیدم!!

برم نظرات رو مطالعه کنم، دوباره برمیگردم!!

فعلا...
نازنین بهشتی 14:26 شنبه 12 آذر 1390
2
 نازنین بهشتی
جناب آقای مهندس مهیاری
دوست و استاد گرامی
سوال و ابهامی که ایجاد شده، دقیقا همینه که به نظر میاد بعضی از اعضا مثل شما و چند نفر دیگه، از یک نوع "مصونیت" برخوردار هستن و کامنتهاشون هرجقدر هم تند و تیز باشه، به راحتی تایید میشه
اما در مقابل، کامنتهایی که بیشتر اعضا غالبا بعنوان "واکنش اون کامنتهای تند و تیز" و معمولا هم دز کمتری از تندی و تیزی داشتن، مشمول حذف به دلیل زیر پا گذاشتن خطوط قرمز شدن
این ابهامیه که توی ذهن تعداد قابل توجهی از اعضای خوب سایت (خانم ذاکری، آقای محمدی اقدم، آقای صدیق پور و...) به وجود اومده و با توجه به حسن نیتی که در مدیران سایت سراغ دارم، مطمئنم مثل موارد دیگه ای که با یادآوری اعضا در صدد رفعش براومدن، این رو هم اصلاح میکنن
نازنین بهشتی 14:29 شنبه 12 آذر 1390
2
 نازنین بهشتی
راستی، اگه مسولان سایت اجازه بدن صحبت و تبادل نظر درباره این ابهام به همین شکل و بدون مداخلات قهری و حذفی پیش بره، اولین قدم موثر رو در جهت اصلاح این مورد برداشتن
و اگه این اتفاق مبارک بیفته، منم قول میدم فورا این شعار اعتراضی رو از جای عکسم بردارم
سایه ذاکری 15:11 شنبه 12 آذر 1390
2
 سایه ذاکری
جناب صاحب جمع عزیز بعید هم نیست که اینطوربشه
این پروسه ی کامنت بازی ها دیگه خیلی خنده دار شده
هرچی فکر میکنم نمیفهمم چرا شخصی به عنوان مسوول تایید کامنت اصلا وجود داره یعنی ما هنوز شعور درک آزادی هامونو ،حتی آزادی نظر دادن تو این جمع کوچیک ،رو نداریم و همیشه باید کسی حواسش به ما باشه و کنترلمون کنه؟.این واقعا توهین به خرد جمعی نیست که جز قشر تحصیلکرده و تقریبا یکدست جامعه محسوب میشه؟
یعنی واقعا باید کار به جایی برسه که سرکار خانم مهندس بهشتی از این تصویر واسه رسوندن حرفش استفاده کنه؟
یحیی بهمنی 16:13 شنبه 12 آذر 1390
2
 یحیی  بهمنی
خوب؛ سلام دوباره!

ظاهرا این‌جا جای پرحرفی‌های من خالی بوده؛ زیادی خوش بودین!! ولی دیگه من اومدم!!

اما نظرات این حقیر:

ابتدا از متن روزنوشت شروع می‌کنم:
یحیی بهمنی 16:14 شنبه 12 آذر 1390
3
 یحیی  بهمنی

1) ابتدائا از روی وظیفه شناسی، از این اقدام سایت و نیمه اول متن این روزنوشت، تشکر ویژه مینمایم. خدا قوت.

(بعدیش یه کمی تنده، امیدوارم توسط مسؤولین سایت حذف نشه)
یحیی بهمنی 16:17 شنبه 12 آذر 1390
3
 یحیی  بهمنی
2) علی رغم ارادتم به مدیر و مسؤولین سایت، اما اصلا از وعده‌سر خرمنشون (ورژن جدید بعد از 20000مین عضو!) تازه اون‌هم بصورت مشروط ("چنانچه شرایط اجتماعی اجازه دهد"!) خوشم نیومد!!

ببخشین ها، ولی اول وعده‌های قبلیتون رو (که مشروط هم نبود) عملی بفرمایید، بعد وعده‌های بعدی رو ارائه بفرمایید!!

درسته کارتون بی مزد و منته، و بنده هم همیشه از دوست‌داران و طرف‌داران شما بوده‌ام، اما اگر وعده‌ای داده شد، دیگر نفس کار از حالت "لطف" به "وظیفه" تبدیل می‌شود!

شاید فکر کنین، چطور شده بهمنی اینجوری صحبت میکنه!! اما من‌هم با خودم فکر میکنم: چطور شده که مدیران سایت نیمه دوم متنشون رو اینجوری نوشتن!!
.
.
.
اصلا انتظار چنین جملاتی رو نداشتم:

"با توجه به نیاز به آرامش در شرایط کنونی اجتماعی و همچنین برای ایجاد انگیزه در اعضاء سایت برای معرفی آن به دوستان و همکاران خود، تصمیم برآن شد تا پس از رسیدن تعداد اعضا سایت به عدد 20,000..."

"ازهمه عزیزان می خواهیم تا برای رسیدن هرچه زودتر به رونمایی ویرایش جدید دوستان و همکاران خود را تشویق به عضویت در iiiwe.com نمایند."!!!

دیگه اصلا حس مهندسی نداشتم، یه جور بازاری بازی رو احساس کردم!!
یحیی بهمنی 18:40 شنبه 12 آذر 1390
2
 یحیی  بهمنی

3) ضمنا پیشنهاد میکنم بجای کمیت تعداد اعضاء، بهتره به جای افزایش مشارکت باشین! آیا نسبت 1% (حدود 100 نفر از 10000 نفر) مشارکت به نظر شما مقبوله؟
یحیی بهمنی 18:52 شنبه 12 آذر 1390
2
 یحیی  بهمنی

4) سری به صفحه رأی گیری زدم:

خانم امانی، تبریک ویژه بنده را نیز پذیرا باشید.
امیدوارم، این رأی دوستان باعث تشویق، دلگرمی و فعالیت زیباتر و بهتر از پیش حضرتعالی باشد.
یحیی بهمنی 18:55 شنبه 12 آذر 1390
2
 یحیی  بهمنی

5) فرمودین: "به یک نفر از عزیزانی که بیشترین رای را کسب نموده باشند جایزه ای نفیس همراه با لوح تقدیر و از 9 نفر دیگر به نحو مناسب تقدیر خواهد شد."

