www.iiiWe.com » رای گیری برای انتخاب اعضا برتر سایت شروع شد

 اخبار   
 

 رای گیری برای انتخاب اعضا برتر سایت شروع شد

با انتشار هزارمین شمارگان خبرنامه iiiwe گزینش برترین اعضای خانواده «من و تو و صنعت ساختمان»...

اعضا گرامی، دوستان عزیز
سلام؛

با انتشار هزارمین شمارگان خبرنامه iiiwe گزینش برترین اعضای خانواده «من و تو و صنعت ساختمان» از دوره گذشته تا به‌حال آغاز شد.
برای ورود به صفحه رأی گیری می‌توانید بر روی بنر بالای وب‌ سایت کلیک نموده ویا از پیوند زیر استفاده بفرمایید.
لازم به ذکر است پس از پایان رأی‌گیری، جوایز در نظر گرفته شده است اعلام خواهد شد.

ورود به صفحه رای گیری

گروه نرم افزاری سازه
سایت iiiwe.com
  منبع : گروه نرم افزاری سازه
  10:07   چهارشنبه 25 دی 1392  
 نظرات    
 
پیمان شبستانی 21:12 چهارشنبه 25 دی 1392
5
 پیمان شبستانی
با سلام
بهتر بود به جای گنجاندن 317 نفر برای رای گیری حداقل 20 نفر برتر رو به ترتیب امتیاز لیست میکردید که زحمات این دوستان هم هدر نره
یا حداقل ترتیبی اتخاذ میشد که بین کسی که فقط 1 نظر داشته و نفر اول فرقی باشه
من 5 دقیقه طول کشید اسم خودم رو پیدا کنم!!!
به هر حال صلاح مملکت خویش خسروان دانند
علیرضا احمدی 00:18 پنجشنبه 26 دی 1392
8
 علیرضا احمدی
با سلام
مرسی از اینکه افتخار دادین با 1 امتیاز های سایت همتراز باشیم.

این فقط نظرشخصی منه ، انشا ا.. که همگی (317نفر) حداقل بیان و به خودشون رای بدن !
بازم تشکر
حمید بناپورغفاری 09:17 پنجشنبه 26 دی 1392
4
 حمید  بناپورغفاری
با شما موافقم جناب شبستانی و احمدی - در این حالت کسیکه هرروز مقاله و روزنوشت می فرسته و باعث رونق سایت می شه با بقیه فرقی نمی کنه
مائده علیشاهی 10:17 پنجشنبه 26 دی 1392
4
 مائده علیشاهی
با سلام
با جناب شبستانی و جناب احمدی موافقم.
محمدرضا جمشیدیان 11:34 پنجشنبه 26 دی 1392
7
 محمدرضا جمشیدیان
مهندس احمدی عزیز، مهندس شبستانی گرامی
همه دوستان و همکاران
سلام.
دیگر لزومی ندارد به دسته بندی های خودی و غیرخودی در کشور اعتراض کنیم.
دیگر لزومی ندارد به تبعیض برای از ما بهتران اعتراض کنیم.
دیگر لزومی ندارد .......
ریشه همه این بدبختی های فرهنگی در درون ماست.
ما حتی حاضر نیستیم در یک رای گیری اینترنتی دیگرانی که صاحب حق هستند دیده شوند.
دیگر انتقاد نکنید که شورای نگهبان در انتخابات تبعیض قائل شده است.
همه مشکلات در درون ماست. ملتی هستیم هرکدام یک دیکتاتور به تمام معنی.
این انتخابات به خوبی یکی از اصلی ترین مسائل فرهنگی ایرانیان را به تصویر می کشد.
تازه اینجا جمعی از فرهیختگان گرد هم آمده اند!

امیدوارم روزی این مسائل در کشور ما حل و فصل گردد اما ذکر چند نکته ضروری است:
اگر دنبال اسم عزیزی میگردید و به دلیل طولانی بودن لیست پیدا نمی کنید از Ctrl+F کمک بگیرید.
پس از پایان رأی گیری، گروه نرم افزاری سازه أسامی برندگان را بررسی می نماید و چنانچه
از بین دوستان فعال کسانی رأی لازم را نیاورده باشند از طرف گروه به عنوان عضو برتر معرفی خواهند شد.
در دور قبلی انتخابات نیز از چنین شیوه ای استفاده شد.
همیشه پایدار و سربلند باشید.

علیرضا احمدی 15:10 پنجشنبه 26 دی 1392
4
 علیرضا احمدی
با سلام خدمت مهندس جمشیدیان گل.
موفقیت و رونق سایت پشتوانه تلاش شبانه روزی دوستای عزیزی همچون شما و همکاران شماست.

در پیام قبلی هیچگونه اعتراضی نداشته و همیشه تابع سایت بوده ام ولی چرا شما که مسئولیت و کارفرمای کارید و ریشه همه بدبختی ها را قید میکنید . اصلاحات را از سایت خود آغاز نمی کنید و طی یک برنامه ای مشخص پیش نمی روید .

به هر حال من دوست دارم در این مکان از مهندس محمد مهدی مدرس نیا ، از مهندس و ویراستار عزیز امیریاشار فیلا ، ازدوستای عزیز سیدابوالفضل حیدری ، حسن ابراهیمی، رضا مهیاری و خانم های فعال سایت مائده علیشاهی که مثل اینکه زیاد طرفدار دارن و نیز مهسا معتمد تشکر کنم و آرزوی موفقیت را برای آنها دارم

دوستار مهندسین
احمدی
مائده علیشاهی 17:43 پنجشنبه 26 دی 1392
4
 مائده علیشاهی
آقای مهندس جمشیدیان حرف جنابعالی متین و قابل احترام است..
اما مسئله ای که وجود دارد آنکه همیشه برای رأی گیری افراد دارای صلاحیت (که بنا به موضوع رأی گیری مبنای صلاحیت متمایز می باشد) انتخاب می شوند و سپس میان آن افراد رأی گیری انجام میشود..بنظرتان این شیوه کارآمد تر و عادلانه تر نیست؟
و سوالی که برایم پیش آمده است اینکه با این اوصاف هدف از گذاشتن امتیاز برای ارسال مطالب و گذاشتن صفحه برترین ها چیست؟
با تشکر از شما و همکارانتان
حسن ابراهیمی 17:55 پنجشنبه 26 دی 1392
2
 حسن  ابراهیمی
سلام به دوستان یاوران این بوستان

آغاز رای گیری این دوره را به همگی تبریک گفته و تشکر می کنم از مدیریت محترم جناب آقای مهندس جمشیدیان که با فراهم نمودن فضایی دوستانه در این دوره از انتخابات به همه ی اعضا امکان حضور در رای گیری را داده اند، تعداد اعضا در لیست برایم غیرمنتظرانه بود و برای اولین بار با این تجربه کاش تعداد آرای بیشتری داشتیم و می توانستم به بیشتر از سه نفر رای بدهم ، و انتخاب سه نفر از بین 317 نفر برایم مقداری سخت شده است، بهرحال با همین سرمایه اندک ما هم در انتخابات شرکت خواهیم کرد.

چهارشنبه 25 دی 1392 خورشیدی، خبرنامه شماره 1003 - روزنگار الکترونیکی صنعت ساختمان

جمله فوق که بطور نامشخصی است به عنوان نمونه از ابتدای خبرنامه شماره 1003 اینجانب برداشته شده است و سایر متن این خبرنامه هم به همین شکل نامفهوم می باشد ، خبرنامه 998 نیز به همین شکل به دستم رسیده و خبرنامه های 999 و 1001 و 1002 تا کنون به دستم نرسیده اند ، لذا از این بابت نمیدانم که مشکل از کجاست و آیا دوستان دیگر هم چنین مشکلی برایشان رخ داده یا نه ؟

با تشکر و موفق باشید
رضا مهیاری 18:43 پنجشنبه 26 دی 1392
1
 رضا مهیاری
سلام آقای جمشیدیان
نبینم ناراحت و عصبانی باشید. حسن این روش انتخاب در اینه که من با چرخیدن توی اسمها دیدم چقدر دوستان زیادی به جمع ما اضافه شدند و ما خبر نداشتیم. اولش فکر کردم اسم من نیست زنگ زدم ترمینال یه بلیط اصفهان رزرو کردم ولی بعدا دیدم هست دوباره زنگ زدم کنسل کردم. هرکسی انتخاب بشه از الان تبریک میگیم. مهم نیست کی باشه مهم اینه که همه شرکت کنیم. آقای احمدی همتراز بودن با یک امتیازی ها که کسر شان نیست قربونت برم ضمن اینکه شما به عنوان یک عضو فعال و دوست داشتنی بدون رای هم خیلی عزیزی
سروش احمدی 20:24 پنجشنبه 26 دی 1392
5
 سروش احمدی
بنام دوست
با عرض ادب و احترام خدمت تیم و مدیریت گروه و همچنین هم گروهی های عزیزم،
مجال را مناسب دیدم تا بار دیگر از همه بزرگان و خوبانی که چراغ محفل این خانواده صمیمی و مفید را گرم و روشن نگاه میدارند، از جمله مدیریت و تیم همراهشان و همچنین عزیزان هم گروهی که با مطالب فنی و عمومیشان ما نیازمندان را بهره مند می کنند، قدردانی و سپاسگزاری کنم.
این حقیر ضمن افتخار به اینکه عضوی از این خانواده هستم، اعتراف می کنم که بخش قابل توجهی از اطلاعاتم را مدیون این مجموعه هستم.
در انتخابات حاضر که پالایش افراد نیز بعهده خرد و درک ما سپرده شده است، امید است که بهترینها انتخاب شوند.
پایداری و بالندگی روزافزون گروه و شادی و تندرستی هم گروهیان عزیزم را آرزومندم.

ارادتمند همه سروران
سروش احمدی
پیمان شبستانی 21:00 پنجشنبه 26 دی 1392
4
 پیمان شبستانی
مهندس جمشیدیان عزیز از شما کمال تشکر رو دارم که ما رو عده ای بی فرهنگ خطاب کردید

این هم یکی از مشکلات دیگر فرهنگی ما هست که در مقابل تذکر و اعتراض شدیدترین برخورد ها رو انجام بدهیم و حتی توهین کنیم
البته از ماست که بر ماست
از تمامی دوستانی که در این مدت از شخص بنده رنجیده خاطر شدند حلالیت میطلبم
دوست ندارم جایی فعالیت کنم یا حرفی بزنم که باعث ناراحتی شخص یا گروهی بشم یا احساس کنم اضافی هستم
به امید موفقیت روزافزون تمامی دوستان
یا حق
محمدرضا جمشیدیان 00:31 آدینه 27 دی 1392
2
 محمدرضا جمشیدیان
پیمان عزیز
بزرگترین اشکال رسانه نوشتاری زمینه ای است که برای سوء تفاهم ایجاد می کند.
بگذارید کمی بیشتر در مورد نظر قبلی ام توضیح بدهم شاید سوء تفاهم برطرف شود.
در این رسانه، همه ما هنگام فعالیت بیشتر به خودمان توجه می کنیم و نمی دانیم اطرافمان چه می گذرد.
اگر آمار سایت را خدمت شما جزئی تر اعلام نمایم شاید از فعالیتهای انجام گرفته طی یکسال گذشته تعجب کنید.
در یک سال گذشته نزدیک به 600.000 بازدید کننده منحصر بفرد از این وبسایت دیدن کرده اند.
در یکسال گذشته خوانندگان 3.5 میلیون بار مطالب سایت را مرور کرده اند.
در یک سال گذشته نزدیک به 10 سال نفر زمان خالص صرف خواندن مطالب سایت شده است.
آمار متعدد دیگری نیز وجود دارد که اگر فرصتی روی داد خدمتتان ارائه می نمایم.
همه این آمار نشان دهنده فعالیت وسیعی است که هر کدام از ما فقط بخش کوچکی از آن هستیم.
لذا باید اجازه بدهیم همه کسانی که در این فعالیت دخیل بوده اند به صورت مساوی از مزایای آن نیز بهره مند گردند.
شاید اختلاف ما با شما عدم توجه به آمارهای فوق باشد.
امیدوارم این توضیحات برای شما قانع کننده باشد و در تصمیم خود تجدید نظر فرمائید.
در غیر اینصورت از این که شما را دیگر در کنار خود نداریم خوشحال نیستیم و برای شما در هر جا که هستید آرزوی موفقیت می نمایم.
با عرض احترام
رضا مهیاری 00:32 آدینه 27 دی 1392
4
 رضا مهیاری
آقای جمشیدیان عزیز اکثر رای دهندگان مثل دوست خوبم آقای حسن ابراهیمی برای پیدا کردن اسم "رضا مهیاری" دچار مشکل شده اند. لطفا رسیدگی فرمایید :))

از شوخی که بگذریم کلا با خوندن متنی که آقای جمشیدیان در جواب دوستان نوشتند خیلی شوکه شدم. یعنی فکرشم نمیکردم که انسان فرهیخته و آرامی مثل آقای جمشیدیان اینجوری عصبانی بشن. میتونم متن مذکور را در کلمات زیر خلاصه کنم :

دسته بندی ، تبعیض ، بدبختی فرهنگی ، انتقاد ، مشکلات ، دیکتاتور و دست آخر آموزش Ctrl+F که خیلی کاربردی بود و به دردم خورد از همینجا تشکر میکنم.

انشاءالله که موقع تایپ کردن این متن کسی دم دست آقای جمشیدیان نبودند. الهی آمین
رضا مهیاری 01:10 آدینه 27 دی 1392
3
 رضا مهیاری
ببخشیدا هی میخوام نقش میانجی رو بازی کنم بلکه دوتا رای بیشتر به دست بیارم ولی ظاهرا نمیشه
آقای جمشیدیان عزیز قربون اون دسته عینک منحصر بفرد شما بشم توجه شمارو به جمله ای از خودتون جلب میکنم.

"لذا باید اجازه بدهیم همه کسانی که در این فعالیت دخیل بوده اند به صورت مساوی از مزایای آن نیز بهره مند گردند"

بازم ببخشیدا مگه همه بزرگواران مساوی فعالیت کردند که باید مساوی بهره مند بشن؟

یعنی شما میگی آقایان فیلا، ابراهیمی، احمدی، بناپور ، حیدری ، مدرس نیا ، افتخاری ، ذوالفقاری ، کیانی زاد و خانمها علیشاهی ، معتمد و مبینا افضل و چند نفر دیگه شاخص تر نیستند؟

آقای جمشیدیان واقعا درست نیست که برای یک کودک لباسی بخرید که اندازه آدم بزرگسال باشه و اسمشو بذارید عدالت یا بهره مندی بطور مساوی. آدم بزرگها لباس بزرگتری نیاز دارند بخدا
حسن ابراهیمی 10:08 آدینه 27 دی 1392
2
 حسن  ابراهیمی
سلام به جناب آقای مهندس علیرضا احمدی عزیز

من هم متقابلا از شما تشکر می کنم و برایتان آرزوی موفقیت دارم ، مسلم است هر عضوی از سایت برای خود طرفدارانی دارد و شما هم بدون طرفدار نبوده و نیستید .

با تشکر
محمدرضا جمشیدیان 11:34 آدینه 27 دی 1392
4
 محمدرضا جمشیدیان
مهندس مهیازی عزیز

ممنون از میانچیگری که انجام میدین. حضور شما در این وبسایت همیشه باعث برکته.