هر چند به قول دوستان، بالاترین ارزش و نفیس‌ترین جایزه، برای همگی، حضور در این جمع باصفاست، اما پیشنهاد می‌کنم با توجه به اختلاف رأی زیاد دو نفر اول (سرکار خانم شادین امانی و مهندس مهیاری عزیز) با نفرات بعدی، پیشنهاد میکنم: جایزه‌ نفیستان‌ را مشمول دو نفر اول فرمایید.
یحیی بهمنی 18:56 شنبه 12 آذر 1390
2
 یحیی  بهمنی

6) از اینکه نام بعضی از دوستان فعال و مفید را در لیست ندیدم، غصه‌دار شدم: خانم‌ها سایه ذاکری، بهناز فردوسی، پورمجیدی، آقایان مجتبی رودکی، صابر، سید مهدی موسوی‌ و دوستان دیگری که حضور ذهن ندارم ولی مطمئنم افراد دوست‌داشتنی و فعال بیش از این‌ لیست هستند...
یحیی بهمنی 18:56 شنبه 12 آذر 1390
1
 یحیی  بهمنی
7) از دوستانی که به بنده لطف داشتن، بسیار سپاسگزارم. واقعا لایق این محبت نبودم.
هر چند تعداد 14 رأی از 10000 عضو، در منطق مهندسی، درصدی بسیار پایین است؛ اما هر کدام از این رأی‌ها برای بنده، در منطق روحی-روانی، ارزش 10000 رأی را دارد.
علی الخصوص از دوستان عزیزم، آقایان ذوالفقاری و صدیق‌پور که در کامنت‌هایشان، از روی لطف، نامی هم از بنده برده‌اند، متشکرم.
بازهم ممنونم.
یحیی بهمنی 18:57 شنبه 12 آذر 1390
2
 یحیی  بهمنی
8) از آنجاکه ارادتی خاص به جناب ناظمی دارم، از اینکه تعداد آرای ایشان، کمتر از بنده است، احساس شرم می‌نمایم. اگر می‌توانستم، سه رأی خود را به ایشان تقدیم می‌کردم. ضمنا از اینکه دوستان عزیزم، آقایان ولیزاده، مستقیمی، صاحب جمع و ایماق، جزء تک رأییها هستند، بسیار تعجب نمودم!!
یحیی بهمنی 19:00 شنبه 12 آذر 1390
1
 یحیی  بهمنی

9) البته به نظرم، همانطور که بعضی از دوستان هم اشاره نموده‌اند، این نتیجه‌ها، شاید به دلیل شیوه اشتباه رأی‌گیری که تعداد آرا در زمان رأی‌گیری نمایش داده می‌شود، باشد!!

لذا با نظرات آقای حسن ابراهیمی ( 12:23 سه شنبه 8 آذر 1390) و دوستانی که در تأیید عدم نمایش تعداد آراء، نظر نوشته‌اند موافقم.

(هرچند اگر هم نمایش ندهند، به احتمال زیاد در پایان رأی‌گیری، بعضی‌ها خواهند گفت که از کجا معلوم که ...!!! و نتیجه را زیر سؤال خواهند برد!!!) اما با این‌حال، فکر میکنم اگر تعداد آرا، در زمان رأی‌گیری، نمایش داده نشود، نتیجه بسیار واقعی‌تر خواهد بود.
یحیی بهمنی 19:01 شنبه 12 آذر 1390
2
 یحیی  بهمنی
و اما در ادامه به نظرات دوستان گل و گلابم می‌پردازم:

10) از اینکه بعضی از دوستان فضای این نظر سنجی را مانند صحنه رقابت‌های انتخاباتی رایج در جامعه فرض کرده‌اند، تعجب نمودم!! خیلی!!
محمد ذوالفقاری 19:04 شنبه 12 آذر 1390
0
 محمد ذوالفقاری
با تشکر از همه عزیزان بنده هم با نظرات خانم مهندس بهشتی کاملاً موافقم
یحیی بهمنی 19:04 شنبه 12 آذر 1390
1
 یحیی  بهمنی
11) اینکه بحث سایت تخصصی و نظرات عمومی مطرح شده، بنده به شخصه در این سایت یک زندگی تخصصی را تجربه می نمایم؛ نه یک سایت صرفا علمی-مهندسی.

در این سایت این را تجربه و آزمون و خطا می‌کنم که تعدادی از انسان‌های متخصص چگونه میتوانند با هم تعامل داشته باشند؟ آیا ما میتوانیم در کنار یکدیگر، آنگونه که صحیح خوانده می‌شود، لحظات زیبا و مفیدی داشته باشیم؟ با همدیگر را به زیبایی به تفاهم برسیم؟ از دانسته‌های هم لذت ببریم؟ و فرهنگی که در دوران تحصیل کسب نموده‌ایم را در تعامل با یکدیگر به‌کار ببریم؟

ما که اکثرمان، داعیه تخصص، تحصیل، فرهیختگی و ... داریم، اگر نتوانیم، حتما یک جای کار میلنگد...و باید به فکر چاره باشیم...
یحیی بهمنی 19:05 شنبه 12 آذر 1390
1
 یحیی  بهمنی
12) البته خود این خواسته "علمی‌تر شدن"، نیز یک هدف کوچکی است که دوستان باید سعی نمایند با تلاش و بطور ریشه‌ای، کاری کنند که مطالب ارسالی نیز با اختیار و انتخاب ارسال کنندگان، جنبه علمی-تخصصی بیشتری بگیرد، اما نباید از مسؤولین سایت بخواهیم، برای ما محدودیت ایجاد نمایند، که این نشانه بزرگترین ضعف برای ما است!!

ضمنا ایجاد بستری شاد و محیطی دلپذیر و خواستنی جهت استفاده بهینه از مطالب علمی، نیز نباید فراموش شود.
یحیی بهمنی 19:06 شنبه 12 آذر 1390
1
 یحیی  بهمنی
13) من سعی کرده‌ام در این میان، نقش یک کاتالیزور ارتقای نشاط، مهربانی، صبر و زیبایی را بازی نمایم. امیدوارم با کمک شما دوستان عزیزم، بتوانم در این زمینه موفق باشم و خودم را در این راه رشد دهم.
یحیی بهمنی 19:07 شنبه 12 آذر 1390
1
 یحیی  بهمنی
14) از اینکه عضو این جامعه مجازی هستم بسیار مفتخرم. زیرا در اینجا به دور از تعصب‌ها میتوان با دیگران هم صحبت و هم بحث شد.

معمولا در محیط فیزیکی و واقعی، افرادی که روحیه مذهبی دارند و آن‌هایی که ندارند، زیاد تمایلی با برقراری رابطه و هم‌صحبت شدن با یکدیگر ندارند. به دلیلش کار ندارم.

اما تصدیق می‌فرمایید که در اینجا شاهد آن هستیم که هر دو گروه بدون وجود مفسده، این فرصت را پیدا کرده‌اند که بیشتر باهم و تفکرات هم آشنا شوند که خود باعث افزایش محبت و مثبت نگری و وحدت بخش است. و این بسیار بسیار خوب و مثبت است.
یحیی بهمنی 19:08 شنبه 12 آذر 1390
2
 یحیی  بهمنی
15) از مدیران محترم سایت انتظار می‌رود، سؤالاتی که دوستان از ایشان می‌پرسند را سریع‌تر پاسخ گویند.
(مثلا پرسش جناب محمد مستاجران 16:08 سه شنبه 8 آذر 1390 یا پرسش جناب رابین صدیق پور 20:07 پنجشنبه 10 آذر 1390 یا ...)
یحیی بهمنی 19:08 شنبه 12 آذر 1390
1
 یحیی  بهمنی

16) همانطور که دوستان مهربان دیگر هم اظهار کردند، همه شما اعضای عزیز و فعال، لایق انتخاب شدنید و انتخاب 3 گل از میان این گلستان خوش عطر و زیبا کاری بسیار مشکل است...
یحیی بهمنی 19:09 شنبه 12 آذر 1390
1
 یحیی  بهمنی

17) بازهم از اینکه اوقات شریف شما را گرفتم، پوزش می‌خواهم!! اما حرف‌هام رو باید میگفتم!! :))
از شما که وقت گذاشتید و عرائض بنده را مطالعه فرمودید، سپاسگزارم.