مثل این که یه جور خلط مبحث شده.
مسلماً همه عزیزانی که نام بردید (آقایان فیلا، ابراهیمی، احمدی، بناپور ، حیدری ، مدرس نیا ، افتخاری ، ذوالفقاری ، کیانی زاد و خانمها علیشاهی ، معتمد و مبینا افضل ) و اونائی که نام نبردید مثل پیمان شبستانی عزیز با فعالیت های دلسوزانه ای که انجام می دهند از لحاظ رتبه بندی در نظر شخص من، شما یا هر بیننده منصف دیگری متمایزند و علاوه بر آن که از همه آنها به نحو مقتضی تقدیر خواهد شد، بنده همین جا به صورت ویژه از همگی و خصوصاً شخص شما کمال امتنان را دارم.
اما این جا بحث بر سر این نیست که چه کسی فعالیت بیشتری کرده و در رده بالاتری قرار دارد. بحث بر سر این است که "جه کسی حق شرکت در رقابت دارد" . دوستان پیشنهاد می کنند از بین کسانی که به توسعه سایت کمک کرده اند فقط تعداد مشخصی را در انتخابات شرکت دهیم.
این مسئله به وضوح حقوق بقیه، حتی کسی که تنها یک روزنوشت ارسال کرده، را مخدوش می کند.
لذا براین اساس تصمیم گیری شد تا همه به صورت مساوی از "امکان شرکت در رای گیری" برخوردار گردند. بدون شک جامعه فرهیخته ای که از حداقل انصاف برخوردار باشد فعالان این جمع را می شناسد و آنها را برمی گزیند. کما این که اگر همین لحظه به نفرات برتر توجه کنید ملاحظه می فرمائید که چنین شده است.
اما در مورد مثالی که مرحمت فرموده بودید، مسئله ما در این جا شبیه به این نیست که برای کودکان لباس بزرگ و برای بزرگسالان لباس کوچک تهیه کنیم، مسئله بیشتر شبیه به این است که به بزرگسالان حق تهیه لباس (اجازه شرکت در رای گیری) بدهیم اما به کودکان اجازه ندهیم که لباس بر تن کنند.
باز هم از شما و بقیه متشکرم.
باز هم از پیمان عزیز و هرکس دیگری که رنجیده خاطر شده عذرخواهی می کنم.
پاینده و برقرار باشید.
مائده علیشاهی 11:43 آدینه 27 دی 1392
2
 مائده علیشاهی
آقای مهندس احمدی خوشحالم که پس از مدتها مجددا شما را میبینم.
جاتون خیلی خالیه..
امیدوارم هرجا که هستید موفق و پایدار باشید.
رضا مهیاری 18:36 آدینه 27 دی 1392
0
 رضا مهیاری
آقای جمشیدیان عزیز سلام
از اینکه با مشغله فراوانی که دارید باز هم وقت میذارید ممنونم. ضمنا من مهیازی نیستم مهیاری هستم. :)

اگه قرار باشه به این بحث ادامه بدیم موضوع زیاده. بطور کلی من با روش فعلی انتخاب برترین اعضا موافقم همون اول هم گفتم ولی با نوع دفاع شما موافق نیستم در هر صورت بازم از شما ممنونم.

از آقای شبستانی عزیز هم خواهش میکنم این محیط رو ترک نکنند و امید زیادی دارم که این خواهش پذیرفته بشه. من چندبار کامنت آقای جمشیدیان رو خوندم ولی قانع نشدم که جایی ایشان به کسی گفته باشند بی فرهنگ. قبول بفرمایید که نوشتار در انتقال حس شاید دقیق نباشه. توصیه میکنم یک بار به چهره آقای جمشیدیان با دقت نگاه کنید بنده خدا اصلا بهش نمیاد.
سید محمد حاجی بابایی 19:04 آدینه 27 دی 1392
1
 سید محمد حاجی بابایی
سلام علیکم خدمت تمامی دوستان
مهندس جمشیدیان عزیز پس طبق گفته های شما حق ما تضییع شد
کاش یه پست میدادیم
من همیشه به سایت شما سر میزنم حالا پست ندادم .
این عدالت چی میشه.....

بگذریم.
تا کی این رای گیری ادامه داره تا رای هامونو یک جا ندیم....
میشه پایان رای گیری را اعلام بفرمایید
علیرضا احمدی 09:12 شنبه 28 دی 1392
2
 علیرضا احمدی
با سلام
ضمن تشکر از دوست عزیزم حاجی بابایی
با توجه به فرمایشات مهندس جمشیدیان ""این مسئله به وضوح حقوق بقیه، حتی کسی که تنها یک روزنوشت ارسال کرده، را مخدوش می کند."" و صحبت های حاجی بابایی ، حق ایشان پس تضییع شده ؟

دوستان و مهندسان و فرهیختگان عزیز ، خواهشمندم در همینجا بحث را تمام نمایید ، من از سال اول با این سایت بوده ام ، هر سری رای گیری و تعیین فعالین سایت به یک شیوه بوده و این نوع نیز یکی از شیوه های رایج می باشد و انتقادی در آن نیست ، و می دانم که تعداد زیادی از مسئولین زحمت کش سایت در این خصوص تفاهم نظر داشته اند . پس کدورت ها و انتقاد ها را کنار و در خصوص مسائل دیگر به بحث و گفتگو بپردازید.

فقط مهندس جمشیدیان رای گیری تا چه زمانی ادامه خواهد یافت ...
باتشکر
م افتخاری 10:31 شنبه 28 دی 1392
0
 م افتخاری
با سلام خدمت همه دوستان گرامی:
پوزش از تاخیر حضور
سپاس از ایراز لطف دوستان به این حقیر سراپاتقصیر
م افتخاری 10:46 شنبه 28 دی 1392
0
 م افتخاری
و اما بعد
حسن این دوره انتخاب عضو برتر که هرسال انجام میشود عبارتست از :
دیدار مجدد دوستانی که در طول سال کمتر از فیض دیدار یا خواندن مطالبشان بهره‌مند میشویم
باز شدن باب مذاکره، مجادله، مواخذه، مخاصمه، مراقبه، و ... که امیدوارم در نهایت ختم به خیر شده و به مفاهمه و تقویت ریشه‌های الفت بین اعضاء شود و از ریزش و رنجش و (دیکتاتورش)و مصادری از این قبیل پرهیز
ولی کلاً بد نیست چند نکته را از نظر دور نداریم:
- عضو برتر یعنی چه؟
- این شخص یا اشخاص شخیص باید دارای چه خصوصیاتی باید باشند
- انتخاب حاضر نشاندهنده چیست ؟ اقبال به اشخاص یا یادآوری اعمال
- این چالش برای چه و ارزش آن مساوی با چه باید باشد یعنی این که دعوا(ببخشید رقابت) برای چیست و آیا ارزش اعمال دیکتاتوری و یا عدول از برخی ارزشها را دارد (لطفاً به این نکته توجه ویژه داشته باشید که قرار نیست پست و منصب ماندگاری حتی در سایت به ایشان واگذار شود و حکم "میر نوروزی" را دارد)
- از این رقابت چه آموزه‌ای را در عرصه اجتماعی و فرهنگی خود به یادگار خواهیم برد که ماندگار باشد
- ...
مجید احمدی مفید 12:01 شنبه 28 دی 1392
0
 مجید  احمدی مفید
با سلام به همه عزیزان
مدتهاست که با این سایت آشنا شده ام و بطور متناوب از مطالب آن استفاده میکنم، شدیدا پشیمانم که چرا حداقل یک روزنوشت نداشتم و یاد یه خاطره ای از دوران دانشگاه افتادم که در درس تحلیل سازه ها یه استاد فوق العاده سختگیر داشتیم که امتحان میان ترم که نمرات زده شود همه نمرات زیر 5(از بیست) بود و بنده چون میدونستم نتیجه زیاد جالب نخواهد بود سر امتحان تصمیم به حذف درس گرفتم و همون اول امتحان از جلسه انصراف دادم، و نمره 2 گرفتم. پایان ترم مشخص شد که هرکس از میان ترم 4 گرفته بوده نمره قبولی گرفته !!!
القصه،انتخاب برترین عضو سایت این هم ا این تعدداد کاندیدا جالبه و نهایت دموکراسی آزاد ولی این جمله آخر آقای مهندس جمشیدیان
"و چنانچه
از بین دوستان فعال کسانی رأی لازم را نیاورده باشند از طرف گروه به عنوان عضو برتر معرفی خواهند شد."
را چندین بار خواندم و نمیفهمم انتخابات آزاد، دموکراسی، رای گیری، مشارکت همه و.......جمله فوق!!!!"از طرف گروه انتخاب..."
از تمامی عزیزان و دوستانی که رتب جهت سایت مطلب و اخبار و مقاله ارسال مینمایند و مورد استفاده قرار میگیرد تشکر مینمایم و به همه آن دوستان دست مریزاد میگویم.
از مدیریت محترم سایت نیز تشکر نموده و تقاضامندم آقای مهندس جمشیدیان در خصوص جملات خود توضیح و تجدید نظر بفرمایند که در غیر اینصورت توهین بزرگی به همه خواهد بود .
حق یارتان
م افتخاری 12:32 شنبه 28 دی 1392
0
 م افتخاری
آیا بهتر نیست به جای انتخاب "عضو برتر" اقدام به گزینش "عضو منتخب" نمود ؟
باشد که شبهات ایجاد شده در نظر برخی دوستان حل شود.
در برخی جشنواره‌ها هم انتخاب هیات داوری و انتخاب شرکت کنندگان در جشنواره الزاماً یکی نیستند
محمدرضا جمشیدیان 12:38 شنبه 28 دی 1392
6
 محمدرضا جمشیدیان
دوستان سلام مجدد و خاضعانه بنده را پذیرا باشید.

در ساخت و اداره این وبسایت اهداف متعالی مد نظر بوده که به یاری خداوند و کمک همه شما به بخشی از این اهداف رسیده ایم و امید است این اهداف پیگیری شده و همه ما از پرتو آن بهره مند گردیم.
بار دیگر از مشارکت همه دوستان خوبم "مهندس شبستانی، مهندس احمدی، مهندس بناپور غفاری، مهندس علیشاهی، مهندس ابراهیمی، مهندس مهیاری، مهنس احمدی، مهندس حاجی بابائی، مهنس افتخاری و مهندس احمدی مفید" در این گفتگو متشکرم.
از دوستانی که احساس کرده اند نوشتار بنده ی کمترین "وهن آلود" بوده خاضعانه عذرخواهی می نمایم.

برای تمرکز روی انتخابات اکنون این بحث را متوقف می کنیم و شاید بعد از پایان رای گیری بحثی را در مورد دیکتاتوری و دیکتاتورزدگی آغاز کنیم که به تنویر افکار و رشد و تعالی همه ما علی الخصوص بنده کمترین کمک خواهد نمود.
دو مورد کوچک را دوستان سوال کرده بودند. زمان پایان رای گیری حداقل دوهفته دیگر و بستگی به تعداد و وضعیت رای دهندگان دارد.
اعضائی که از طرف دوستان به عنوان عضو برتر انتخاب خواهند شد دارای عنوان "عضو منتخب کاربران سایت" بوده و عضو یا اعضائی که توسظ گروه نرم افزاری سازه انتخاب گردند دارای عنوان "عضو منتخب گروه نرم افزاری سازه" خواهند بود. اگر فرد، شرکت یا گروه دیگری نیز در این وبگاه تمایل به انتخاب افراد برتر دارد روش تشویقی مورد نظر را اعلام فرمایند تا افراد مورد نظر ایشان تحت عنوان "عضو منتخب ....." به همگان معرفی گردند.
برقرار و پایدار باشید.
رضا مهیاری 12:59 شنبه 28 دی 1392
1
 رضا مهیاری
محمدرضا دوستت داریم. محمدرضا دوستت داریم

(منظور از محمدرضا همان جمشیدیان خوش تیپ می باشد و لاغیر)
سمیرا جهانگیری 18:37 شنبه 28 دی 1392
1
 سمیرا جهانگیری
منم میخوام برنده شم
سمیرا جهانگیری 18:39 شنبه 28 دی 1392
0
 سمیرا جهانگیری
سلام . مهندس حالا جایزه چیه !!!
لوح تقدیر خخخخ
پیمان شبستانی 19:52 شنبه 28 دی 1392
2
 پیمان شبستانی
با تشکر از اظهار لطف دوستان
بنده وظیفه خودم رو انجام دادم و به دوستان آقای فیلا و آقای افتخاری رای دادم البته دروغ چرا به خودم هم رای دادم(یکی از خوبی های این رای گیری همین بود لااقل کسی 0 نمیشه)! دوست داشتم به خیلی از دوستان دیگه هم رای بدم اما محدودیت اجازه نمیداد و این دوستان به بزرگواری خودشون بنده رو ببخشند

از دوستانی که به بنده رای دادن و از اونهایی هم که ندادن تشکر میکنم چون رای گیری فقط بهانه ای برای جمع شدن اعضا دور هم هست
بنده حضورم درحد تشکر از ارسال های دوستان خواهد بود همانطور که سابقا از تمامی روزنوشت های ارسالی تشکر میکردم فکر میکنم در همین حد حضور بنده مفید باشه و وقت دوستان رو با ارسال های خودم نگیرم بهتر هست
دوستانی هم که در هر زمینه از نقشه برداری از تهیه نقشه چون ساخت- واسط ثبت (نصب و کار)- و هر زمینه دیگه سوالی از بنده داشته باشند در حد توان و اطلاعات ناقص و اندک تجربه ام میتونم از طریق ایمیل در خدمتشون باشم(البته بنده عضو فعال فروم های عمرانی و نقشه برداری هستم و آثارم خدارو شکر همه جا موجوده!)
باز هم از تمامی کسانی که از بنده آزرده خاطر شدند پوزش میخواهم
سروش احمدی 02:50 یکشنبه 29 دی 1392
1
 سروش احمدی
سرکار خانم مهندس علیشاهی
سلام
مردد بودم که مخاطب کامنت شما من باشم، اما خوب که نگاه کردم، دیدم باید خودم باشم.
در هر صورت ممنونم. شما به این حقیر لطف دارین.
قبول تقصیر دارم و دلیلش مشغله زیاد بوده، لیکن ارادتم به گروه و دوستان روز افزونه.
ممنون از توجه و محبت شما.
مائده علیشاهی 14:59 یکشنبه 29 دی 1392
1
 مائده علیشاهی
سلام مجدد خدمت جنابعالی
انشاا.. که مشغله ها خیر بوده باشند..
برایتان آرزوی بهترین ها را دارم.
علی مجیدى 22:17 یکشنبه 29 دی 1392
1
 علی  مجیدى
با سلام خدمت همه دوستان و دست اندرکاران سایت
واقعیتش می خواستم نظر ندم ولی هرچی فکر کردم دیدم نمیشه...!
من با نحوه امتیاز دهی سایت هم مخالفم مثلاً بنده تعداد روز نوشت هام از مقالات و اخبار ارسالیم بیشتره که به نظرم باید در نحوه امتیاز دهی تجدید نظر بشه
ضمناً با این روش رای گیری و نظر مهندس جمشیدیان کاملاً موافقم
چون همانطور که فوقاً گفتم بنده با وجود فعالیت زیاد در سایت و ارسال تعداد زیاد روز نوشت در رده بندی برترین ها قرار ندارم که چه بسا اگر این نوع رای گیری اجرا نمیشد در رای گیری قرار نمیگرفتم
به هر حال بگذریم...
موفق و سربلند باشید
محمد رضا پورمحمد 03:14 دوشنبه 30 دی 1392
0
 محمد رضا پورمحمد
با سلام و عرض ارادت خدمت همه همکاران
البته من یک مقدار دیر وارد بحث انتخابات شدم ولی چند نکته را خدمت مهندس جمشیدیان عزیز و دیگر دوستان عرض میکنم
1- اگر از ابتدای سال شرایط انتخاب اعضای واجد شرایط شرکت در رای گیری اعلام گردد این مسائل پیش نمی اید
2- ماباید یاد بگیریم که در انتخاب اصلح را در نظر بگیریم نه دوست و رفیقمان را که در این صورت کاندید ها دیگر نگران یک امتیازی ها نیستند موضوعی که ما اصلا بلد نیستیم همانطور که در انتخابات هیئت مدیره نظام بلد نبودیم و تعداد آرا نشان دهنده این موضوع است و اداره نظام نیز این موضوع را فریاد میزند.
3- باید از جایی ای آموزش به خودمان شروع گردد و اینجا به نظر شروع خوب کار آموزی مناسبی است زیرا نتایج آن در سرنوشت دیگران تاثیری ندارد
4- بیایید نظر دیگران را هرچند با نظر خودمان اختلاف فاحشی داشته باشد را با تحمل بیشتری بشنویم تا در اینجا تمرین دمکراسی را نیز انجام داده باشیم
5- به توانایی خود در حد واقعیت ایمان بیاوریم و از رقابت نهراسیم
با تشکر از مهندس جمشیدیان و همکاران گرامی موفق باشید
حسن ابراهیمی 08:08 دوشنبه 30 دی 1392
1
 حسن  ابراهیمی
سلام مجدد دارم خدمت نیکان و گرامیان بزرگوار