(علت تکه تکه کردن نظراتم این بود که دوستان در "پسندیدن" تکه‌های مختلف نظراتم، آزاد باشند...)

هماره شاد، پیروز و سربلند باشید....
علی یار و حق نگهدارتان.
محمد ذوالفقاری 19:11 شنبه 12 آذر 1390
2
 محمد ذوالفقاری
با ادای احترام به مدیران و اعضاء محترم سایت،ای کاش به جای اینکه به فکر افزایش تعداد اعضاء باشیم یه کمی هم به فکر افزایش کیفیت و تخصصی تر شدن مطالب سایت می بودیم .
واقعا الان با داشتن این همه عضو چرا فقط تعداد کمی از آنها فعال هستند و برخی هم صرفاً به مطالب بخش عمومی می پردازند .
محمدرضا جمشیدیان 19:14 شنبه 12 آذر 1390
3
 محمدرضا جمشیدیان
با سلام خدمت همه دوستان فعال،
در غیاب فواد عزیز مجبور شدم دست بکار بشم. فواد رفته به همه دعا کنه.
نیاز به آرامش توی جامعه امروز ما، اظهر من الشمس است.
عضو جدید هم یعنی فکر جدید و انرژی جدید که هر دو سطح سایت رو ارتقاء میده.
ما هم برای ساخت و راه اندازی ویرایش جدید سایت نیاز به انگیزه داریم.
در اطلاع رسانی انجام شده ما فقط گزاره های بالا را به هم گره زدیم.

کامنت هائی که تائید نمی شن رو خودم بررسی کردم. یا خلاف قانون اند، یا لحن مناسبی ندارند و مستقیماً سایر اعضاء رو به صورتی ناخوشایند هدف می گیرند. مطمئن هستم اگر شما هم این کامنت ها را ببینید نظر ما رو در عدم تائیدشون تائید خواهید کرد.
ارائه این کامنتها فضای وبسایت را زشت و نامطلوب خواهد کرد.
اگر بیشتر از این توضیح بدم وضعیت جالبی پیش نخواهد آمد لذا اجازه بدین این بحث همین جا تموم بشه.

سرکار خانم بهناز فردوسی به دلیل تائید نشدن یکی از همین تیپ کامنت ها تقاضای لغو عضویت کردند که هر جا هستند براشون آرزوی موفقیت می کنیم. اگر مایل باشند می تونند تقاضای عضویت بدن و برگردند.
این که اعضاء مشارکت نمی کنند دست ما نیست. این به خودشون بستگی داره و از طرفی هم نشون دهنده فرهنگ عدم مشارکت به طور کلی در جامعه ماست.

حقیقتش ما از این که همه عزیزان را در کنار خودمون می بینیم بسیار خوش حالیم و افتخار می کنیم. موندن یا رفتن، انتخاب تک تک شما عزیزانه که همگی از بلوغ و رشد کافی برخوردار هستید.
ممنون
رضا مهیاری 19:38 شنبه 12 آذر 1390
0
 رضا مهیاری
جناب آقای صابر عزیز توی اون کامنت دوتا غلط تایپی داشتم و ممنون از اینکه تذکر دادید
رضا مهیاری 19:46 شنبه 12 آذر 1390
0
 رضا مهیاری
سرکار خانم بهشتی عزیز
خدا شاهده که من هیچ رابطه ای فراتر از معمول با مدیران محترم سایت نداشته و ندارم
ولی ممکنه بعضی وقتها تند و تیزی کلام با اهانت به دیگران ترکیب بشه که قطعا تایید نخواهد شد
هیچوقت هنگام ارسال روزنوشت قصد حمله به شخصیت افراد رو نداشته ام ولی همینجا از همه کسانی که احساس میکنند روزنوشتهای من باعث کدورت خاطرشون شده عذرخواهی میکنم
یکی از کارهایی که من میکنم اینه که غلطهای املایی رو گوشزد میکنم ولی اینکار من به معنی این نیست که بنده استاد دیکته هستم. خب من در حد سواد کم خودم ایراد میگیرم ولی ملاحظه بفرمایید سرور گرامی خودم جناب آقای صابر غلطهای تایپی من رو با چه لحنی گوشزد کردند البته من از ایشون و همه کسانی که ایراد بنده رو بفرمایند واقعا و صمیمانه تشکر میکنم ولی خدا میدونه که منظورم توهین به شخصیت هیچکس نبوده. من تلاش میکنم کمی کلمات رو تراشیده تر بیان کنم ولی حس و حال چالش از آدم گرفته میشه
جون من بذارید راحت بنویسم. هر کس هر انتقادی از من داره بی پرده بنویسه بخدا خوشحال میشم
از به به و چه چه کردن دیگران تغییری در آدم بوجود نمیاد پس بی محابا انتقاد کنیم ولی از دایره احترام و ادب خارج نشیم
رضا مهیاری 19:54 شنبه 12 آذر 1390
0
 رضا مهیاری
بهمنی جان یه قرار بذار نبینمت
بی انصاف اینهمه من هواتو دارم و بهت رای دادم بعد یه اسمی از من نمیبری. باشه تا رای گیری بعدی یه کاری کنم هیچکس بهت رای نده ولی مطمئن باش خودم بهت رای میدم
خیلی نوشته بودی من همش رو نخوندم ولی نکته مثبت قضیه اینه که مخالفتت رو خیلی پررنگ دیدم و این تازگی داشت. همین فرمون برو نتیجه میگیری
رضا مهیاری 20:02 شنبه 12 آذر 1390
1
 رضا مهیاری
آقای جمشیدیان عزیز سلام
ببخشید ولی من اعتراض دارم
فرمودید "این که اعضاء مشارکت نمی کنند دست ما نیست" خب راستش من یه این میگم جواب سربالا یا میگم شونه خالی کردن یا میگم بیخیال موضوع شدن
خدای نکرده کسی تقصیر رو گردن شما ننداخته و این جمله اصلا نه راهکار بود نه پیشنهاد نه ریشه یابی.
وقتی اینجا کامنتی گذاشته میشه اگرچه روی سخن باشما نباشه ولی همه میدونیم که قطعا شما خواهید دید و تصمیم خواهید گرفت ولی آیا این سخن شما به عنوان مسئول قابل پذیرشه؟ بجای این بهتر نیست علل ریشه یابی بشه و راهکار بدید؟
واقعا اگه 10 نفر کاندیدای ریاست جمهوری بشن و بجز خودشون 20 نفر دیگه هم بیان رای بدن مسئولین باید بگن خب این دست ما نیست؟ با اینکه همیشه متنهای خوبی مینویسید ولی اینبار خیلی با عجله و ناپخته کامنت گذاشتید.
مهدی ناظمی 20:03 شنبه 12 آذر 1390
2
 مهدی ناظمی
جناب بهمنی عزیز ممنون از لطفتون.
ایکاش جزو کاندیداها نبودم تا نقدی کامل بر نحوه رای گیری سایت و رای دادن اعضا ارائه بدم.