یک سوال دارم درباره روزنوشت های قدیمی ، هنگامی که وارد صفحه شخصی خودم می شوم اثری از روزنوشت های ارسالی گذشته نمی بینم و فقط آخرین روزنوشتی که برای خبرنامه شماره 1001 ارسال داشتم را در صفحه شخصی خودم می بینم ، با اینکه روزنوشت ها در سایت موجود هستند و از طریق منوی بالای صفحه با انتخاب گزینه ( دیدگاه ) می توان به لینک روزنوشت های قدیمی دسترسی پیدا کرد ولی به هنگام جستجو در کادر جستجوی سایت نیز روزنوشت های موجود را شناسایی نکرده و موجودیت آنها را به ما نشان نمی دهد ، بنابراین با مشکل عدم نشان دادن موضوعات مختلف در کادر جستجو مواجه هستیم ، در اینصورت به هنگام ارسال روزنوشت و جستجوی موضوع ارسالی پیش از ارسال و با یافته نشدن موضوع مشابه در سایت گمان بر نبود آن موضوع در سایت نموده و برای سایت ارسالش می کنیم ،‌ آیا این روند همچنان ادامه خواهد داشت یا پس انتخابات دوباره روزنوشت ها به صفحه شخصی برگشت داده خواهند شد و در کادر جستجو نیز قابل شناسایی خواهند شد؟

با تشکر
م افتخاری 09:06 دوشنبه 30 دی 1392
0
 م افتخاری
آقای مهندس جمشیدیان گرامی:
سپاس از بذل توجه و ارائه توضیحات مختصرتان
همچنین از پذیرش پیشنهاد حقیر مبنی بر عنوان "منتخب" برای اعضاء برگزیده در این انتخابات سپاسگزارم
ولی ایکاش این بعداً ها و فردا ها زودتر می‌رسیدند تا مشکلات زودتر حل میشد و نگران نمی‌شدیم که "چرا اینقدر زود دیر شد"
م افتخاری 09:10 دوشنبه 30 دی 1392
1
 م افتخاری
آقای مهندس شبستانی : بنده نوازی نمودید
لیکن دوست‌تر داشتیم که از مصاحبت‌تان بیشتر مستفیض شویم و زمزمه جدایی و دوری را نشنویم
سروش احمدی 03:19 سه شنبه 1 بهمن 1392
0
 سروش احمدی
سلام از بنده است، قربان لطف شما!
بله خدا را شکر عمده مشغله خیر بود و کاری و علمی.
منم برای شما آرزوی موفقیت و شادکامی دارم. سربلند و سلامت باشید.
عماد م 08:03 سه شنبه 1 بهمن 1392
0
 عماد م
با تشکر از مسئولین زحمت کش سایت
نمی دونستم وگر نه اول میشدم
یحیی بهمنی 09:49 سه شنبه 1 بهمن 1392
1
 یحیی  بهمنی
:)
م افتخاری 11:14 سه شنبه 1 بهمن 1392
0
 م افتخاری
بد نیست امسال هم شروع به آمارنگاری کنیم:
تاکنون 152 رای که نشاندهنده مشارکت :
حداقل 50 عضو
و حداکثر 152 عضو
است که باز هم جای شکرش باقیست
حداکثر رای اخذ شده برابر 18
حداقل رای اخذ شده برابر 0
مائده علیشاهی 18:03 سه شنبه 1 بهمن 1392
0
 مائده علیشاهی
بنده هم سوال آقای ابراهیمی را دارم..
ممنون میشوم پاسخ دهید.
ر مسکین 19:15 سه شنبه 1 بهمن 1392
0
 ر مسکین
سلام به همه دوستان
چقدر خوبه این انتخابات آزادانه !!!ولی اگه کسی از الان نتیجه "برگزیده گروه نرم افزاری سازه" میتونه اعلام کنه و جایزه بگیره.. جایزش چیه؟....نکنه بهش تهمت هم بزنین ....خیلی کار سختی نیست ....من میدونم ....میشه بگم....که بقیه رای هاشون رابه نفرات برگزیده خودشون بدن....بگم.....اسمش.....
یادتونیاشه من از کی گفتم برنده کیه
ای دریغ که یه روزنوشت هم ندادیم....
ش ب 23:52 سه شنبه 1 بهمن 1392
4
 ش ب
با سلام خدمت دوستان و دست اندرکاران محترم سایت

گرچه گرمی سایت وابسته به مشارکت پررنگ اعضاء می باشد ولی باید از همت مدیر سایت جناب آقای مهندس جمشیدیان نیز تقدیر و تشکر بعمل آید چرا که بدون هیچ تبلیغی تمامی هزینه های سایت را متقبل شده اند که بنده به این بهانه مراتب تقدیر و تشکر خود از ایشان و گروه شان و تمامی اعضاء را اعلام میدارم.

بد نیست عاقبت یک سایت پر بازدید اصفهان و توضیح مدیر سایت را در این زمینه در لینک زیر مطالعه فرمایید.

http://rahemaghsoud.ir/

با سپاس
امیر یاشار فیلا 10:36 چهارشنبه 2 بهمن 1392
1
 امیر یاشار فیلا

همکار گرامی، آقای مهندس بهنامی‌نیا
با سلام و عرض ادب؛
به نکته‌ی بسیار مهم و شایان‌توجهی اشاره فرمودید.
هر کس اندک دستی در کارهای رسانه‌ای داشته باشد، تأیید خواهد کرد که این رویکرد و شیوه‌ای را که آقای مهندس جمشیدیان و گروه همکاران‌شان در پیش گرفته‌اند، تنها می‌توان «ازخودگذشتگی» و «مدیریتِ آینده‌نگر عاشقانه» نامید و بس.
من هم فرصت را مغتنم می‌شمارم و همین‌جا بار دیگر به همه‌ی این عزیزان «دست‌مریزاد» و «سپاس» می‌گویم.
امیر یاشار فیلا 11:44 چهارشنبه 2 بهمن 1392
1
 امیر یاشار فیلا

در تکمیل فرمایش آقای مهندس بهنامی‌نیا و در راستای مقایسه‌ی دقیق‌تر رویکرد مدیریتِ iiiwe با شیوه‌های دیگری که بیش‌تر وبگاه‌های تخصصی و علمی به‌ناچار در پیش گرفته‌اند، بد نیست دوستان نگاهی هم به مندرجات این نشانی بیندازند :

http://anthropology.ir/node/11294
م افتخاری 13:39 چهارشنبه 2 بهمن 1392
0
 م افتخاری
ادامه آمارنگاری تاکنون:
تاکنون 166 رای که نشاندهنده مشارکت :
حداقل 55 عضو
و حداکثر 166 عضو
است که باز هم جای شکرش باقیست
حداکثر رای اخذ شده برابر 20
حداقل رای اخذ شده برابر 0
میزان مشارکت اعضاء با درنظر گرفتن 20000 عضو عبارتست از : 0083/0
!!!!
حسن ابراهیمی 15:21 چهارشنبه 2 بهمن 1392
3
 حسن  ابراهیمی
سلام

به عرض میرسانم تمامی روزنوشت های قدیمی به صفحه شخصی ام بازگشتند و از بازگشت شان خوشحالم :)

تشکر ، تشکر ، تشکر
امیر یاشار فیلا 18:36 چهارشنبه 2 بهمن 1392
0
 امیر یاشار فیلا

آقای مهندس ابراهیمی،
سلام و سپاس بابت این مژده.

همچنین، از شما و دیگر همکاران ارجمند و کاربرانِ گرامی iiiwe دعوت می‌کنم به کامنت اخیر آقای مهندس بهنامی‌نیا در همین صفحه و نشانی ذکرشده در آن مراجعه بفرمایید، تا ابعاد زحماتی که گردانندگان و دست‌اندرکارانِ سخت‌کوش iiiwe برای جابه‌جایی سِرور بر خود هموار کرده‌اند، روشن‌تر شود.

سپاس دیگربار از همه‌ی زحمت‌کشانِ iiiwe.
ش ب 22:13 چهارشنبه 2 بهمن 1392
1
 ش ب
جناب مهندس فیلا
سپاس از جناب عالی و نظرات تکمیلی تان
بنده طبق هر سال تصمیم داشتم امسال هم سال نو میلادی را به جناب عالی جداگانه تبریک بگویم که به خاطر مشغله کاری چند روز دیرتر به خاطرم افتاد که همین جا عذر خواهی می کنم و سال خوبی را برایتان آرزو می کنم.
تشکر
امیر یاشار فیلا 11:30 آدینه 4 بهمن 1392
1
 امیر یاشار فیلا

سپاس‌گزارم آقای مهندس بهنامی‌نیای ارجمند.
شما همیشه به این بنده لطف داشته‌اید.
بسیار مشتاقم ـ اگر شما هم مایل باشید ـ روزی به بهانه‌ی گردش در کوچه‌پس‌کوچه‌های محله‌ی جلفا، سعادت آشنایی و دیدار حضوری با جناب‌عالی نیز نصیبم شود.
جلفا افزون بر کلیساها و مدرسه‌های قدیمی، چیزهای دیگری هم دارد؛ مانند گذر مسجد مهدویه، که جایگاه برپایی آیین‌ها و مراسم آذربایجانی‌های مقیم اصفهان است.
ش ب 13:14 آدینه 4 بهمن 1392
1
 ش ب
جناب مهندس فیلا
سلام
سعادت دیدار جناب عالی افتخاری است برای ما
انشاا... از طریق ایمیل هماهنگ می کنم.
با سپاس
محمد مهدی مدرس نیا 18:20 آدینه 4 بهمن 1392
0
 محمد مهدی مدرس نیا
با سلام خدمت تک تک دوستان
بسیار خوشحالم که دوباره بهانه ای شده تا هم من سکوت چند ماهه را بشکنم و هم دوستان دوباره دورهم جمع شوند وبه اظهار نظر درخصوص موضوعی خاص بپردازن واقعا جای چنین بحث هایی چقدر خالیه.
البته باید یک تشکر هم از مدیریت سایت و شخص مهندس جمشیدیان داشت تا به بهانه انتخابات شرایط را فراهم نمودند برای بیان نظرات.
البته این چالش به نظر من از سیاست های مدیریت سایت است اگه قرار بود که انتخابات به شکل معمول انجام شود که دیگه کسی اینجا برای بیان نظرات حاضر نمیشد.و تنور انتخابات به این شکل گرم نمیشد.
چه اشکالی هست که دوستی که روز ازل یه روزنوشت داده و خودش هم یادش نیست الان در کنار فعالترین اعضا سایت کاندیدا باشه،از قدیم گفتن 4 دیواری اختیاری، باید یادمون باشه که این سایت متعلق به گروه نرم افزاری سازه 90 میباشد بنابراین مدیر سایت حق داره هرجور دلش خواست دموکراسی را به مرحله اجرا بگذاره وتعبیر کنه.، اگه قرار به من بود که میگفتم اعضا به هرکس هم دلشون میخواد رای بدن خدا را چه دیدی شاید یکی خواست به "عادل فردوسی پور" یا "احسان خواجه امیری" یا...رای بده مشکلی هست؟؟!!!
اما از شوخی گذشته لازمه از مدیران و دست اندر کاران سایت که در طی این مدت علیرغم همه مشکلات و کاستی ها و محدودیت ها چراغ سایت را روشن نگاه داشته اند تشکر کرد.
یک تشکر هم از دوستانی که در نظرات همین صفحه از اینجانب یاد کرده اند و علیرغم عدم حضور چند ماهه(به دلایل شخصی و غیر کارشناسی!!)مرا از یاد نبرده اند دارم.
اما ذکر چند نکته به نظرم لازمه....
محمد مهدی مدرس نیا 18:44 آدینه 4 بهمن 1392
4
 محمد مهدی مدرس نیا
...انتخابات واقعا بهانه ای میتونه باشه برای آشتی دوباره همه اعضا با سایت.اعضایی که از اولین روزهای راه اندازی سایت مشتاقانه با سایت همکاری داشته اند و در زمانهایی گاهی حضورشان کم رنگ میشود.امیدوارم همه دوستان دوباره حضورشان را مانند گذشته فعال نمایند تا شاهد پویایی هرجه بیشتر سایت با حمایت و خواست مدیران سایت باشیم.و امید که مدیران محترم سایت نیز تلاشی در جهت ایجاد تغییرات در ساختار سایت نمایند تا از یکنواختی خارج شویم . لازم است طرحی نو درانداخته شود...
علی مجیدى 20:39 آدینه 4 بهمن 1392
1
 علی  مجیدى
با سلام دوباره
وقتی تعداد رای هابه خصوص رای خودمو می بینم...
چرا دروغ بگم ، یه کم نا امید میشم...
ولی مطمئنم که در اینجا هرکی بیشتر زحمت کشیده ، رای بیشتریم میگیره
پس از حالا برای رای گیری های بعدی تمام تلاشمو میکنم که نقش هر چند کوچک در این دریای بیکران علم واین مجموعه فرهیخته داشته باشم.
به امید ارتقا واعتلای هر چه بیشتر این سایت
محمد مهدی مدرس نیا 22:26 آدینه 4 بهمن 1392
5
 محمد مهدی مدرس نیا
البته مدیران محترم سایت باید از این پتانسیل بالقوه سایت و اعضا بیش از این استفاده نمایند ،واقعا سایتی که 4 سال از قدمت آن میگذرد و 1000 روزنوشت(ای کاش دوستی به مناسبت یک هزارمین روزنوشت مطلب مینوشت من جهت صدمین شماره هرچند کوتاه نوشتم)را تا کنون بروز کرده است و این تعداد اعضاء فرهیخته و متخصصین را در خود دارد شایسته نیست بر سر مساله پیش پا افتاده ای مثل انتخابات داخلی بحثهای آنچنانی داشته باشد بلکه دغدغه سایت و اعضا و مدیران باید به سمت وسوی موارد اصلی فرهنگی - اجنماعی و....باشد.
بطور مثال همه ما اخیرا بخصوص در روزهای جاری درگیر مساله آلودگی هوا (روزنوشت یا خبر مهندس افتخاری)هستیم چرا اعضا و مدیریت سایت در این موارد واکنش نشان نمیدهند ؟چرا حتی اگر شده بصورت نمادین دوستان سایت هماهنگ شده در یکروز خاص از وسایل عمومی ویا دوچرخه استفاده نماییم.
چرا از الان برنامه ریزی نمیشود که هر عضو سایت در روز درختکاری در هر نقطه ای از کشور یک نهال بکارد.
چرا مسایل و موارد صنفی و مشکلات نظام مهندسی دغدغه اعضا نیست و در هیچ روزنوشتی نه اشاره ای به آن میشود ونه کسی نقدی دارد، یعنی واقعا هیچ مشکلی در اینخصوص نیست؟
چرا در یکروز مشخص همه اعضا هماهنگ شده در همه جای کشور اقدام به اهدا خون نکنیم؟
مساله خشکی زاینده رود مهم نیست؟
محیط زیست و هوای پاک چی؟
سوخت خودروها به عنوان مهمترین عامل آلودگی؟
و....
آیا واقعا موارد فوق و دهها مورد مشابه نشدنی است؟؟آیا هماهنگی آن کار دشواری است ؟آیا کسی استقبال نمیکند؟
موارد مشابه متعددی از این دست هست که میتوان با توان بالقوه چنین سایت فراگیری و اعضا محترم آن انجام داد.اگر خواهان جامعه بهتری هستیم باید تحول وتغییر را از جوامع کوچک خودمان شروع کنیم. بیایید یکبار شروع کنیم ...
امیدوارم مسئولین محترم سایت و اعضا محترم شرایطی بوجود آورند تا بتوان از این توان بالقوه در جهت این همه معضل و مشکل حداقل بهره ای برد.
اینجانب از همه اعضا سایت بخاطر پر حرفی عذرخواهی مینمایم به هر حال این نتیجه سکوت چند ماهه بود و تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!!!
به امید تغییر و تحول و پویایی دوباره سایت و تاثیرگذاری در حل مشکلات صنفی و اجتماعی...
بدرود
م افتخاری 14:25 شنبه 5 بهمن 1392
0
 م افتخاری
ادامه آمارنگاری تاکنون:
تاکنون 227 رای که نشاندهنده مشارکت :
حداقل 75 عضو
و حداکثر 227 عضو
است که باز هم جای شکرش باقیست
حداکثر رای اخذ شده برابر24
حداقل رای اخذ شده برابر 0
میزان مشارکت اعضاء با درنظر گرفتن 20000 عضو عبارتست از : 01135/0
!!!!
م افتخاری 14:37 شنبه 5 بهمن 1392
2
 م افتخاری
ضمن تبریک جهت استقبال شایسته اغضاء از آقای مهندس مدرس نیا و در تائید نظر ایشان:
یک مشکل اساسی نحوه برخورد با مسایل توسط خودمان است
جایی که باید جدیت به خرج داده و همتی والا به‌کار بگماریم، شوخی و مزاح و بی‌تفاوتی پیشه میکنیم و در عوض جایی که جدال بر سر هیچ و یا چیزی در همان حد است سر و دست میشکنیم و گریبان چاک میدهیم
شاید اشکال از معیارهای ارزش‌گذاری مان باشد و یا درک ناردست از مسایل سبب این رویکرد شده باشد
البته مسولین سایت هم محدودیت‌هایی دارند که شاید سبب برخی محافظه‌کاریها به ویژه در تشکیل و یا تدارک کمپین‌های مختلف بشود
به هر حال جامعه تشکیل شده است از افراد و تا فرد نخواهد و جامعه به او آزادی عمل ندهد نمی‌توان تغییرات بزرگ در جامعه را شاهد بود
...
رضا مهیاری 19:14 شنبه 5 بهمن 1392
1
 رضا مهیاری
پیشنهاد میکنم به اعضای برتر سایت یک نسخه از نرم افزار سازه 90 اهداء بشه. البته این موضوع میتونه انتخابی هم باشه که اگه شخص برگزیده نیازی به برنامه نداشت جایزه دیگه ای رو انتخاب کنه
علیرضا احمدی 22:49 شنبه 5 بهمن 1392
2
 علیرضا احمدی
باسلام
پیشاپیش دهه فجر رو به همه تبریک عرض می نمایم .
شرمنده این چند روز کم تر سرمیزنم . آخه در گیر پروژه های افتتاحی دهه فجر هستم .
خدا بخواد 8 تا پروژه واسه افتتاح دارم .

متشکرم از تمامی دوستایی که به من لطف داشتن.
موفقیت شما آرزوی ماست .

ع.احمدی
رضا مهیاری 07:12 یکشنبه 6 بهمن 1392
4
 رضا مهیاری
با سلام خدمت دوست خوبم آقای احمدی و خداقوت

راستش یه سوالی دارم که اگه شفاف توضیح بدید ممنون میشم

میخواستم بدونم پروژه ها برای مردم افتتاح میشه یا برای دهه فجر؟ منظورم اینه که اگه مثلا دهه فجر 3 ماه پیش بود تلاش میکردید که سه ماه پیش افتتاح بشه یا اگه مثلا 3 ماه دیگه بود به خودتون استراحت میدادید که یه وقت زودتر از دهه فجر افتتاح نشه؟

خب اگه میشه کاری رو زودتر تموم کرد دیگه چرا منتظر مناسبت میشید؟
حمید بناپورغفاری 12:10 یکشنبه 6 بهمن 1392
7
 حمید  بناپورغفاری
متاسفانه رای گیری همیشه حق را بحق دار نمی رساند -- من پیشنهاد میکنم جایزه از طرف سایت برای افرادی که در رونق سایت کوشیده اند تعلق گیرد -بعضی از کاندیداهای محترم بسبب داشتن دوستان زیاد و نه فعالیت در سایت پیش تاز رای گیری هستند و همیشه برنده !!
م افتخاری 13:43 یکشنبه 6 بهمن 1392
0
 م افتخاری
ادامه آمارنگاری تاکنون:
تاکنون 251 رای که نشاندهنده مشارکت :
حداقل 83 عضو
و حداکثر 251 عضو
است که باز هم جای شکرش باقیست
حداکثر رای اخذ شده برابر30 (یعنی حدود 4 تا 12 درصد کل آرا و 0.05 درصد کل اعضاء )
حداقل رای اخذ شده برابر 0
حداکثر میزان مشارکت اعضاء با درنظر گرفتن 20000 عضو عبارتست از : 0.01255 (یعنی 1.255 درصد)
!!!!
آیدا شیرانی 13:53 یکشنبه 6 بهمن 1392
2
 آیدا شیرانی
سلام به همه
من طبق قول و قرار و صحبتی که با یکی از همکاران عزیزمون در شرکت داشتم قصد دارم بعد از این کامنتی که الان دارم می نویسم دیگه هیچ بحث و صحبتی درباره رای گیری و انتخاب اعضای برتر نکنم.
این کامنتو هم برای این می نویسم که اولا از مدیریت سایت تشکر کنم که با نگاه درست و حق محوری که داشتن، سیستم رای گیری این دوره رو طوری طراحی کردن که امثال منم که مشارکتمون در سایت و امتیازمون کم بوده، حق انتخاب شدن داشته باشیم.
در واقع مدیریت سایت با این اقدام نشون دادن که نباید پیشاپیش بجای رای دهنده ها تصمیم گرفت و از جانب اونها قضاوت کرد که چون مثلا آیدا شیرانی دو تا روزنوشت بیشتر نداده، پس رای نمیاره و لازم نیست اسمش بین کسانی باشه که قراره اعضا بهشون رای بدن.
از مدیریت سایت تشکر می کنم که باعث شدن این موضوع ذهنیت های ما رو به چالش بکشه که حق حضور داشتن در یک رقابت یک چیزیه و رایی که رای دهنده ها میدن یه چیز دیگه اس.
حق حضور در یک رقابت حقیه که هر شخصی مثل آیدا شیرانی فی نفسه ازش برخورداره و کسی نمی تونه اون شخص رو از این حق محروم کنه. اما رایی که رای دهنده ها میدن بحثش جداست و به رای و نظر رای دهنده ها و طبعا به عملکرد شخص برمی گرده و اینجاست که قاعدتا فرق بین آیدا شیرانی با دو تا روزنوشت با اعضایی که وقت گذاشتن و مرتب برای سایت مطلب و مقاله و خبر دادن مشخص میشه.
همین که افراد جامعه کم کم این تفاوت مهم رو لمس کنن و باهاش آشنا بشن، خودش قدم بزرگیه در جهت تعدیل و تصحیح رفتارهای اجتماعی ما، که بازهم بخاطرش از مدیریت سایت تشکر می کنم.
موضوع دیگه ای که درباره اون حرف دارم اینه که به هر حال توی هر نظرسنجی و انتخاباتی، روش و سیستم رای گیری خیلی مهم و تاثیر گذاره. یکی از همکارهام تعبیر جالبی از روش رای گیری داشت و می گفت اگه رای گیری رو یک سفر فرض کنیم که از نقطه A شروع میشه و در نقطه B به پایان می رسه، روش و قالبی که برای رای گیری طراحی میشه، حکم GPS رو داره که باعث میشه مسافرای این سفر از مسیر منحرف نشن و به بیراهه نرن و گم نشن.
اگه GPS خراب باشه یا حتی یک ایراد جزئی داشته باشه، اون هدف اصلی که سفر یا همون انتخابات بخاطرش برگزار شده (یعنی دونستن نظر و دیدگاه اکثریت اعضای جامعه مرجع) تامین نمیشه و انتخابات به یک مراسم بی نتیجه و یک سفر بی مقصد تبدیل میشه.
پس روشی که در قالب اون رای گیری انجام میشه خیلی اهمیت داره. تا اونجایی هم که من در این دو سال عضویت خودم دیدم و متوجه شدم، مدیریت سایت به اهمیت این قسمت از قضیه کاملا واقفه و هر دوره سعی می کنه نسبت به دوره قبل روش و قالب بهتر و دقیق تری طراحی کنه. کما اینکه امسال به لیست 317 نفره کاندیداها رسیدیم و همون حقی که اول کامنتم گفتم به رسمیت شناخته شده.
تا جایی که در دو هفته اخیر بررسی کردم و عقل و دانش من قد میده، روش فعلی رای گیری سایت روش بسیار خوبیه که توی اون سعی شده تا جایی که میشه حق و حقوق رای دهندگان و کاندیداها به رسمیت شناخته بشه و ضمنا سوراخ سمبه ای هم برای دور زدن و تقلب های احتمالی باقی نمونه.
این روش فقط یک ایراد اساسی داره که آقای حمید بناپور غفاری هم توی کامنت آخرشون به نوعی بهش اشاره کردن و من چون خودم تا حدودی دستم توی این کارهاست، می دونم که این ایراد ریشه تکنیکال و فنی داره و اگه هنوز توی رای گیری سایت برطرف نشده، دلیلش این نیست که مدیریت سایت ازش بی اطلاعه، بلکه بخاطر اینه که موانع تکنیکال و فنی سر راهش وجود داره.
صورت مسئله اینه که: چطوری میشه رای های غیرواقعی رو که ممکنه توسط بعضی کاندیداها (مثلا آیدا شیرانی - کسی به خودش نگیره) با ساختن حساب های کاربری متعدد بطور ساختگی و غیرواقعی باعث زیاد شدن رای بعضی کاندیداها بشه، تشخیص داد و از گردونه رای گیری خارج کرد؟
جواب این مسئله شاید اولش خیلی آسون به نظر بیاد. چون هرکی که فقط کمی با مکانیسم نت و شبکه آشنا باشه، فوری میگه: باید فیلتری تعریف بشه که رای های داده شده از IP های مشابه و تکراری فقط همون بار اول شمرده بشن.
اما مسئله به این سادگی نیست. اگه اینقدر ساده بود مطمئن باشید مدیریت این سایت همون دوره اول این کارو می کرد.
مسئله اینه که هر IP می تونه متعلق به چندین کاربر واقعی باشه. کما اینکه در خیلی شرکت ها و دفاتر مثل دفتر خود ما و حتی توی خیلی از کافی شاپ ها و فرودگاه ها، همه اعضا و کارمندها و کاربرها همگی با یک خط اینترنت وایرلس به جهان مجازی متصل میشن و بنابراین IP همه اونها یکسانه. پس اگه در رای گیری قرار بشه IP های یکسان حذف بشن، حق اون کاربرهای واقعی که از این طریق به نت متصل میشن ضایع میشه.
به همین دلیل هم هست که در همین دوره از رای گیری هم به هر حال نشونه هایی از تاثیر گذاری اکانت های غیرحقیقی به چشم می خوره، که ظاهرا فقط به این خاطر ساخته شدن که موقع رای گیری ازشون استفاده بشه. مثل ساکنان روستاهای دورافتاده و محروم در رای گیری های غیرمجازی توی کل دنیا که موجودیتشون فقط توی همون چند ماه منتهی به رای گیری به رسمیت شناخته میشه و در واقع از حق رای اونها استفاده ابزاری میشه.
اما واقعا چطوری میشه جلوی این تخلف و تقلب احتمالی رو گرفت؟ آیا واقعا راهی داره؟
شما هم روی این سوال فکر کنین و پیشنهادهاتونو بگین.
پیشنهاد من اینه که بعداز تموم شدن زمان رای گیری، مدیریت سایت رای های اون چند نفری رو که در صدر جدول هستن و رقابت اصلی بین اونهاست (مثلا 6 تا 10 نفر) بررسی کنن. اول این که نگاه کنن ببینن کسانی که به این 6 تا 10 نفر رای دادن کیا بودن و رای کدوم کاندیدا بیشتر متشکل از رای اکانت های ناشناس و غیرفعالیه که از شروع عضویتشون فقط یکی دو بار اونم برای رای دادن Sign in کردن.
بعد هم بررسی کنن و ببینن وضعیت IP رای دهنده هایی که به هر کدوم از این 6 تا 10 نفر رای دادن چطوریه.
اون وقت اگه بیشتر از یک سوم رای های یک کاندیدا از یک IP واحد بود، با فرستادن ایمیل به اون رای دهنده ها ازشون بخوان که هویت حقیقی خودشون رو اثبات و احراز بکنن.
مثلا اگه کسی 30 تا رای آورده باشه و مدیریت ببینه که حداقل 10 تا از رای دهنده ها IP واحد داشتن، بجاست که برای جلوگیری از ضایع شدن حق بقیه و مخصوصا برای جلوگیری از این که تقلب و دور زدن ضوابط برای بعضی ها عادت بشه، با یک تحقیق مختصر هویت رای دهنده های اون IP خاص رو احراز کنه و هر کی هویتش قابل احراز نبود، رایش باطل بشه.
امیدوارم این راه حل بتونه در دوره های بعدی یا توی نظرسنجی ها و انتخابات دیگه ای مهندسین محترم جاهای دیگه برگزار می کنن مفید باشه و جلوی تخلف ها رو بگیره.
کل این حرفایی که توی این کامنت یک بار برای همیشه گفتم، فقط برای رفع اون مختصر ایراد تکنیکال این روش رای گیری بود و واقعا دلیلی نداره به کسی بر بخوره.
مگه وقتی که توی رای گیری های غیر مجازی از هممون کارت ملی و شناسنامه عکسدار می خوان و توی شناسنامه مهر می زنن و اثر انگشتمونو برای برگه رای می گیرن، مگه به کسی بر می خوره!!!؟؟؟
م افتخاری 14:23 یکشنبه 6 بهمن 1392
2
 م افتخاری
در راستای تمرین دمکراسی در روز روشن و در این سایت، پیشنهاد آقای مهندس مهیاری هم کاملاً دمکراتیک است و هم مقرون به صرفه چون از تولید است به مصرف
م افتخاری 14:37 یکشنبه 6 بهمن 1392
2
 م افتخاری
آقای مهندس بناپورغفاری گرامی:
یکی دیگر از مزایای انتخابات ، تفسیرهای حین و یا بعد از آن است و یکی از اضرات آن مشتبه شدن امر به برندگان و نیز مایوس شدن بازندگان
که اگر اعتقاد به دمکراسی داشته باشیم باید بدانیم که برنده شدن‌مان آنچنان پایدار و بازنده شدن‌مان نیز دیرپا نخواهد بود مگر اینکه خود بخواهیم
البته تصور کنم در این موقعیت برنده و بازنده بودن چندان ملاک نیست و بیشتر نشاندهنده داشتن هوادارن (و یا به قول جنابعالی دوستان )بیشتر است لذا اگر می‌خواهیم در چنین مسابقه‌ای برنده شویم باید یاران بیشتری را ترغیب به عضو شدن نمائیم در غیر اینصورت باید منتظر تغییرات ماهوی در نحوه رای‌گیری باشیم . نظیر همین مساله را در انتخابات نظام مهندسی برخی استان‌ها شاهد بودیم که آرا الزاماً نشانگر عملکرد مطلوب افراد نبود و بیشتر شاهدی بود بر کثرت هوادارن برخی نامزدها به این ترتیب اشخاص حائز آراء شدند نه تفکرات و روش و منش فکری آنها
یکی از اصول استقرار سیستم در جامعه‌های گوناگون نیز حذف اشخاص و تثبیت قوانین و ضوابط است بر همین مبنا می‌توان انتظار داشت که سیستم‌ها قایم به شخص نبوده و درصورت فقدان اشخاص، امور معطل نماند
بنابراین شاید در این موقعیت هم در کلاس درس دمکراسی این سایت و مدیران آن قرار داشته‌باشیم
رز کاتبی 18:09 یکشنبه 6 بهمن 1392
0
 رز کاتبی
سلام
zahra fakhr 21:29 یکشنبه 6 بهمن 1392
0
 zahra fakhr
سلام خدمت کلیه دوستان و مدیریت محترم سایت جناب مهندس جمشیدیان
اگراجازه بدهید می خوام درموردچند موضوع درارتباط با نظر خانم شیرانی و رای گیری وروشن شدن یکسری اما و اگرها وسوء تفاهم ها صحبت کنم تا بیشتراز این موجب رنجش خاطردوستان نشود.
صحبتم را با چند سوال ازجناب مهندس جمشیدیان شروع میکنم و امیدوارم از طرف
ایشان پاسخ دریافت کنیم.
۱.جناب مهندس اگردوستان می فرمایند تعداد کاندیدها زیاد است دلیل
بردیکتاتوربودن انها نیست،منظور این است که ،،تعدد انتخاب را برایشان مشکل
میکند،،(مثلا شما ازبین ۲نفرراحترمیتوانید انتخاب کنید یابین ۴۰۰ نفر؟)واینکه
درون این اعضا کاندید افرادی هستند با چند پروفایل یا با پروفایل های جعلی که
بنده پیگیری کردم ینی اصلاوجود خارجی ندارند اما رای اوردن،(مثلا در واقع شما
رای میدی به چند نفر ولی قافل از اینکه ینفره یا اصلا وجود نداره اون شخص)
آیابا این موضوع موافقید؟ منظورم این نیست که در اخررای بیاره وجزء افراد
منتخب بشه
۲.جناب مهندس جمشیدیان خیلی ازعزیزان هنوز رای ندادن به خاطر تعدد وشاید
اتفاقات واقعاعجیب که داره تو نحوه جمع شدن رای برای یکسری افراد می افته، می
خواستم اگر ممکنه یه راهنمایی بفرمایید که فرد اصلح یا فرد مورد انتخاب باید
دارای چه خصوصیاتی باشند،چون باتوجه به فرمایش شما درانتخابات رای اکثریت
میباشد امابراساس چه معیاری،(اگر بخوام روشن تر بگم مگرمیشود فردی کلابا۴
ارسال به سایت واینکه فکر میکنم چندین ماه است که اصلا وارد سایت نشده حتی
احتمالارمز ورودشم یادش نیس(ر ـ ا)(م ـ ا) ازکسانی که جز افراد برتر سایت
هستند بیشتر رای بیاورند، و جالبتر اینکه یکسری افرادی که هروز با سایت در
ارتباطن حتی ۱رای هم نیاوردن) بفرمایید بر اساس اسم یا فامیل یاعکس یا تاریخ
عضویت یا..... باید رای داد؟
۳.جناب جمشیدیان عزیز ایا ملاک شما از این انتخاب، انتخاب فرداصلح از سوی
اعضاء بصورت سوری میباشد،( ینی ایاشما برای انتخاب کدملی چیزی ثبت میکنید، ایا
کسانی که دارای تجربه بالاتر از همان سال های اول با شما هستند امکان درست
کردن پروفایل هایی ازقبل جهت خرید رای به نفع خودشان انجام دهند؟الخصوص وقتی
به رفتار ونظراتشان در همین خبررجوع کنید کاملا مشهود وتابلو است، و چه تضمینی
است که فرد یا افراد منتخب از سوی خودشان انتخاب نشده باشند؟)
و در آخر از حسن نیت جناب جمشیدیان عزیزتشکر میکنم، و برای اطلاع ان دستی
افراد، مشخص شدن این امر برای ایشان کاری سهل و آسان است وپس من فکر میکنم
ارزش اینگونه کارها را نداشته باشد.
ش ب 21:50 یکشنبه 6 بهمن 1392
3
 ش ب
جناب مهندس احمدی سلام
اگر روند تکاملی عکس حضرت امام را هنگام پیاده شدن از هواپیما ببینید ملاحظه خواهید کرد که اکثر یاران ایشان به مدد فتوشاپ حذف گردیده اند و شاید روزی فقط خود هواپیما باقی بماند.
-------------------
فرمایش جناب مهندس بناپوری هم کاملا درست است ایشان به همراه سرکار خانم علیشاهی و جناب آقای مهندس امیریاشار فیلا و آقای مهندس افتخاری از یاران بدون مرخصی سایت بوده اند که جا دارد از تلاش آنها جداگانه تشکر بعمل آید.
سرکار خانم امانی هم قبلا همین طور بودند که ظاهرا به دلیل اقامت در خارج از کشور فعالیتشان کم شده است.
اگر اسمی از قلم افتاده عذر خواهی می کنم.