سه تا رای داشتم به جز خودم به جناب بهمنی و خانم امانی دادم.
امیدوارم مبارکتون باشه...
از ته لیست تعجبم که عزیزان فعالی با کمترین رای هستند و از بالای لیست تعجم که افرادی با حداقل مشارکت حضور دارند...

جناب صاحب جمع و مستقیمی و ولیزاده و یزدیان و خانم گرامی و...حق شما این نیست.امیدوارم دلسرد نشوید و همچنان پرشور حاضر بمانید.
آرزوی سربلندی برای همه دوستانم دارم.
خدانگهدار.....
یحیی بهمنی 20:19 شنبه 12 آذر 1390
0
 یحیی  بهمنی
جناب آقای جمشیدیان، ارادتمندم و از توضیحات مبسوطتان متشکر.

از اینکه زحمت انجام زحمات آقا فؤاد فضیله را متقبل شدید نیز سپاسگزارم.

(داشتم با سیستمم کار میکردم که ناگهان دیدم بیش از 100 تا ایمیل، پشت سر هم برام رسید!! بازهم ممنون. وگرنه من چه جوری میتونستم نظر دوستان عزیزم رو بدونم!!)
یحیی بهمنی 20:21 شنبه 12 آذر 1390
2
 یحیی  بهمنی
اما تأکید اینکه "نیاز به آرامش توی جامعه امروز ما، اظهر من الشمس است." را (شاید از آنجا که من کمتر شمس را رؤیت میکنم(!))، درک نمی‌کنم! مگر چه شرایط ویژه‌ای در جامعه امروز حاکم است؟!
اگر اتفاقات سیاسی منطقه را می‌فرمایید، چیز جدیدی نیست!! سی و سه سال است که هر روز به شکلی با آنها دست و پنجه نرم میکنیم!! اگر هم چیز دیگری است، لطفا بنده را روشن فرمایید.

ممنونم.


البته حتی با قبول فرض شما، همچنان، رابطه "حفظ آرامش" رو با ورژن جدید و "امکانات و قابلیتهای مفید و متعدد"، متوجه نمی‌شم!!
شرمنده، اما در این مورد بهیچ وجه قانع نشدم!!!

شاد و پیروز و سربلند باشین.
یحیی بهمنی 20:27 شنبه 12 آذر 1390
0
 یحیی  بهمنی
مهیاری جان، دم در منتظرتون وایسادم!!

البته بنده هیچ ادعایی ندارم و مخلص همه بر و بچ باصفا و باحال سایتم.

(منو که میشناسین از دعوا با من حال نمی‌کنین!!)

ضمنا بد نیست نگاهی به کامنت شماره 5 بنده بیندازید! (البته لطفا تا آخرش رو بخونید. :) )

خدا آخر-عاقبت من رو با این آموزش‌ها، فرمون‌‌دادن‌ها و تشویق‌های شما به‌خیر کنه!!!!
یحیی بهمنی 20:33 شنبه 12 آذر 1390
0
 یحیی  بهمنی
ناظمی جان، ممنون از محبتتون.

از لوگوی انتخابیتون، منظور خاصی داشتین؟ وقتی میبینمش می‌ترسم!! عکس خودتون خیلی نازتر بود!
رضا مهیاری 21:27 شنبه 12 آذر 1390
0
 رضا مهیاری
یحیی جان اونو خوندم
لطف دوستان برای کسب جایزه یکبار شامل حالم شده
یاد دوستان رو میخوام
مهدی ناظمی 21:45 شنبه 12 آذر 1390
0
 مهدی ناظمی
جناب بهمنی عزیز:
درست فهمیدید منظور خاصی داشتم...
مطلب را متعاقبا شرح میدهم...
علیرضا احمدی 08:41 یکشنبه 13 آذر 1390
1
 علیرضا احمدی
با سلام .

چه خبر میشه اینجا . . .
یادمه یه روزهایی من هم این شور و هیجان رو داشتم و هر روز به سایت سر میزدم و هر دیواری پیدا میکردم یادگاری می نوشتم ، دل همه رو گرم میکردم ، و با بعضی ها تو سر و کله هم میزدیم !!!
هرکی یادش رفته ، مهندس صدیق پور و خانم بهشتی و برو بچ قدیمی یادشونه ...

سر این کامنت ثبت نکردن ها (وقتی آدم اون کامنتی رو که می خواد ثبت بشه ، ثبت نمیشه که اکثرا تو بحث ها اتفاق می افته) کلی اعصاب ادم به هم میریزه . . .

به عنوان یه مهندس کوچیک و حقیر یه خواهشی دارم . . .
من خودم قبلا سایت داشتم میدونم چه زحمتی داره پس این همکاران سایت رو اذیت نکنین (وقتی به سهل انگاری میشه) هر چند هنوز هم میگم خیلی جا مسئولین یک طرفه به قاضی میرید . . .
و
بابا این بحث ها رو تموم کنید و این نیز بگذرد و باز هم بحث ها ادامه دارد با شخصیت های جدید

به خانم امانی هم بابت رتبه اول بودنش تبریک میگم ( اون اول ها هم تبریک دادم ) ، خیلی خوب شد واسه آقا رضا یه رقیب پیدا شد

یادمه سری قبل مهیاری جون یکه تاز لیست بود . . .
به شما هم تبریک میگم که پشتکار خوبی داشتین . . .

به دوستای دیگمون مثل بهمنی خان ، و آقای ناظمی ، احمدی سلامی دارم و به همه دوستان این ایام را تسلیت عرض می نمایم.

انشالا مورد قبول خدا واقع گردد.
یا حق.
ع.احمدی
علیرضا احمدی 08:46 یکشنبه 13 آذر 1390
0
 علیرضا احمدی
راستی یادم رفت بگم کاشکی در هنگام رایگیری اون ستونی که اعضای فعال نمایش داده میشد دوباره برمی گشت یا بعضی از سوء تفاهم ها رفع می شد.

با تشکر
علیرضا احمدی 08:53 یکشنبه 13 آذر 1390
0
 علیرضا احمدی
جالبه !

یه سر به انتخاب برترین عضو 89 زدم http://iiiwe.com/election/1389/ آقای مهیاری در اون زمان دقیقا اندازه الان خانم امانی یعنی 64 تا رای دو داشتن (یعنی این همه عضومون ؟؟؟ )
آقا سروش هم همون اندازه قدیمی رای دارن . . .
اون سال فاصله ها 10 تا 10 تا بود
امسال اول جدول 20 تا 20 تا . . .
رضا مهیاری 11:55 یکشنبه 13 آذر 1390
2
 رضا مهیاری
آقای صاحب جمع عزیز بخاطر گل روی شما و سایر دوستانی که احتمالا موافق شما هستند از بحث غلط گیری گذشتم.
علیرضا احمدی 12:26 یکشنبه 13 آذر 1390
0
 علیرضا احمدی
مهندس صاحب جمع جون کسی به خودش رای بده میشه 1 باقی رو از کجا بیاره بشه 64 !!!
علیرضا احمدی 12:30 یکشنبه 13 آذر 1390
0
 علیرضا احمدی
راستی متن بالایی من ایراد زیاد داره آقای مهیاری جان ببخشید . . .
رای دو داشتن = رای داشتن
رایگیری = رای گیری
یحیی بهمنی 14:13 یکشنبه 13 آذر 1390
0
 یحیی  بهمنی
صاحب جمع جان؛ سلام به روی ماهت.
چرا مغلطه میکنی، عزیز من!!