به هر حال از تلاش همه دوستان سپاسگزارم.
م افتخاری 10:03 دوشنبه 7 بهمن 1392
0
 م افتخاری
با عرض پوزش از دوستان ، اصلاح نگارش نظر قبلی:
"مضرات" صحیح است
م افتخاری 10:06 دوشنبه 7 بهمن 1392
0
 م افتخاری
آقای مهندس بهنامی نیا :
سپاسگزارم
اظهار لطف جنابعالی ما را بس
شاد و پیروز باشید
علیرضا احمدی 10:38 دوشنبه 7 بهمن 1392
1
 علیرضا احمدی
با سلام خدمت مهندس بهنامی نیا
خوب این موضوع قید شده به کدام گفتار من مربوط می شد .
شما اون عکس های تحریف نشده را نگاه کنید ، به جز قران همچی تحریف شده ، اون که یه عکسه
متشکر از توجه شما
علیرضا احمدی 10:38 دوشنبه 7 بهمن 1392
1
 علیرضا احمدی
با سلام خدمت مهندس و دوست قدیمی سایت
مهندس مهیاری
پروژه ها همگی برای مردم افتتاح می شوند (هرچند که سیاست در آنها رخنه کرده) . همان طور که اون افرادی که واسه ما فجر رو به وجود آوردند و خاطره ساز کردند ما هم وظیفه داریم به یاد و خاطرآنها کارهایی انجام دهیم . ولی در خصوص اینکه تلاش میکردید 3 ماه پیش افتتاح بشه و ... باید به عرض برسانم .... با توجه به برنامه زمان بندی ما 6 تا از پروژه های ما در آذر ماه تحویل گرفته شده و در حال تجهیز بوده اند 2 تا از پروژه ها در در همین ماه بدون فشار به پیمانکار آماده تحویل می باشد و در حال جمع آوری تجهیز کارگاه می باشند . ضمنا ً 2 تا از پروژه ها که نتوانسته اند کاررا تمامکنن (به علت شرایط به وجود آمده که همگی بر آن واقفید) هیچ گونه اصراری برپابان یافتن آنها در این دهه نبوده و به طور عادی بهفعالیت خود ادامه می دهند و ما کیفیت را فدای زمان نمی کنیم.
اگه 3 ماه پیش بود همون 6 تا افتتاح میشد و اگه 3 ماه آینده به جای 8 تا 10تا پروژه داشتم.
ولی در خصوص جمله به خودتون استراحت می دادید ... یعنی به عقیده شما که حتما به جز نظارت ، مجری هم میباشید واقعا در این زمان آیا پروژه ای که می توانید کار کنید را به دست زمان می دادید و کلیه ضررها رامتحمل میشدید آن هم به خاطر زمان !
فکر نمی کنم همچین افکاری در ذهن شما باشد
می دانم افکار همگی در خصوص افتتاح به خاطر مسائل به وجود آمده در چند سال اخیر میباشد .
ضمناً نمی دونم چرا برخی از پست های من در این قسمت نظرات حذف شده اند ؟؟؟
با نظر دوستان هم موافقم .
علیرضا احمدی 11:06 دوشنبه 7 بهمن 1392
0
 علیرضا احمدی

جه خبره اینجا !!!
خانم زهرا فاخر
در خصوص مورد اول قسمت دوم پیامتون . فضولی هم هست تو کار مهندس جمشیدیان ولی فقط اینو بگم آخه مگه میشه کسی فعالیت نکنه و رای بیاره اونم به قول شما وجود خارجی نداشته باشه !!!
وافعا می شه !!!
اما در خصوص مورد دوم
خواهشمندم مهندس جمشیدیان حذف نکنید . خواهش کردم !
خانم ر-ا به من ربطی نداره همون طور که قبلا گفتم ولی دویست و خورده ای امتیاز داره از شما بیشتر ... 4 تا روزنوشتی نیست.
آقای م - ا (مصطفی احمدی) داداش بنده می باشد من به چه طریقی اعلام بدارم که ایشان برادر بنده و همکار بنده می باشد !!!

قابل توجه شما انها جزو افراد برتر نیستند ! اوایل بود چون دوستاش بهش رای دادن الان نیست .
بد نیست به جای مخالفت یه سر به آمار بزنید.
در خصوص جمله حتی 1 رای نیاورده اند ! آخه مگه میشه کسی هر روز به سایت سر بزنه و رای نیاره !
یعنی به خودش رای نده ( تو نظر دوم به این امر اشاره کردم که انشالا نبینم چون از نظر دیکتاتوری سایت آنها هم جزئ فعالین سایتن ! )


اما مهمترین مورد که خود بنده هستم مورد سوم
یوزر شما دیروز درست شده !
خدا شاهده مهندس اگه این نظر حذف شود !!! من می دانم خانم آیدا شما این روز نوشت رو تنظیم کردید .
به چه دلیل یا دلایلی این قدر قاطع سخن به زبان و نوشتار می آورید .
خرید و فروش رای !!! مگر من تعیین کننده امتیازات در سایت هستم ! مگر من می دانستم که برادر بنده حتی در رای گیری شرکت می کند ( قبلا20 نفر برتر در این مکان جمع می شدند امسال 317 نفر شدن)
که اگر چنین بود به جای ارسال مقاله برای خود برای برادر خود هم مقاله ارسال می کردم تا ایشان هم جزئ 1000 امتیازی ها می بود !
آیا چنین است !!!
آیا هدیه سایت ارزش این همه گرفتاری را دارد ! خداوکیلی با چه فکری این رفتار بچه گانه از شما سر میزند !

مهندس جمشیدیان عزیز !
من به عنوان یه همکار در جامعه مهندسین
به عنوان یه ناظر در امر نظارت
به عنوان یه کارمند
به عنوان یه استاد در یه محیط آموزشی

از شما خواهشمندم با توجه به محیط کارم ( فرهنگی و آموزشی ) به خاطر حفظ آبرو موارد مطروحه پیگیری شود .
ضمنا ً اگه ممکنه من از این جریانات رای گیری حذف شوم . فکر می کنم کلیه تنش ها و سوئ تفاهم ها برطرف می شود ! لذا خواهشمندم پیگیری عاجل بفرمایید.
با تشکر از شما و کلیه همکاران زحمت کش
آیدا شیرانی 12:24 دوشنبه 7 بهمن 1392
0
 آیدا شیرانی
zahra fakhr عزیز
ممنون از لطفتون
اما من که خیلی از حرفهای شما سردرنیاوردم
اون مختصر چیزی هم که فهمیدم اینه که ظاهرا شما مثل آقای علیرضا احمدی با بزرگ بودن لیست کاندیداها مخالفین
پس حداقل از این نظر با همدیگه همعقیده نیستیم و من متوجه نمیشم چرا اول کامنتتون اسم منو آوردین!!
نکته جالب دیگه اینه که شما اینقد به جزئیات سایت احاطه دارین و حتی گفتین "افرادی هستند با چند پروفایل یا با پروفایل های جعلی که بنده پیگیری کردم ینی اصلاوجود خارجی ندارند" اما تاریخ عضویتتون مال همین دیروزه!!!
یعنی با این سابقه ای که شما از سایت گفتین و با این پیگیری که انجام دادین، فقط میشه اینطور نتیجه گرفت که شما از اعضای باسابقه سایت هستین و این اسم و این پروفایل تازه رو درست کردین تا شناخته نشین!!!
نمیدونم این چه اخلاقیه که هر کاری رو محکوم می کنیم، انجام دادنش برای خودمون بلااشکاله!!!
امیر یاشار فیلا 14:07 دوشنبه 7 بهمن 1392
0
 امیر یاشار فیلا

جناب آقای مهندس بهنامی‌نیا
بار دیگر از شما بابت لطف و مهر دلگرم‌کننده‌تان سپاس‌گزارم.

من نیز با دیدگاه همکار ارجمندمان، آقای مهندس بناپور موافقم.
خود من هم با این که بابت مطالب و مقالات و محتواهای ارسالی همواره از طریق پیامک و ایمیل و تماس تلفنی مورد لطف و نوازش‌های دوستان و همکاران واقع می‌شوم و بازخوردهای بسیار مثبتی دریافت می‌کنم، اما موعد رأی‌گیری که می‌شود، شمار آرایی که در این دو ـ سه دوره رأی‌گیری به دست آورده‌ام، بی‌اغراق کم‌تر از یک‌هشتم یا یک‌نهم تعداد دوستانی بوده که پای ثابتِ فرستادنِ پیام تشکر و سپاس هستند.

بنابراین، با این که تصمیم گرفته بودم این دوره درباره‌ی رأی‌گیری و انتخاب کاربرانِ برتر و حواشی آن مطلقاً سخنی نگویم، جا دارد همین‌جا به آن دسته از همکاران و دوستان نازنینی که با رأی دادن به این بنده، لطف و قدرشناسی‌شان را از حد حرف و سخن فراتر بردند و به من دلگرمی بخشیدند، سپاس بگویم.

همچنین، برای این که با مشتی نمونه‌ی خروار نشان دهم که دست‌کم آقای مهندس بناپور در این رأی‌گیری آن‌چه را در شأن و شایستگی ایشان بوده دریافت نکرده‌اند، از دوستان دعوت می‌کنم این روزنوشتِ آقای مهندس بناپور را ببینند :

فقط یه لحظه
م افتخاری 14:26 دوشنبه 7 بهمن 1392
0
 م افتخاری
ادامه آمارنگاری تاکنون:
تاکنون 263 رای که نشاندهنده مشارکت :
حداقل 87 عضو
و حداکثر 263 عضو
است که باز هم جای شکرش باقیست
حداکثر رای اخذ شده برابر33 (یعنی حدود 3,8 تا 12,5 درصد کل آرا و 0.165 درصد کل اعضاء )
حداقل رای اخذ شده برابر 0
حداکثر میزان مشارکت اعضاء با درنظر گرفتن 20000 عضو عبارتست از : 0.01315 (یعنی 1.315 درصد)
!!!!
محمد ذوالفقاری 15:35 دوشنبه 7 بهمن 1392
1
 محمد ذوالفقاری
با سلام به همه دوستان و همکاران گرامی
از اینکه دوباره دوستان قدیمی را در این صفحه میبینم خوشحالم و خداکنه اون شور و حال قدیم به سایت برگرده و فقط مختص این چند روز نباشه همچنین امیدوارم نفرات برتر عادلانه انتخاب شوند .
برای همه عزیزان آرزوی موفقیت میکنم
رضا مهیاری 16:58 دوشنبه 7 بهمن 1392
3
 رضا مهیاری
سلام خدمت آقای احمدی عزیز
متاسفانه توضیحات شما حتی یک درصد هم قانع کننده نبود. توجه شما رو به جمله ای از خودتون جلب میکنم

"اگه 3 ماه پیش بود همون 6 تا افتتاح میشد و اگه 3 ماه آینده به جای 8 تا 10تا پروژه داشتم."

یعنی 3 ماه پیش میتونستید 6 تا پروژه افتتاح کنید؟ خب چرا نکردید؟

ضمنا اگه 3 ماه آینده بود بجای 8 تا میشد 10 تا؟ خیلی عجیبه که 8 تا پروژه رو افتتاح نمیکردید تا دهه فجر بشه و 10 تا افتتاح کنید.

فقط میتونم بگم متاسفم
حمید بناپورغفاری 17:00 دوشنبه 7 بهمن 1392
0
 حمید  بناپورغفاری
جناب مهندس امیر یاشار فیلاو مهندس بهنامی نیا - با تشکر از لطف و توجه تان - همیشه پاینده باشید .
رضا مهیاری 17:02 دوشنبه 7 بهمن 1392
0
 رضا مهیاری
آقای بهنامی نیا اعتراض دارم چرا اسمی از من نبردیدو بخدا من همیشه حاضرم داداش
رضا مهیاری 17:04 دوشنبه 7 بهمن 1392
1
 رضا مهیاری
همچین خیلی زیرپوستی دارم از خانم علیشاهی جلو میزنم ولی وای از اون روزی که از فیلا جلو بزنم اونوقته که میگم حالا دیگه ولم کنید
ش ب 19:23 دوشنبه 7 بهمن 1392
2
 ش ب
جناب مهندس مهیاری

بنده روزنوشت های شما را مرور کردم اعتراض جناب عالی وارد است و همانطور که قبلا هم عذر خواهی کردم از این بابت پوزش می طلبم. آنچه در تصور بنده بوده مهندس مهیاری سابق با آن شور و نشاط و هرروز یک روزنوشت بوده به هر حال ببخشید.

جناب مهندس فیلا تعداد آراء از ارزش کار عزیزان کم نمی کند و محدودیت آراء ، محدودیت ارادت به همراه نخواهد داشت.