اولا: اگه سرم رو بالا کنم، میشم سربه هوا!! که کار خوبی نیست!! :)

ثانیا: این شمسی که شما میگی، رو منم می‌بینم!!! اما اونی که مهندس جمشیدیان عزیز فرمودن، ربطی به این نداره!! (ایشون در مورد نیاز به آرامش در جامعه امروز و ورژن جدید سایت فرمودند و شما در باره درج شدن کامنت‌ها پس از تأیید)
البته راجع به شمس شما هم قبلا پیشنهاد ارائه کرده‌ام که نه سیخ بسوزه نه کباب!!
یحیی بهمنی 14:23 یکشنبه 13 آذر 1390
1
 یحیی  بهمنی
و اما بعد، حق با شماست، قصد بنده به هیچ وجه، مرز کشی بین اعضا نبوده ، و نیست. تعبیر بنده از روحیه مذهبی، مرزبندی دینی نبود.

اما منظور بنده این بود که بعضی تفاوت‌های ظاهری، (مانند شیوه پوشش، حجاب، ریش و ...) در عالم واقعی، باعث فاصله، می‌شود، (بازهم میگویم به دلیلش یا درست بودن یا نبودنش کاری ندارم) که چنین فاصله‌ای در این‌جا دیگر وجود ندارد و در محیطی سالم، می‌توان به تبادل نظر پرداخت.

اگر جملات را بد نوشتم، عذر خواسته و از شما نیز متشکرم.
یحیی بهمنی 14:43 یکشنبه 13 آذر 1390
1
 یحیی  بهمنی
احمدی جان، سلام، عرض تسلیت متقابل و تشکر از توضیحاتتان.
یحیی بهمنی 15:15 یکشنبه 13 آذر 1390
1
 یحیی  بهمنی
بر اساس فرموده جناب صاحب‌جمع، (عجب آدمهایی هستین دوستان به خودتون چرا رای میدین !!!؟؟؟) یه پیشنهاد دیگه به مسؤولین محترم سایت دارم:

از بین کاندیداها، به اون فردی که به خودش رأی نداده و 3 رأیش رو صرف دیگران کرده، یه جایزه یا قدردانی ویژه به عمل بیاد.

نتیجه باید جالب باشه!!
یحیی بهمنی 15:19 یکشنبه 13 آذر 1390
1
 یحیی  بهمنی
مهیاری جان، این گذشتت منو کشته!

ولی ببین عجب شهرت و ابهتی پیدا کردی، که افراد سایت، به محض فهمیدن اشتباهشون، خوشون زبان اعتراف و پوزش نزد حضرتعالی باز میکنند.... !!! :)

حتی احتمالا بعضی‌ها، قبل از زدن دگمه ارسال، یکی دوبار متنشون رو مرور میکنن، تا خدای نکرده، از دم تیغ شما نگذرن!

اما خوب الان که تیغتون رو غلاف کردین، دوستان با خیال راحت میتونن هر غلطی که دلشون خواست ارسال کنن!!! :) :))
رضا صادقی 23:22 یکشنبه 13 آذر 1390
0
 رضا صادقی
با عرض سلام و ادب و احترام خدمت کلیه اعضاء سایت و همچنین کاندیداهای محترم. من به 3 نفر رای دادم:
اولین رای من به آقای مهنس محرابی بود که واقعاً خوب بودند.
دومین رای من به .............
سومین رای من به.............
دوتای آخر را نگفتم که کسی از من دلخور نشه.
برای همه اول سلامتی و سپس بهروزی را از خداوند متعال خواستارم.
شادین امانی 10:28 دوشنبه 14 آذر 1390
3
 شادین امانی
باز هم از همکاران محترمی که با نام بردن اسم بنده حقیر من رو مورد عنایت قرارا دادند تشکر می کنم..آقای مهندس بهمنی گرامی..من یکی از اشخاص محترمی رو که اسمشون در لیست بود اما از حق 3 رای فقط برای دیگران بجز خودشون استفاده کردند رو می شناسم..ایشون مهندس سروش احمدی هستند. :)
مهدی قنواتیان 19:55 دوشنبه 14 آذر 1390
1
 مهدی قنواتیان
خدایا به حرمت کربلای حسین بی علی (ع) و سقای تشنه گان ابوالفضل عباس (ع) و اهل بیت چهارده معصوم (ع) به همه بیماران شفا عنایت بفرما(صلوات) : آمین یا رب العالمین
با آرزوی سلامتی همه شما عزیزان
سروش احمدی 02:00 سه شنبه 15 آذر 1390
3
 سروش احمدی
شب بخیر ویژه خدمت دوستان عزیزم
از این شور و اشتیاق و سرزندگی حاکم بر فضای انتخابات و بنوعی حاکم بر سایت، خرسند و مفتخرم.
رضاجان (مهندس مهیاری، دوست خوبم) از بنده نوازی شما بینهایت سپاسگذار و قدردانم.
مهندس علیرضای عزیز، اگه به انتخابات سال 1388 هم نگاهی بندازی، وضعیت من باز مشابه همین جایگاه پارسال و امسال بوده. شاید توان رشد بیشتر از این در ما کهنسالان سایت، از بین رفته باشه، شاید!
آقای مهندس صاحب جمع، استاد عزیزم، باورتون نمیشه اما من به خودم رأی ندادم و 3 رأی رو به 3 عزیزی که لایقش بودن و خوشبختانه جزء برترینها هم هستن، تقدیم کردم. مبارکشون باشه.
سلام و خسته نباشیدی هم خدمت مهندس جمشیدیان دارم. آقای مهندس حضرتعالی جای خودتون رو دارین، اما سایت بی فواد، بی فواده! انتهای کامنت شما بنظر با ادبیاتی که از شما سراغ داشتم متفاوت بنظر می رسه. بهر حال برای شما و همکاران، آرزوی سلامتی دارم.
قربان همه شما دوستان عزیزم
سروش
یحیی بهمنی 10:16 چهارشنبه 16 آذر 1390
0
 یحیی  بهمنی
صاحب جمع جون، من که از مطالب شما خطاب به آقای احمدی سر در نیاوردم! دیگر دوستان رو نمی‌دونم!!
یحیی بهمنی 10:19 چهارشنبه 16 آذر 1390
2
 یحیی  بهمنی
خانم امانی، ممنون از اطلاع‌رسونی‌تون.
من به نوبه خودم، از شما و خصوصا جناب سروش احمدی تشکر مینمایم و به روحیه بالای ایشان احسنت میگویم و یکی از رأی‌های خود را که تا کنون استفاده ننموده‌ام، به عنوان سپاس و نشانه قدردانی، به ایشان تقدیم می‌نمایم... :)
سید ابراهیم موسوی نژاد 14:45 چهارشنبه 16 آذر 1390
1
 سید ابراهیم موسوی نژاد
حداقل خبری می دادید تا تبلیغ می کردیم.
محمد ذوالفقاری 15:21 چهارشنبه 16 آذر 1390
0
 محمد ذوالفقاری
بالاخره نتیجه قطعی آرا کی مشخص میشه؟ رای گیری تا کی ادامه داره؟
محمد ذوالفقاری 15:33 چهارشنبه 16 آذر 1390
0
 محمد ذوالفقاری
آنقدر همه اعضاء درگیر این انتخاب برترینهای سایت شده اند که دیگر کسی طی این مدت به مقالات و روزنوشت های ارسالی توجهی نشون نمیده و آمار بازدید از مطالب به شدت کاهش پیدا کرده
محمد ذوالفقاری 15:35 چهارشنبه 16 آذر 1390
1
 محمد ذوالفقاری
خانم مهندس امانی صمیمانه به شما تبریک میگم و موفقیت روز افزون شما را از خداوند متعال خواستارم
محمدرضا جمشیدیان 23:07 چهارشنبه 16 آذر 1390
2
 محمدرضا جمشیدیان
سروش عزیز،
ممنون از توجه شما. فواد به زودی از سفر بر می گرده و به جمع ما می پیونده.
در مورد قسمت آخر هم مثل همیشه خوب دقت کردی، امیدوارم یه موقعی در این مورد بیشتر صحبت کنیم. باز هم از شما و همه اعضاء از این که اینقدر فعال توی سایت مشارکت می کنین ممنونم.
سروش احمدی 03:05 پنجشنبه 17 آذر 1390
3
 سروش احمدی
سلام، سلامی گرم و صمیمانه که سرمای زمستان رو از تن دوستای خوبم دور کنه!
خانم مهندس امانی، آقای مهندس بهمنی، استاد عزیزم جناب مهندس صاحب جمع و دوست خوبم آقای مهندس جمشیدیان،
دلشاد و خرسند می شم وقتی سخنان شما عزیزان رو می بینیم که این بنده رو شرمنده می کنین و مورد لطف قرار میدین. قربان این همه بزرگواری و بذل توجه شما.
خدای من شاهده که اونقدری که بین شما بودن برام ارزشمند و عزیزه، انتخابات و نتیجه اش، نیست.
شاید باور نکنید اگه بگم توی گروه سازه وقتی که زیرشاخه گوگل بود و سایت حاضر، دوستان خوبی پیدا کردم که شاید با وجود اونها ادامه زندگی برام مطمئن تر شده باشه. سرمایه هائی (دوستانی) که با هیچ ارزش مادی قابل قیاس و مقایسه نیستند.
چون همیشه شکرگذار خداوندگارم از برای داشتن شما خوبانم.
یحیی جان، باز هم سپاس، سپاس و صد سپاس. منو خجالت دادی!
قربان شما
سروش
رضا مهیاری 11:00 پنجشنبه 17 آذر 1390
1
 رضا مهیاری
ای سروش ناقلا
انقدر هول هولی تایپ کرد یادش رفت اسم منو بنویسه
رضا مهیاری 12:43 آدینه 18 آذر 1390
1
 رضا مهیاری
همکاران و دوستان محترم عمران و معماری
شمارو به آدرس زیر و کامنت آقای امیر صفی ارجاع میدم و پیشاپیش خدمت همتون تسلیت عرض میکنم
http://yuosef.iiiwe.com/civil_architectural/
ببنید یک عضو 17 ساله اولین کامنتی که ارسال کرده چی بوده و چطوری تایید شده
سروش احمدی 14:23 آدینه 18 آذر 1390
1
 سروش احمدی
رضاجان ببخش
خودت میدونی که چه بنویسم و چه ننویسم، از ارادتم هیچی کم نمیشه.
:-)
قربان لطف و محبتت.
حالا جداگانه عرض ارادت و تواضع می کنم خدمت شما دوست عزیزم.
قربان تو
سروش
روح ا... آذین 10:57 شنبه 19 آذر 1390
1
 روح ا... آذین
بله بله بلههههههههههه<بنده هم تسلیت عرض میکنم خدمت همه ی اعضا ،مدیریت و گردانندگان این سایت تخصصی مهندسی با 10420 عضو و یک عضو مهندسسسسسسسس 17 ساله با ادب ،که اینطور اجازه داده میشه به مهندسین عمران و آرشیتکت ما که اکثرا انسانهای فرهیخته هستند و صد البته متخصص از جمله خود جناب مهندس جمشیدیان عزیز جناب مهندس مهیاری مهندس احمدی مهندس امانی و دیگر دوستان توهین بشه و مدیریت سایت هم متاسفانه هیچ عکس العملی نشون نده و باعث دلخوری اعضا بشه.بنده حقیر که چند صباحی بیشتر نیست که در این زمینه فعالیت دارم.

انتظار میرود مدیریت محترم حداقل توضیحی قابل قبول برای تایید این کامنت توهین آمیز ارائه فرماییند.

این قسمت کامنت جناب مهندس جمشیدیان هم که بنده شخصا دستتونا از همین جا میبوسم بخاطر زحمات فراوانتون برای ارتقای سطح علمی مهندسین معمار و عمران،قابل توجه است:

کامنت هائی که تائید نمی شن رو خودم بررسی کردم. یا خلاف قانون اند، یا لحن مناسبی ندارند و مستقیماً سایر اعضاء رو به صورتی ناخوشایند هدف می گیرند. مطمئن هستم اگر شما هم این کامنت ها را ببینید نظر ما رو در عدم تائیدشون تائید خواهید کرد.
ارائه این کامنتها فضای وبسایت را زشت و نامطلوب خواهد کرد.
اگر بیشتر از این توضیح بدم وضعیت جالبی پیش نخواهد آمد لذا اجازه بدین این بحث همین جا تموم بشه.
کورش نیکزاد 16:44 شنبه 19 آذر 1390
3
 کورش نیکزاد
باز ما 1 هفته رفتیم مسافرت ببین بچه ها چه قشقرقی بپا کردن
چه خبره اینجا؟
بابا بیخیال
آبروریزی نکنین
هرکی ندونه فکر می کنه انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی هم همین شکلیه
مهدی سلطانی 11:59 چهارشنبه 23 آذر 1390
2
 مهدی سلطانی
سلام به همه دوستان گل
من به خانم امانی عزیز و آقای مهیاری گل و خانم بهشتی محترم رأی دادم
چون از مطالب ارسالی این عزیزان خیلی بهره بردم
البته باعث ناراحتی بقیه کاندیداهای عزیز نباشه. چون فقط 3 رأی بیشتر ندارم اگه میشد به همه رأی میدادم!!!
عسگر عبداللهی 21:12 پنجشنبه 24 آذر 1390
1
 عسگر عبداللهی
خانم مهندس امانی و جناب مهندس علیرضا احمدی از تمام زحماتتون متشکرم و رای و امتنان من ازآن شماست پیروز باشید
م. مستاجران 08:03 آدینه 25 آذر 1390
1
 م. مستاجران
با سلام:
سرکار خانم امانی و جناب آقای مهیاری و آقایان سروش و علیرضا احمدی انتخاب شما گرامیان را به عنوان اعضا برتر تبریک می گویم.
در پناه الطاف الهی موفق و پیروز باشید .
فرزاد وفادار 09:38 شنبه 26 آذر 1390
1
 فرزاد وفادار
باسلام
من هر روز یک مقاله به سایت ارسال میکنم ولی متاسفانه امتیازم اونجوری که باید زیاد نمیشه
البته دوستان در کل کمتر به مقالات توجه میکنن
مهدی سلطانی 13:02 شنبه 26 آذر 1390
1
 مهدی سلطانی
آقای مهیاری حواستو جمع کن که آقایان احمدی بجور دارن نزدیک میشن!!!!!!!
یحیی بهمنی 09:55 یکشنبه 27 آذر 1390
0
 یحیی  بهمنی
سرکار خانم امانی، انتخاب شمارا به عنوان عضو برتر سایت، با تعداد رأی زیبای 77 تبریک عرض میکنم.
جناب مهندس مهیاری عزیز، رتبه دوم شما را نیز با رأی زیبای 55 تبریک میگویم.
همچنین به جناب سروش‌احمدی نیز بابت اخذ رتبه سوم تبریک عرض مینمایم. (هر چند 45 از 44 بیشتر است، اما اگر تعداد آرای شما 44 می‌شد، زیباتر و متناسب تر با رأی‌های 77 و 55 نفرات اول و دوم بود.)
یحیی بهمنی 10:01 یکشنبه 27 آذر 1390
0
 یحیی  بهمنی
فرزاد خان، زیاد غصه نخور، جذب افراد به بحث و مطالب علمی و مقالات همتی خیلی بیشتر از این‌ها را میطلبد.