از جناب مهندس بناپور غفاری و مهندس افتخاری نیز تشکر می کنم.
امیر یاشار فیلا 20:06 دوشنبه 7 بهمن 1392
1
 امیر یاشار فیلا

مهندس مهیاری جان،
نازنین همه‌ی اعصار
آخه این چه قیاسیه!؟
شما با رأی یا بی رأی از هر لحاظ از ما جلویین.
اصلاً یه کاتب ساده مثل منو چه به این که با شهنشاه رقابت بکنه!؟
ما خیلی که خوش‌اقبال باشیم، شاید بتونیم نظر مساعد شما رو جلب کنیم، بشیم کاتب دربارتون ...

:-)
محمد ذوالفقاری 21:33 دوشنبه 7 بهمن 1392
1
 محمد ذوالفقاری
برای همه دوستان علی الخصوص خانم علیشاهی، آقایان فیلا، مهیاری و ابراهیمی آرزوی موفقیت میکنم .
یه جورایی مشخص شد به چه کسانی رای دادم!
رضا مهیاری 22:03 دوشنبه 7 بهمن 1392
0
 رضا مهیاری
آقای بهنامی نیا باور کنید من روزنوشتهای زیادی ارسال می کنم ولی مهندس جمشیدیان دیگه منو دوست نداره. اعتراض من شوخی بود قربان
محمد ذوالفقاری 23:24 دوشنبه 7 بهمن 1392
1
 محمد ذوالفقاری
چقدر از نتیجه آرا تا این لحظه رضایت دارید؟! لطفاً نظر دهید . سپاس
امیدوارم امسال حق به حقدار برسه!
محمدرضا جمشیدیان 12:29 سه شنبه 8 بهمن 1392
3
 محمدرضا جمشیدیان
سلام مجدد به همه همکاران و دوستان

پدیده اینترنت مفهومی را خلق کرده است که در کشورهای غربی آن را (ZMOT (Zero Moment Of Truth می نامند. ترجمان این مطلب به فارسی (لحظه صفر حقیقت) است. این بدان معنی است که اگر در گذشته برای دریافت حقیقت باید زمان قابل توجهی صرف می شد یا راهکارها به بن بست می رسیدند، امروز در فعالیت های اجتماعی که توسط اینترنت مدیریت می شوند می توانیم به کمک تکنولوژی در لحظه به همه حقیقت برسیم.
به این ترتیب بازار فریبکاران تعطیل و حقوق همه افراد استیفا می گردد.
یکی از مهمترین دلایلی که بعضی به صورت ذاتی با اینترنت مخالفت می کنند همین توانائی غیر قابل انکار آن است.
در انتخاباتی که در حال انجام است، فرض بر این است که همه افراد از فرهیختگان جامعه بوده و به حقوق دوستان و همکاران خود احترام می گذارند. لذا انگیزه ای برای استفاده از توانائی های اینترنت در جهت احراز صداقت شرکت کنندگان در انتخابات وجود ندارد.
اما با توجه به اما و اگرهای مطرح شده در پایان این انتخابات صحت آراء برگزیدگان با استفاده از تکنیک های قابل اجرا احراز خواهد گردید تا نشان دهیم جامعه مهندسین ایرانی و همه اعضاء سخت کوش سایت با حسن نیت و در کمال صداقت به فعالیت مشغول بوده اند.
امیدوارم این پیام برای دوستانی که احیاناً احساس غبن می نمایند آرامش بخش باشد.
با عرض احترام
مائده علیشاهی 13:26 سه شنبه 8 بهمن 1392
2
 مائده علیشاهی
آقای مهندس ذوالفقاری بینهایت از حسن نظر جنابعالی نسبت به اینجانب سپاسگزارم..
موفق و پایدار باشید در پناه حق..
حسن ابراهیمی 13:42 سه شنبه 8 بهمن 1392
4
 حسن  ابراهیمی
سلام ، وقت همگی بخیر و خوشی

میگم اگر سایت رو به همکلاسی هام معرفی میکردم و ازشون میخواستم که در رای گیری شرکت کنند حتما تا حالا کلی رای گرفته بودما :)

معترفم ، معترفم به اینکه دوره قبل از روی کنجکاوی خواستم ببینم می توانم به خودم رای بدهم ، دیدم بله پذیرفته شد و بعد پشیمان شدم که چرا به خودم رای دادم و تا الان هر وقت فکرش را میکنم عذاب وجدان به سراغم می آید ، لذا رسما از جمع دوستان بابت آن یک رای حلالیت میخواهم و قول داده ام که دیگر هیچ وقت به خودم رای ندهم .

من هم با برگزاری انتخاباتی سالم موافقم و دوست دارم راههای احتمالی بروز رخ دادهای ناگوار شناسایی و مسدود شوند ، به همین خاطر درباره فعالیت و نحوه ی مشارکتم در سایت بطور صادقانه به عرض میرسانم ،‌ دوره قبل وقتی که در دسترس بودم به لطف دوستان تعدادی رای گرفتم ، اما در این دوره تا حالا فقط 4 رای گرفتم.
از 4 رای خود در این دوره ناراحت نیستم و خیلی هم خوشحالم ، چون از یک طرف معلوم میشود رای های دوره قبلم سفارشی نبودند و از طرف دیگر نیز رای ها به دست صاحبان اصلی خود که فعالیت و مشارکت بالایی داشتند خواهند رسید .
همچنین به عرض میرسانم تصویری از لوح تقدیر خود در دوره قبل را با لینک دهی مستقیم به سایت iiiwe در وبلاگم گذاشتم ، در طول این یکسال بازدید کنندگان زیادی این تصویر را دیده اند و بلکه کسانی هم از این طریق در iiiwe ثبت نام کرده باشند ، اما می بینم خوشبختانه این رویداد نیز هیچگونه تاثیری در جذب طرفدار و دریافت رای بیشتر برایم به همراه نداشته است.

دلیل توقف مشارکتم برای مدت طولانی که به دوگونه ی عمدی و سهوی بوده ، این بود که در کسب امتیاز از دوستان سبقت نگیرم و امکان فعالیت بیشتر دوستانی که تا بحال فعالیت های مفیدی داشتند و به مرحله دریافت لوح تقدیر نائل نشده اند را از طرف خودم به وجود بیاورم تا همگی بتوانیم در مراحل متوالی رای گیری ها به صورت گردشی عضو برتر بشویم و همگی از این حس و حال معنوی و به یادماندنی بهره مند شویم ، iiiwe برای همه ی ماست و اگر بر این باور باشم که هر دفعه من باید با صندوقچه امتیازاتی که پس انداز میکنم انتخاب بشوم دور از انصاف می اندیشم ، چرا که در صحنه های رفاقتی نباید رقابتی رفتار کنم و در روزنوشت هایی که نظرات رفاقتی داشتم باید مقید و پایبند به همان نظرات خود باشم و جز به همراهی و همدلی عمل نکنم.

البته من هم از برنده شدن بدم نمی آید و اگر رای بیاورم باعث خوشحالی نیز خواهد بود ، اما به چه قیمتی ، به قیمت نادیده گرفتن زحمات دیگر دوستانم ، تمام احساس خوشایندی که در این همایش نصیبم خواهد شد را به شکل تصنعی برای خود فراهم سازم هیچ گونه بار معنوی و ارزش والایی را برایم در پی نخواهد داشت.

( فقط برای چند لحظه خودتونو اونجا ببینید!! ) بله این نام و عنوان روزنوشتی است که جناب آقای مهندس فریبرز اعلمیان آن را به تاریخ (شنبه 10 دی 1390) برای سایت ارسال داشتند و یاد و خاطره آن را هرگز فراموش نمیکنم ، شرح حالی است مختصر از یک رقابتی که به رفاقت انجامید ، متن روزنوشت در لینک زیر می باشد:
http://faal.iiiwe.com/just_for_moment_time_see

هم کلامی با شما خوبان و فرهیختگان و نخبگان را سعادتی افتخارآمیز برای خود میدانم و با شما بودن نیکوترین هدیه ای است که در این مدت آشنایی نصیبم شده است ، از زحمات یکایک شما کمال قدردانی و تشکر را دارم. حق یارتان
مائده علیشاهی 13:55 سه شنبه 8 بهمن 1392
2
 مائده علیشاهی
آقای مهندس جمشیدیان راه حل به جایی را پیشنهاد نمودید..
پیش از این خواستم مطرح کنم گفتم شاید رد بشه!
خوشحالم ازین بابت..از هر نظر به جا است و برای شخصا من،جالب.
با تشکر
امیر یاشار فیلا 14:05 سه شنبه 8 بهمن 1392
1
 امیر یاشار فیلا

آقای مهندس ذوالفقاری، همکار ارجمند
در کامنتِ نخستِ دیروزم در همین صفحه، به‌صورت کلی و یک‌جا از همه‌ی کسانی که ابراز لطف‌شان این بار به شکل رأی دادن در انتخابات شامل حال من شده، سپاس‌گزاری کردم؛
و اکنون به‌طور ویژه از شما بابت مهر و لطفِ دلگرم‌کننده‌تان تشکر می‌کنم.

در پاسخ به پرسش‌تان هم باید بگویم: برای من نفس وجود این بستر دلپذیر، بسیار راضی‌کننده و مسرت‌بخش است و در این سه دوره رأی‌گیریِ گزینش اعضای برتر که حضور داشته‌ام، بر این باورم که روی‌هم‌رفته حق به حق‌دار رسیده است.
بابت همه‌ی این‌ها، به مدیریت و دست‌اندکارانِ سخت‌کوش و فهیم iiiwe بار دیگر «دست‌مریزاد» می‌گویم و سپاس‌گزارم.
م افتخاری 16:00 سه شنبه 8 بهمن 1392
0
 م افتخاری
بنده در همین جا از کلیه دوستانی که به بنده رای ندادند صمیمانه سپاسگزاری میکنم
چراکه تعدادشان(حدودآ 19997 نفر) خیلی خیلی بیشتر از آنانی است
که حقیر را مورد لطف و عنایت خود قراردادند(فقط و فقط 3 نفر)
م افتخاری 16:05 سه شنبه 8 بهمن 1392
0
 م افتخاری
یک نکته جالب دیگر این که:
کامنتهای من در بهترین شرایط در این قسمت را 2 نفر پسندیده‌اند
که باز جای شکرش باقیست
آن یک نفر دیگر احتمالاً یا به سایت سر نمیزنند یا نظر بنده را نمی‌پسندند
ولی از این باب که به بنده رای داده‌اند باز هم سپاسگزارم
م افتخاری 16:08 سه شنبه 8 بهمن 1392
0
 م افتخاری
ادامه آمارنگاری تاکنون:
تاکنون 279 رای که نشاندهنده مشارکت :
حداقل 93 عضو (پیش به سوی باشگاه صدتائی‌ها)
و حداکثر 279 عضو
است که باز هم جای شکرش باقیست
حداکثر رای اخذ شده برابر35 (یعنی حدود 3,7 تا 12,5 درصد کل آرا و 0.175 درصد کل اعضاء )
حداقل رای اخذ شده برابر 0
حداکثر میزان مشارکت اعضاء با درنظر گرفتن 20000 عضو عبارتست از : 0.01395 (یعنی 1.395 درصد)
!!!!
رضا مهیاری 19:57 سه شنبه 8 بهمن 1392
0
 رضا مهیاری
با راستی آزمایی آراء موافقم آقای جمشیدیان
پیمان شبستانی 22:14 سه شنبه 8 بهمن 1392
1
 پیمان شبستانی
آقای مهندس افتخاری بابت نپسندیدن دوستان ناراحت نشید اینجا جامعه مجازی هست و عرض ارادت هاش هزاران فرسنگ با واقعیت فاصله داره بنده قریب به 10 سال هست در انواع فروم ها فعالیت دارم و با اینجور عرض ارادتها آشنا هستم البته دروغ چرا اینجا فکر میکردم واقعی باشه که دیدم نه بابا من اشتباه میکنم وقتی اکثر دوستی های روزمره برای منافع هستن دنیای مجازی که مجازی هست!

دوستانی که به حرف بنده اعتراض دارند رو به حدیث زیر ارجاع میدم
امام علی (ع) : آید زمانی که سه چیز در میان مردم گم و نابود میشود :
1.درهمی از مال حلال بدست نمی آید و حلال خوری از بین رود.
2. زبان راستگویی در میان مردم از بین رود و جزء دروغ نگویند.
3.دوستی که بتوان به او اعتماد کرد و موجب آرامش و آسایش آدمی باشد یافت نشود.

البته خدا شاهده که از بابت تعداد آرا و برنده شدن عرض نمیکنم به شخصه خود من دوست داشتم یدونه برگه (چیزی تو مایه های یادگاری مثل تقدیر نامه های دوره مدرسه!) از سایت یادگار داشته باشم

دوستانی هم که به رای ها شک دارن به نظر من حتی به فرض صحت ماجرا دور از شان جامعه مهندسین هست که اینجور مسائل مطرح بشه چون خدا رو شکر همه مهندسین به قدری درآمد دارن که از اینجور کارها نکنن جایزه 200 میلیونی بانک که نیست!
امیر یاشار فیلا 00:05 چهارشنبه 9 بهمن 1392
1
 امیر یاشار فیلا

19997 !؟

آقای مهندس افتخاری ارجمند،
ما در نخستین دقایق بامداد شانزدهم دی‌ماه پیوستن سی‌وپنج‌هزارمین عضو iiiwe را شادباش گفتیم؛ شما هنوز شمار اعضای این شبکه‌ی تخصصی را بیست‌هزار تا محاسبه می‌فرمایید!!؟

البته کوتاهی مرا ببخشید که این نکته را اکنون یادآوری می‌کنم.
راستش، از کامنت‌های آماردهی شما نخوانده و بی‌مکث می‌گذشتم و متوجه نشدم که در محاسبه‌ی میزان مشارکت اعضا نیز 20000 عضو را مبنا قرار داده‌اید.

به هر حال، تازه‌ترین آمار این است که در چهارمین دقیقه از بامداد نهم بهمن 92، شمار اعضای iiiwe، به 35495 عضو رسیده است.
م افتخاری 08:55 چهارشنبه 9 بهمن 1392
1
 م افتخاری
آقای مهندس شبستانی گرامی :
سپاس از لطف شما
بنده از این مساله ناراحت نشده‌ام بلکه با عنایت به شعر پندآموز
"آینه چون نقش تو بنمود راست
خود شکن آئینه شکستن خطاست"
قصد اصلاح و خودشکنی دارم
و باز هم سپاسگزارم که مانع از عجب و غرور بیجا و غیرواقع بینی من شده‌اند
به هر حال هرآنچه میبینم زیباست و پندآموز
م افتخاری 10:38 چهارشنبه 9 بهمن 1392
0
 م افتخاری
و اما آقای مهندس فیلا گرامی:
ابتدا سلام و سپاس
(بالاخره یکی این کامنت را دید البته پس از n بار تکرار)
در نکته سنجی و دقت نظر جنابعالی که شکی نیست
ولی چرا فقط شما باید نکته سنج و دقیق باشید ؟
چرا خود من و دیگر دوستان که به قول برخی دیگر از فرهیختگان جامعه مهندسی و اهل حساب و کتاب هستند نسبت به این آمار که بدون هدف نیز تنظیم نمی‌شود حساس نشده و عکس‌العمل نشان نمی‌دهیم؟
آیا این نشان از بی‌تفاوتی اعضاء نسبت به وقایع مرتبط و یا شرایط پدید آمده در اطراف نیست؟
آیا بی‌تفاوتی نسبت به اطراف و شرایط فراگیر نشده ؟
آیا می‌دانیم مضرات بی‌تفاوتی چیست و از دامنگیر شدن تبعات آن نمی‌هراسیم؟
آیا جوامع مختلف که در این میان جامعه نه چندان کوچک اعضاء این سایت با شمارگان 35495 و شاید اندکی بیشتر نیازمند افراد دقیق و نکته‌سنجی چون "امیریاشارفیلا"، "ویراستار پارسی"، "مدیرسایت"(که در این میان بسیار متین و ماخوذ به حیا بوده و تنها عمل نموده و کمتر اهل بحث و جدل هستند)، "آقای مهندس جمشیدیان "(جسارتاً آتشفشان خاموشی که برخی اوقات فوران می‌نمایند)، "مهندس مهیاری" (محبوب و منتخب و صریح‌الهجه) و ... نیستتند؟
آیا جدال همیشگی ما برای "هیچ یا چیزی در همین حد" باید ادامه داشته و پندآموزی در فضای واقعی یا مجازی را به فراموشی بسپاریم؟
بیاد اطلاعات نظر کاربران

فرستنده : امیریاشار فیلا
زمان ارسال : چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 00:05
نظر به مطلب : اخبار: رای گیری برای انتخاب اعضا برتر سایت شروع شد
نظر : 19997 !؟ آقای مهندس افتخاری ارجمند، ما در نخستین دقایق بامداد شانزدهم دی‌ماه پیوستن سی‌وپنج‌هزارمین عضو iiiwe را شادباش گفتیم؛ شما هنوز شمار اعضای این شبکه‌ی تخصصی را بیست‌هزار تا محاسبه می‌فرمایید!!؟ البته کوتاهی مرا ببخشید که این نکته را اکنون یادآوری می‌کنم. راستش، از کامنت‌های آماردهی شما نخوانده و بی‌مکث می‌گذشتم و متوجه نشدم که در محاسبه‌ی میزان مشارکت اعضا نیز 20000 عضو را مبنا قرار داده‌اید. به هر حال، تازه‌ترین آمار این است که در چهارمین دقیقه از بامداد نهم بهمن 92، شمار اعضای iiiwe، به 35495 عضو رسیده است.
یاد بیت نغزی از صائب تبریزی افتادم
"آن یکی خر داشت ، پالانش نبود
پالان یافت ، گرگ خر را درربود"
ویا حافظ شیرین گفتار می‌فرماید
"خانه از پای‌بست ویران است
خواجه در بند نقش ایوان است"
نیلوفر ایزد نیا 11:23 چهارشنبه 9 بهمن 1392
2
 نیلوفر ایزد نیا
سلام به همه اعضا سایت و دوستان عزیز

در این چند سال بیشتر مطالب سایت را می خواندم تا مشارکت کنم و دلایل زیادی دارم اما چیزی که در این مدت از این سایت فهمیدم اینست که برخی افراد چه در اینجا چه کلا در مملکت در همه حال ناراضی وشاکی هستند. در بهترین حالت هم شاکی هستند. سال قبل که روش و تعداد افراد کمتر بود شاکی بودند الان هم شاکی هستند.
نمی گویم این سایت بهترین سایت و جامعه مجازی است ولی نسبت به خیلی از جاهای دیگر باشخصیت است. به نظر من در شان جامعه مهندسان هست. فقط چه بهتر بود افراد شاکی کمتر شکایت می کردند.
آیا کشور ما ایده آل است؟ مسلما نه اما کم و بیش همه در تلاشند که اوضاع بهتر می شود.
ممنون که نظر من را خواندید.
موفق باشید.
ممنون از مسئولین سایت.
مائده علیشاهی 11:41 چهارشنبه 9 بهمن 1392
2
 مائده علیشاهی
سلامی دگر بار..
جناب ابراهیمی خیلــــــــی کم لطفی می فرمایید؟!!!! عذاب وجدان چرا؟!
این یک امر کاملا طبیعیست..البته باید انصاف به خرج دهیم و ببینیم آیا مستحق آن 1 رأی هم از جانب خودمان هستیم یا نه،و به طور قطع میتوانم بگویم در دوره پیشین رأی گیری،شما شایسته این امر بودید،که همینطور هم شد.و با وجود غیبتتان،فعالیت و اخلاق و منش جنابعالی آنقدر مثبت بوده که در ذهن ما نقش بسته و اکنون حضور مجددتان موجب خرسندیست.
و اکنون هم متعجبم چرا بعضی از افراد فعال سایت بیتفاوت از این مسئله گذشته اند و با وجود شایستگی که دارند خود را نادیده گرفته اند!

و لازم است بگویم جای بعضی از اعضا فعال سایت بسیار خالیست،
به بعضی بسیار کم لطفی شده،که البته اگر به تعداد بیشتری جایز بودیم رأی دهیم شخصا حتما به آنها رأی می دادم،
و تعدادی از آنها مشمول موردی هستند که در ابتدای صحبتم قید کردم.
منجمله:
خانم ها:شادین امانی-ندا اسفندیاری-سایه ذاکری-اختر قلی زاده-سحر سرلک
آقایان:علی اکبر صحافی پور-یحیی بهمنی-محمد ذوالفقاری-سروش احمدی-سید ابراهیم موسوی نژاد-وریا ژولیده-امیر حسین تبریزی ورزقانی-یاشار مهدی زاده-مجتبی محمدی-جلال بهرامی و (م افتخاری).
متأسفانه به صورت مقطعی اعضاء فعال را در کنارمان داریم که اگر همه اعضا فعال کنار هم بودیم،هم بر رونق سایت بیش از پیش افزوده می شد و انگیزه ها چندید برابر میشد و هم موجب ترغیب اعضا جدید می شدیم.

و در آخر برای همه شما خواهان آرامش،سلامتی،پیروزی و امید هستم.
م افتخاری 14:54 چهارشنبه 9 بهمن 1392
1
 م افتخاری
ادامه آمارنگاری تاکنون: (با فرض کل اعضاء برابر 35000)
تاکنون 288 رای که نشاندهنده مشارکت :
حداقل 96 عضو (پیش به سوی باشگاه صدتائی‌ها)
و حداکثر 288 عضو
است که باز هم جای شکرش باقیست
حداکثر رای اخذ شده برابر35 (یعنی حدود 3,65 تا 12,2 درصد کل آرا و 0.1 درصد کل اعضاء )
حداقل رای اخذ شده برابر 0
حداکثر میزان مشارکت اعضاء با درنظر گرفتن 35000 عضو عبارتست از : 0.00823 (یعنی 0.82 درصد)
!!!!
آخرین آمار اعضاء 35511 نفر
م افتخاری 15:01 چهارشنبه 9 بهمن 1392
1
 م افتخاری
با عرض پوزش ، متن صحیح کامنت 10:38 چهارشنبه 9 بهمن به این شکل تصحیح می‌گردد:
"
و اما آقای مهندس فیلا گرامی:
ابتدا سلام و سپاس
(بالاخره یکی این کامنت را دید البته پس از n بار تکرار)
در نکته سنجی و دقت نظر جنابعالی که شکی نیست
ولی چرا فقط شما باید نکته سنج و دقیق باشید ؟
چرا خود من و دیگر دوستان که به قول برخی دیگر از فرهیختگان جامعه مهندسی و اهل حساب و کتاب هستند نسبت به این آمار که بدون هدف نیز تنظیم نمی‌شود حساس نشده و عکس‌العمل نشان نمی‌دهیم؟
آیا این نشان از بی‌تفاوتی اعضاء نسبت به وقایع مرتبط و یا شرایط پدید آمده در اطراف نیست؟
آیا بی‌تفاوتی نسبت به اطراف و شرایط فراگیر نشده ؟
آیا می‌دانیم مضرات بی‌تفاوتی چیست و از دامنگیر شدن تبعات آن نمی‌هراسیم؟
آیا جوامع مختلف که در این میان جامعه نه چندان کوچک اعضاء این سایت با شمارگان 35495 و شاید اندکی بیشتر نیازمند افراد دقیق و نکته‌سنجی چون "امیریاشارفیلا"، "ویراستار پارسی"، "مدیرسایت"(که در این میان بسیار متین و ماخوذ به حیا بوده و تنها عمل نموده و کمتر اهل بحث و جدل هستند)، "آقای مهندس جمشیدیان "(جسارتاً آتشفشان خاموشی که برخی اوقات فوران می‌نمایند)، "مهندس مهیاری" (محبوب و منتخب و صریح‌الهجه) و ... نیستتند؟
آیا جدال همیشگی ما برای "هیچ یا چیزی در همین حد" باید ادامه داشته و پندآموزی در فضای واقعی یا مجازی را به فراموشی بسپاریم؟
یاد بیت نغزی از صائب تبریزی افتادم
"آن یکی خر داشت ، پالانش نبود
پالان یافت ، گرگ خر را درربود"
ویا حافظ شیرین گفتار می‌فرماید
"خانه از پای‌بست ویران است
خواجه در بند نقش ایوان است"
امیر یاشار فیلا 18:03 چهارشنبه 9 بهمن 1392
1
 امیر یاشار فیلا

جناب مهندس افتخاری بزرگوار،
بابت لطفی که به این بنده ابراز فرموده‌اید، از شما سپاس‌گزارم.
رضا مهیاری 20:50 چهارشنبه 9 بهمن 1392
0
 رضا مهیاری
وقتی خانم علیشاهی از من اسم نمیبرن معنیش اینه که بهم رای دادند. ازتون ممنونم خانم علیشاهی
zahra fakhr 11:13 پنجشنبه 10 بهمن 1392
1
 zahra fakhr
سلام مجدد خدمت دوستان
اول تشکر میکنم از مدیریت محترم سایت جناب جمشیدیان بابت پاسخشان و تامل در مورد موضوع مورد بحث.
سپس سلام خدمت خانم شیرانی،بابت جواب شما درمورد ذکر نامتان، هدف تایید روزنوشت ارسالی با موضوع خصوصیات بود وکامنت نظرات ارسالی اولیه شما بود که حذف شد. واینکه من حداقل چندین نفر در اطراف خودم را میشناسم که خیلی وقته باسایت درارتباطند و از مطالب استفاده مکنند اما هنوزعضو رسمی نیستند.

وسلام خدمت آقای احمدی
اولأ آقای احمدی من توی کامنتم اصلأ اسمی از شما یا اخوی یاهر کسی که مربوط به شما باشه را نبردم که جناح می گیرید!
دومأ به نظر من اصلأ کار درستی نیست که شما وقتی چیزی رو برخلاف سلیقتون دریافت میکنید، همه رو به هم ربط بدید، که من ساخته ذهن خانم شیرانی هستم.
و در ضمن شما با این همه سمت که البته به نظر من کسی که ناظره پس جزء جامه مهندسیه و کسی که در امر اموزشه پس کارمنده، با همون یه عنوان گویای همه عناوینتون بود کافی بود، نیازی به قسم و آیه دادن برای عدم حذف نظرتون نیست، چرا چون اینجا به عنوان درج نظرات برای موضوع مربوطه مشخص شده، واگرشما یا هرشخص دیگری میتواند بدونه توهین کردن به شخصی یا...طبق قوانین سایت نظرات خودتونو ارسال کنید ومطالب را به چالش بکشید وبا دیگر اعضاء به مشورت بپردازد که باعث رونق هرسایتی میشه.

وسلام خدمت آقای شبستانی که واقعأ حضور فعال و نظرات قابل توجه ای داشته اند.
بابت نظر اخرتون باید بگم اتفاقا باید مطرح بشه، چطور شما نسبت به تکراری بودن روزنوشت یا هرارسالی نظرمیدید یا اعتراض میشه ازسوی دوستان، اما در مورد رای تکراری یا کاندید تکراری صحبت نشه؟
و تازه اینکه این رای گیری در یه سایتی است که کلیه اعضاء ان از قشر فرهیخته و باسوادن نه بی سواد، پس این یه توهین به کل اعضاست چرا چون همه میدونن یا میفهمم اما کسی مطرح نمیکنه.
بازم تشکر ازجناب مهندس جمشیدیان بابت کامنت آخرشون که واقعأ روی جمع آوری رای بعضی ها تأثیر داشته است.
علیرضا احمدی 14:17 پنجشنبه 10 بهمن 1392
2
 علیرضا احمدی
با سلام
ضمن تشکر مجدد از مهندس جمشیدیان.
با توجه به مکالمه صورت پذیرفته باجناب آقای مهندس فضیله اینجانب در همه خصوص قانع ، وتابع نظرات و تصمیمات سایت شدم. و از خانم فاخر و شیرانی معذرت خواهی می کنم .
امیدوارم درجامعه موفق باشند .

با تشکر
مائده علیشاهی 11:26 آدینه 11 بهمن 1392
1
 مائده علیشاهی
آقای مهندس مهیاری خوشبختانه جنابعالی مشمول هیچ یک از مواردی که عرض کردم نیستید چرا که همیشه وجود شما را در کنارمان به خوبی احساس کردیم،همچنین دوستان این مسئله را دریافته اند و همچون همیشه به عنوان عضو ثابت اعضای برتر حضور دارید.
شاید در کامنت قبلی ام،سهوا اسامی تعدادی از قلم افتاده باشد که سعی کردم اینطور نباشد اما اسامی که گفته نشدند از دیدگاه بنده شامل مواردی که عرض کردم نبوده اند.
و باز هم عرض میکنم اگر تعداد آراء ای که میتوانستیم بدهیم بیشتر بود قطعا افراد شایسته بیش از 3 نفر بودند که به آنها رأی دهم.
تشکر از توجه شما..
مائده علیشاهی 11:33 آدینه 11 بهمن 1392
1
 مائده علیشاهی
آقای مهندس افتخاری بابت کامنتهای جنابعالی در خصوص نتایج آمارنگاری سپاسگزارم و شخصا به خاطر کوتاهی اینجانب تاکنون عذر خواهی میکنم..زحمت شما برای ما ستودنیست.
حق یارتان.
رضا مهیاری 12:38 آدینه 11 بهمن 1392
0
 رضا مهیاری
ممنونم خانم علیشاهی. توجه خاص شما از هزاران رای با ارزش تره
حامد دارابی 10:43 شنبه 12 بهمن 1392
0
 حامد دارابی
تشکر از همه دوستانی که به سایت سر میزنن.
سایت پر رونق و خوبیه
م افتخاری 12:45 شنبه 12 بهمن 1392
1
 م افتخاری
ادامه آمارنگاری تاکنون: (با فرض کل اعضاء برابر 35000)
تاکنون 308 رای که نشاندهنده مشارکت :
حداقل 102 عضو ( صدتائی‌ هم شدیم)
و حداکثر 308 عضو
است که باز هم جای شکرش باقیست
حداکثر رای اخذ شده برابر37 (یعنی حدود 36.2 تا 12,2 درصد کل آرا و 0.1 درصد کل اعضاء )
حداقل رای اخذ شده برابر 0
حداکثر میزان مشارکت اعضاء با درنظر گرفتن 35000 عضو عبارتست از : 0.0088 (یعنی 0.88 درصد)
!!!!
آخرین آمار اعضاء 35563 نفر
رضا مهیاری 22:22 شنبه 12 بهمن 1392
1
 رضا مهیاری
آقا من از فیلا جلو زدم من از فیلا جلو زدم من از فیلا جلو زدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یعنی دیگه سانتافه بهش نمیرسه. ای جانم
امیر یاشار فیلا 00:39 یکشنبه 13 بهمن 1392
0
 امیر یاشار فیلا

دلا رفیق سفر، بختِ نیکخواهت بس / نسیم روضه‌ی شیراز، پیکِ راهت بس

(حافظ والامقام)


:-)
حمید بناپورغفاری 11:27 یکشنبه 13 بهمن 1392
1
 حمید  بناپورغفاری
آقای مهیاری من فکر می کنم شما در حال صحنه آرائی خطرناک هستی !!!
م افتخاری 13:30 یکشنبه 13 بهمن 1392
0
 م افتخاری
ادامه آمارنگاری تاکنون: (با فرض کل اعضاء برابر 35000)
تاکنون 318 رای که نشاندهنده مشارکت :
حداقل 106 عضو ( صدتائی‌ هم شده بودیم)
و حداکثر 318 عضو
است که باز هم جای شکرش باقیست
حداکثر رای اخذ شده برابر37 (یعنی حدود 34.9 تا 11,6 درصد کل آرا و 0.1 درصد کل اعضاء )
حداقل رای اخذ شده برابر 0
حداکثر میزان مشارکت اعضاء با درنظر گرفتن 35000 عضو عبارتست از : 0.0091 (یعنی 0.91 درصد)
!!!!
آخرین آمار اعضاء 35588 نفر
علی مجیدى 20:57 یکشنبه 13 بهمن 1392
1
 علی  مجیدى
با سلام 3 باره
ورود خودمو به جمع 20 تایی ها(برترین ها)هر چند دیر تبریک میگم...
امیدوارم دوستان نظری هم به ما بندازن تا حداقل رای یکی یک دونه ما،2 تا بشه :)
با سپاس از دوستان
امیر یاشار فیلا 00:21 دوشنبه 14 بهمن 1392
0
 امیر یاشار فیلا
گل گفتید جناب مهندس بناپور.
ما یک بار یک خبطی کردیم، از تبعید احتمالی مهندس مهیاری به جزیره‌ی موریس حرف زدیم،
از آن به بعد نه‌تنها ما را از دربارشان راندند و بیرون کردند، تازه شمشیرشان را هم از رو بسته‌اند و
به مجیزگویی‌های چاپلوسانه‌ی من هم هیچ ترتیب اثری نمی‌دهند.