ضمن اینکه مقالات ارائه شده 99% مربوط به عمران-سازه میشود، اما گرایش‌های مرتبط با صنعت ساختمان، بسیار زیادند و ترکیب اعضا نیز این را نشان میدهد.
یحیی بهمنی 10:10 یکشنبه 27 آذر 1390
0
 یحیی  بهمنی
ترکیب تخصص افرادی که از سوی سایت به عنوان کاندیداهای انتخاب برترین عضو سایت، ارائه شده‌اند، نیز جالب است:
رشته‌های عمران(26نفر)
معماری(9نفر)
شهرسازی(2نفر)
نقشه‌برداری(1 نفر)
عمومی(1 نفر)
برق(1 نفر)

لذا از لطف دوستان عمرانی-معماری که بنده برقی را در جمع خود پذیرفتند، سپاسگزار و مفتخرم.
نازنین بهشتی 14:44 یکشنبه 27 آذر 1390
0
 نازنین بهشتی
یه نکته جالب پیدا کردم
از بین 10 نفری که با رای اعضا بعنوان عضو برتر و برگزیده انتخاب شدن، فقط یه نفره که از بعد از باز شدن این صفحه (http://www.iiiwe.com/news/public/10000_members) و شروع رای گیری، هیچ کامنتی اینجا نذاشته و بدون هیچ سر و صدا و هیاهویی روال عادی حضورش در سایت رو دنبال کرده
و با توجه به این که ایشون از اعضای فعال و از کامنت گذارهای نسبتا پرکار سایته، کاملا پیداس که کامنت نذاشتنش توی این صفحه بخصوص نمیتونه تصادفی باشه
پیدا کردن ایشون زیاد سخت نیست، اگه شما هم یه نگاهی به لیست بندازین متوجه میشین کیو میگم
یحیی بهمنی 08:44 دوشنبه 28 آذر 1390
0
 یحیی  بهمنی
پیشنهاد میکنم جهت حضور بیشتر اعضا، یه بخش طرح معما در این سایت راه‌اندازی بشه و مسؤولیت گردودنش رو به سرکار خانم بهشتی واگذار کنند!
یحیی بهمنی 08:49 دوشنبه 28 آذر 1390
0
 یحیی  بهمنی
خانم بهشتی، اولین معمای این ستون، که پاسخ‌های زیاد و جالبی در پی داشت.
دومین معماتون هم جالب بود...

ظاهرا پاسخ معمای دوم هم جناب امیریاشار فیلا است که اتفاقا پست‌های ایشان یکی از پست‌های مورد علاقه بنده می‌باشد.

به همین بهانه به ایشان سلام، تبریک و خداقوت عرض مینمایم و تشکر خود را بابت مطالب جالبشان ابراز میدارم.
یحیی بهمنی 08:56 دوشنبه 28 آذر 1390
0
 یحیی  بهمنی
خانم بهشتی لطفا معمای بعدی را مطرح بفرمایید. :)
امیر یاشار فیلا 17:10 دوشنبه 28 آذر 1390
0
 امیر یاشار فیلا


خانم مهندس بهشتی ارجمند، آقای مهندس بهمنی عزیز
به‌راستی بنده را با این همه لطف و توجه خود شرمنده فرمودید.
امیدوارم همچنان در جوار شما گرامیان و دیگر دوستان و همکاران، توفیق آن را داشته باشم که در این تبادل و دادوستدِ فرهنگی سهم و نقشی داشته باشم.
پاینده باشید.

خانم مهندس بهشتی، معمای سوم فراموش نشود.
:)
نازنین بهشتی 11:27 یکشنبه 4 دی 1390
1
 نازنین بهشتی
مرسی آقای مهندس بهمنی
ببخشید که به دلیل مسافرت، دارم با تاخیر جوابتونو میدم
به چشم
اینم معمای سوم:
اون کدوم عضو محترمه که رکورددار گذاشتن بیشترین تعداد کامنت توی این صفحه است؟
یه راهنمایی هم میکنم:
اول نام خانوادگی ایشون هست: "به"
و با یکی دیگه از اعضای معروف سایت که اول فامیلیشون "مه" هست کامنتهای پینگ پنگی و بحثهای جالبی دارن که گاهی هم به کل کل دوستانه منجر میشه
تا جایی که آدم وسوسه میشه داستان گفتگوهای این دو عضو محترم رو در قالب مجموعه ای مفرح و شاد با عنوان "ماجراهای به و مه" بنویسه و منتشر کنه
اگه دوستان اسم عضو دوم رو هم بگن، تشویق ویژه ای در انتظارشونه
:))
یحیی بهمنی 13:29 دوشنبه 5 دی 1390
0
 یحیی  بهمنی
سرکار خانم بهشتی، سلام مجدد.
راستش از وقتی این آقا فؤاد رفته زیارت، پاک کاسه کوزه مارو به هم ریخته!! پیام دوستان 6 در میون به ایمیلم می‌رسه! اگر الان شما تو ستون "آیا این تصویر سایه درختان است یا چند خانمی که در حال گذشتن از رودخانه هستند؟" برام کامنت نذاشته بودین، متوجه پیام اخیرتون در این ستون نمی‌شدم!
نمی‌دونم کی بر میگرده این آقا فؤاد! واااالله!
یحیی بهمنی 13:34 دوشنبه 5 دی 1390
0
 یحیی  بهمنی
بگذریم! بریم سر اصل مطلب؛ یعنی معمای سوم!
از اونجایی که ممکنه بنده ذینفع قسمت اول معماتون حساب بشم، از جواب دادن معذورم!!
(راستش زمان پاسخگویی به معمای دوم شما، معمای سوم شما به ذهن خودم رسید و پاسخش رو هم همون موقع پیدا کردم! حتی تعداد کامنت‌ها رو هم برای 3 نفر اول شمردم!!) لذا پاسخ قسمت اول رو که با راهنمایی شما سؤال رو خیلی پیچیده میکنه (!!) میذارم به عهده دوستانم.
یحیی بهمنی 13:36 دوشنبه 5 دی 1390
0
 یحیی  بهمنی
قسمت دوم معمای شما هم که استاد بنده، مهیاری عزیز هستن! تشویق ویژه فراموش نشه!! :)
یحیی بهمنی 13:41 دوشنبه 5 دی 1390
0
 یحیی  بهمنی
و اما راجع به وسوسه‌تون: از حسن نظرتون ممنونم! لطفا حق‌النگارش شخصیت‌های داستانتون فراموش نشه!
ضمنا فکر کنم با این اسمی که شما برای مجموعه‌تون انتخاب کردین، خواننده‌هاش، موقع خوندنش اون آهنگ معروف "پت و مت" رو تو ذهنشون بزنن و بخونن!! البته اگه موجب تفرج خاطر دوستان میشه، بنده که راضی‌ام!
معصومه السادات میرافضلی 13:46 دوشنبه 5 دی 1390
0
 معصومه السادات  میرافضلی
من که نمی تونم رای بدم ولی خیلی خوشحالم که عضو این سایت شدم . امیدوارم یه روزی بشه که بتونم رای بدم.
برای تمام اعضای این سایت آرزوی موفقیت می کنم .
یحیی بهمنی 13:53 دوشنبه 5 دی 1390
0
 یحیی  بهمنی
حالا اگه اجازه بدین پا تو کفشتون کنم و معمای صفرم و چهارم را بنده طرح کنم:
اول چهارمیش: اون کدوم عضو از کاندیداهاس که اولین پیام خودشو، دیرتر از اولین پیام بقیه دوستاش، در این ستون گذاشته؟(غیر از جناب فیلای عزیز!)
یحیی بهمنی 13:55 دوشنبه 5 دی 1390
1
 یحیی  بهمنی
اما معمای صفرم: یه معماس که در ذات کامنت‌های خانم بهشتی بود! رو اون تابلویی که اون کوچولو دستش گرفته، چی نوشته؟
.
.
.
البته، این معما مدت‌ها بود که برای من معما بود، تا اینکه همین الان جوابشو پیدا کردم!
آخه با توجه به عکس قبلی که اعتراض خانم بهشتی به گزینش کامنت‌ها بود و تو همون هیری ویری، یه دفعه عکسشون رو عوض کردن که در وضعیت کوچکش قابل خواندن نبود، و وقتی به وضعیت بزرگش مراجعه میکردی، همان تصویر اعتراض قبلی رو میدیدی!! البته با توجه به عکس قبلی انتظار من این بود که مثلا رو این تابلو نوشته باشه: خانم فردوسی حمایتت میکنیم! ولی خوب الان که عکس بزرگشون هم تغییر کرده، برام مشخص شد که اشتباه فکر میکردم!!!!
یحیی بهمنی 13:58 دوشنبه 5 دی 1390
0
 یحیی  بهمنی
راستی خانم بهشتی، "نمی‌گذازیم" یعنی چی؟؟
رضا مهیاری 14:44 دوشنبه 5 دی 1390
0
 رضا مهیاری
پیشنهاد میکنم مباحثات برخی دوستان رو با عنوان بحثهای به و مه نامگداری کنیم
نازنین بهشتی 15:52 سه شنبه 6 دی 1390
1
 نازنین بهشتی
آقای مهندس بهمنی سلام
ممنون که در جواب معمای سوم چندین کامنت دیگه هم گذاشتین و رکوردتون رو دست نیافتنی تر کردین
;)
جوابهاتون کاملا درست بودن
واسه همین امروز یک دقیقه تمام توی شرکت سرپا براتون دست زدم (تشویق ویژه غیابی)
:)
مرسی که توی طرح معما با من همکاری میکنین
فکر کنم جواب معمای چهارم مهندس وفادار باشن
درسته؟
اگه درست بود، شما هم منو غیابی تشویق کنین
معمای صفرم رو هم که خودتون جواب دادین
و این واقعا تشویق داشت
چون من از روزی که عکس این کوچولوی دوستدار محیط زیست رو جای عکس پروفایلم گذاشتم، منتظر بودم ببینم کی متوجه غلط املایی پلاکاردش میشه
همون "نمی گذازیم" رو میگم
که البته روی نفس اون حرکت و پیام حمایت از جنگل ابر تاثیری نمیذاره
و اما در مورد مبحث شیرین "ماجراهای به و مه"
از این که با موضوع مثبت برخورد کردین، متشکرم
در مورد پیشنهاد استاد مهیاری هم فکر میکنم بهتر باشه این اسم اختصاصا در مورد مباحث ادامه دار و جذاب خود شما دو بزرگوار استفاده بشه و به مباحث بقیه دوستان تعمیم پیدا نکنه
آخه ما توی این سایت فقط یه مهندس بهمنی (به) و یه مهندس مهیاری (مه) داریم
که همچنان فعال و پرانرژی به تولید مباحث و دیالوگهای جدید میپردازند
:)
رضا مهیاری 09:36 دوشنبه 12 دی 1390
0
 رضا مهیاری
ضمن تشکر از گروه سازه
لوح تقدیر به دستم رسید
ممنون از زحمتی که کشیدید
یحیی بهمنی 19:15 دوشنبه 19 دی 1390
0
 یحیی  بهمنی
سرکار خانم مهندس بهشتی؛ سلام.
از پاسخ مفصل شما سپاسگزارم.

البته از آنجا که اخیرا کامنت‌های دوستان چند در میان به ایمیلم می‌رسد، از این کامنت شما باخبر نشدم و بطور اتفاقی الان دیدمش.


از تشویق شما نیز سپاس! زیادی مایه گذاشتین. به کمترشم راضی بودیم.


زمانی که معمای چهارم رو فرستادم فکر میکردم، جوابش فرد دیگری باشد، اما الان که نگاه کردم، دیدم پاسخ شما هم متأسفانه صحیح نیست، ولی خیلی نزدیک شدین. لذا شایسته تشویق غیابی به مدت 59 ثانیه سرپا می‌باشید..

در مورد پیشنهاد شما و جناب مهیاری نیز، بنده آماده همکاری با هر دوی شما بزرگواران هستم.

اگر به همین شکل پیش بره، میتونم کتاب بعدی رو با نام "معماهای به به!" یا "سلسله مباحث به به!"، کلید بزنیم!
یحیی بهمنی 19:17 دوشنبه 19 دی 1390
0
 یحیی  بهمنی
راستی جناب مهیاری، ضمن تبریک مجدد، پیشنهاد میکنم یه اسکنی از لوح تقدیرتون، رو سایت بذارین، تا بقیه‌هم ببینن و تشویق بشن... مرسی...
یحیی بهمنی 19:19 دوشنبه 19 دی 1390
0
 یحیی  بهمنی
خانم مهندس امانی، شما هم همینطور... ممنون.
رضا مهیاری 09:59 سه شنبه 20 دی 1390
0
 رضا مهیاری
بهمنی جان سلام
راستش لوح تقدیر نیست یک تندیسه
اگه یادم نره حتما عکسش رو میذارم که ببینید