تازه به گمانم تا همین‌جا هم بسیار خوش‌اقبال بوده‌ام؛
چون اگر نبود مهربانی و دل‌رحمی ذاتیِ شه‌رضایی ایشان، شاید تا کنون دستور داده بودند
با همان سانتافه‌ی مصادره‌شده چندین بار از رویم رد شوند!

;-)
امیر یاشار فیلا 00:22 دوشنبه 14 بهمن 1392
0
 امیر یاشار فیلا
جناب مهندس مجیدی،
شادباش می‌گویم.
مطمئنم در سال پیش‌رو و در دوره‌ی بعدیِ گزینش اعضای برتر، از شما بیش‌تر خواهیم شنید.
پاینده باشید.
رضا مهیاری 10:57 دوشنبه 14 بهمن 1392
1
 رضا مهیاری
مخلص آقای بناپور که اینقدر موضوع رو جدی فرض کردند. فیلای عزیز سرور هستند
حسن ابراهیمی 14:27 دوشنبه 14 بهمن 1392
0
 حسن  ابراهیمی
خانم مهندس علیشاهی سلام

( ما = we ) = ( او = i ) + ( تو = i ) + ( من = i )

به همین خاطر تکروی در اینجا جایی نداره و برای داشتن آرامش خاطر باید بیشتر دقت کنم و به دام ( من ) گرفتار نشوم ، از لطف شما بی نهایت ممنونم.
م افتخاری 14:32 دوشنبه 14 بهمن 1392
0
 م افتخاری
ادامه آمارنگاری تاکنون: (با فرض کل اعضاء برابر 35000)
تاکنون 319 رای که نشاندهنده مشارکت :
حداقل 106 عضو ( ولی بعید میدونم دویست تایی هم بشیم)
و حداکثر 319 عضو
است که باز هم جای شکرش باقیست
حداکثر رای اخذ شده برابر37 (یعنی حدود 34.9 تا 11,6 درصد کل آرا و 0.1 درصد کل اعضاء )
حداقل رای اخذ شده برابر 0
حداکثر میزان مشارکت اعضاء با درنظر گرفتن 35000 عضو عبارتست از : 0.0091 (یعنی 0.91 درصد)
!!!!
آخرین آمار اعضاء 35616 نفر
م افتخاری 15:56 سه شنبه 15 بهمن 1392
0
 م افتخاری
ادامه آمارنگاری تاکنون: (با فرض کل اعضاء برابر 35000)
تاکنون 322 رای که نشاندهنده مشارکت :
حداقل 108 عضو ( ولی بعید میدونم دویست تایی هم بشیم)
و حداکثر 322 عضو
است که باز هم جای شکرش باقیست
حداکثر رای اخذ شده برابر37 (یعنی حدود 34.3 تا 11,5 درصد کل آرا و 0.1 درصد کل اعضاء )
حداقل رای اخذ شده برابر 0
حداکثر میزان مشارکت اعضاء با درنظر گرفتن 35000 عضو عبارتست از : 0.0092 (یعنی 0.92 درصد)
!!!!
آخرین آمار اعضاء 35641 نفر
رضا مهیاری 23:33 سه شنبه 15 بهمن 1392
1
 رضا مهیاری
فیلا به هم میرسیم
م افتخاری 14:32 چهارشنبه 16 بهمن 1392
0
 م افتخاری

ادامه آمارنگاری تاکنون: (با فرض کل اعضاء برابر 35000)
تاکنون 326 رای که نشاندهنده مشارکت :
حداقل 109 عضو ( ولی بعید میدونم دویست تایی هم بشیم)
و حداکثر 326 عضو
است که باز هم جای شکرش باقیست
حداکثر رای اخذ شده برابر37 (یعنی حدود 33.4 تا 11,35 درصد کل آرا و 0.1 درصد کل اعضاء )
حداقل رای اخذ شده برابر 0
حداکثر میزان مشارکت اعضاء با درنظر گرفتن 35000 عضو عبارتست از : 0.0092 (یعنی 0.92 درصد)
!!!!
آخرین آمار اعضاء 35659 نفر
احد آمالی 22:55 چهارشنبه 16 بهمن 1392
2
 احد آمالی
سلام به همه دوستان
خوشحالم که باز میبینمتون
آقای مهیاری بعد از این همه غیبت اومدم بهت رای بدم
بعدا نگی رای ندادی . . .
رضا مهیاری 11:24 پنجشنبه 17 بهمن 1392
0
 رضا مهیاری
احد جان عزیز از شما به ما رسیده قربونت برم
مائده علیشاهی 19:38 پنجشنبه 17 بهمن 1392
1
 مائده علیشاهی
سلام مجدد خدمت همه دوستان و همکاران عزیزم
خواستم تا این لحظه از همه دوستانی که به بنده محبت داشته اند تشکری ویژه کنم و بگویم وجود همگی شما در سایه حق و در کنار ما موجب خرسندی و دلگرمیست و انگیزه ای دوچندان برای ادامه..

حق یارتان.
م افتخاری 15:46 شنبه 19 بهمن 1392
0
 م افتخاری

ادامه آمارنگاری تاکنون: (با فرض کل اعضاء برابر 35000)
تاکنون 354 رای که نشاندهنده مشارکت :
حداقل 118 عضو ( ولی بعید میدونم دویست تایی هم بشیم)
و حداکثر 354 عضو
است که باز هم جای شکرش باقیست
حداکثر رای اخذ شده برابر38 (یعنی حدود 32.2 تا 10,73 درصد کل آرا و 0.1 درصد کل اعضاء )
حداقل رای اخذ شده برابر 0
حداکثر میزان مشارکت اعضاء با درنظر گرفتن 35000 عضو عبارتست از : 0.01011 (یعنی 1.011 درصد " بالاخره عدد شدیم)
!!!!
آخرین آمار اعضاء 35715 نفر
م افتخاری 15:53 یکشنبه 20 بهمن 1392
0
 م افتخاری
ادامه آمارنگاری تاکنون: (با فرض کل اعضاء برابر 35000)
تاکنون 360 رای که نشاندهنده مشارکت :
حداقل 120 عضو ( ولی بعید میدونم دویست تایی هم بشیم)
و حداکثر 360 عضو
است که باز هم جای شکرش باقیست
حداکثر رای اخذ شده برابر39 (یعنی حدود 32.5 تا 10,83 درصد کل آرا و 0.1 درصد کل اعضاء )
حداقل رای اخذ شده برابر 0
حداکثر میزان مشارکت اعضاء با درنظر گرفتن 35000 عضو عبارتست از : 0.01029 (یعنی 1.029 درصد " بالاخره عدد شدیم)
!!!!
آخرین آمار اعضاء 35747 نفر
یحیی بهمنی 20:16 یکشنبه 20 بهمن 1392
1
 یحیی  بهمنی
سلام بر دوستان گل و شادابم، اعلام زمان پایان رأی‌گیری را که فجر دوستان منتحب رو 2 روز بعد از فجر انقلاب رقم زده، به فال نیک گرفته و پیشاپیش به منتخبین سایت تبریک عرض می‌کنم.
راستش، با یک کامنت لبخند ساده :) ، وارد این تاپیک شدم و بعد از اون ازطریق ایمیلم کامنت‌های جالب شما رو دریافت می‌کنم و از کل‌کل‌های شیرین دوستان لذت می‌برم و روحیه می‌گیرم. اما متأسفانه علی‌رغم میلم، فرصت نوشتن و شرکت مستقیم تو جمع شما عزیزان رو پیدا نمی‌کنم و کامنت‌ها رو هم به روش تندخوانی، مرور می‌کنم! :)

از دو بزرگواری که بعد از این همه سکوت حقیر، بازهم لطف کرده و به بنده رأی دادند، صمیمانه سپاس‌گزارم. راستش انتظارشو نداشتم. ان‌شاا... همواره شاد و مسرور باشن. از سرکار خانم علیشاهی هم که در یکی از کامنتاشون، یادی از بنده کردن، متشکرم. یاد هم‌کلامی‌های قدیمی با اعضای قدیمی‌تر بخیر.... هــــــــــــــی جوونی...!

راستی، من همون اوّلا، 120مین رأی سایت رو با افتخار به دوست خوب و مهربانم، جناب افتخاری عزیز تقدیم کردم(ماشالله به این همه پشتکار با این آمارهای روزانه و دقیقشون!). همه‌تون رو دوست دارم و دوست دارم به همه‌تون رأی بدم؛ اما چه کنم که نمیشه... حالا به نظر شما 2 تا رأی دیگه‌م رو که نگه داشته بودم برای این روزهای آخر، به کی تقدیم کنم؟
مائده علیشاهی 11:10 دوشنبه 21 بهمن 1392
2
 مائده علیشاهی
عرض سلام مجدد خدمت جناب مهندس بهمنی
از اونجایی که فردا یعنی "22 بهمــــــــــــــــــــن" تولــــــــــد من هستش!میتونید 1ای از رأی ها رو به من هدیه بدید ! ;-)

نظرتون چیه؟!
م افتخاری 14:42 دوشنبه 21 بهمن 1392
0
 م افتخاری
ادامه آمارنگاری تاکنون: (با فرض کل اعضاء برابر 35000)
تاکنون 363 رای که نشاندهنده مشارکت :
حداقل 121 عضو ( ولی بعید میدونم دویست تایی هم بشیم)
و حداکثر 363 عضو
است که باز هم جای شکرش باقیست
حداکثر رای اخذ شده برابر39 (یعنی حدود 32.2 تا 10,74 درصد کل آرا و 0.1 درصد کل اعضاء )
حداقل رای اخذ شده برابر 0
حداکثر میزان مشارکت اعضاء با درنظر گرفتن 35000 عضو عبارتست از : 0.01037 (یعنی 1.037 درصد " بالاخره عدد شدیم)
!!!!
آخرین آمار اعضاء 35774 نفر
رضا مهیاری 16:43 دوشنبه 21 بهمن 1392
0
 رضا مهیاری
اینجانب موافقم که همه رای های اینجانب بین آقای فیلا و خانم علیشاهی تقسیم بشه. از مسئولین سایت خواهشمندم رسیدگی کنند
امیر یاشار فیلا 01:45 سه شنبه 22 بهمن 1392
1
 امیر یاشار فیلا

مهندس مهیاری جان،
برای این که من و خانم علیشاهی دعوایمان نشود، لطفاً چه‌گونگی تقسیم رأی‌هایتان را هم مشخص بفرمایید.
البته طبیعتاً چون شما به‌لحاظ بزرگ‌منشی و پیشینه‌ی حضور در جمع اعضای برتر iiiwe، پدر معنویِ ما به شمار می‌آیید، می‌توان این رأی‌ها را «میراثی پدرانه» به شمار آورد؛
که طبعاً و شرعاً سهم فرزند مذکر، دو برابر سهم فرزند مؤنث خواهد بود.

;-)

از شوخی گذشته، از شما دوست و سرور نازنینم بابت این لطف و مهر و بزرگ‌منشی، سپاس بی‌کران دارم؛
اما ناگزیرم این نکته را هم یادآوری کنم که :
رأی‌هایی که دوستان و همکارانِ عزیزمان در iiiwe به هر یک از ما داده‌اند، هدیه‌هایی مهرآگین و پیام‌های دوستانه‌ای هستند که هرچند به حساب ما ریخته شده‌اند، اما همچنان به‌لحاظ معنوی به رأی‌دهندگان تعلق دارند.
شما اگر در جشن تولد یکی از دوستان‌تان شرکت کنید و بر پایه‌ی صمیمیت یا ارادت‌تان، کادویی هم برایش ببرید، مسلماً خوش‌حال نخواهید شد که او همان‌جا فی‌المجلس کادویی را که شما برایش برده‌اید، به یکی یا دو تن دیگر از میهمانان بدهد و ببخشد.

بنابراین، با این که این رأی‌ها به نام ما ثبت شده‌اند، به باور من، ما حق بخشیدنِ آن‌ها به شخص یا اشخاص دیگر را نداریم.
پس اجازه بدهید همین‌جا بحث تقسیم رأی را منتفی و پایان‌یافته قلمداد کنیم.


البته، حالا که خوب فکر می‌کنم، می‌بینم این کامنتِ یک‌ونیم سطری و این پیشنهاد شما، کاملاً می‌توانسته یک آزمونِ واکنش‌سنجی و برآورد میزانِ جنبه و فرصت‌طلبی هم باشد ...
ای شهنشاه ناقلای کاردرست!

:-)

به‌قول شاعر،
«تو این دیوونه رو باز امتحان کن / ولی عاشق که سنجیدن نداره ...»
مائده علیشاهی 14:59 سه شنبه 22 بهمن 1392
0
 مائده علیشاهی
جناب مهندس مهیاری شگفتااااااا....بهتون نمی خوره ها؟! :-)
بینهایت سپاسگزارم بابت این همه محبت...

و من هم با پاراگراف دوم آقای فیلا موافقم.
رضا مهیاری 15:45 سه شنبه 22 بهمن 1392
0
 رضا مهیاری
آرای همه دوستان بلحاظ معنوی در قلب من جای خواهد داشت فیلا جان
رضا مهیاری 15:52 سه شنبه 22 بهمن 1392
2
 رضا مهیاری
نتایج انتخابات تا تاریخ 22 بهمن ماه

1- علیرضا احمدی 39 رای

2- محمد مهدی مدرس نیا 37 رای

3- مائده علیشاهی 26 رای

4- امیریاشار فیلا 26 رای

5- رضا مهیاری 25 رای شیرههههههههههههههههههه

6- مهسا معتمد 20 رای

7- م افتخاری 12 رای

8- حمید بناپور غفاری 11 رای

9- بهنام مکسایی 10 رای

10-مهدی هاشمی 9 رای

به این ترتیب آقای رضا مهیاری (شیرهههههههه) بخاطر کیفیت بالای رای ها بعنوان عضو منتخب معرفی و

یک نسخه نرم افزار بی نظیر سازه 90 به ایشان اهدا می گردد. سانتافه آقای فیلا هم پس گرفته شده و

عضویت نامبرده در سایت کان لم یکن خواهد بود. بزن دست قشنگه رو
حسن ابراهیمی 16:25 سه شنبه 22 بهمن 1392
1
 حسن  ابراهیمی
خانم مهندس علیشاهی سلام

تولدتان را به شما تبریک میگم ، سال های عمرتان پربرکت باد
امیر یاشار فیلا 17:32 سه شنبه 22 بهمن 1392
1
 امیر یاشار فیلا

ای پادشه خوبان، داد از غم تنهایی / دل بی تو به جان آمد؛ وقت است که بازآیی

در دایره‌ی قسمت، ما نقطه‌ی تسلیمیم / لطف آن چه تو اندیشی؛ حکم آن چه تو فرمایی

(حافظ والامقام)



:-)

امیر یاشار فیلا 18:17 سه شنبه 22 بهمن 1392
1
 امیر یاشار فیلا

خانم مهندس علیشاهی،
آقای فیلا که " پاراگراف دوم " ندارد!
چیزی که شما با آن موافق‌اید، " پاراگراف دوم کامنتِ آقای فیلا " است.

:-)

دوستان و عزیزانِ دیگری که با من و خانم علیشاهی هم‌نظرند و
احیاناً می‌خواهد بگویند: «من هم با بخش میانی کامنت آقای فیلا موافقم»،
لطفاً نظرشان را مثل خانم علیشاهی ننویسند.

;-)
رضا مهیاری 19:26 سه شنبه 22 بهمن 1392
0
 رضا مهیاری
خانم علیشاهی تولدتون مبارک

من متوجه نشدم که چرا شما شگفت زده شدید و چرا گفتید بهتون نمیخوره ها!!!!!!!!!!

دست کم گرفتید خانم علیشاهی
م افتخاری 08:48 چهارشنبه 23 بهمن 1392
0
 م افتخاری
البته دوستان گرامی استحضار دارند که آمار ذکر شده توسط آقای مهندس مهیاری هنوز نهایی نشده و به تائید مراجع ذیصلاح و شوراهای مراقبتی نرسیده است لذا هنوز هیچ مساله‌ای قطعی نشده و احتمال تغییرات هنوز وجود دارد.
ضمناً از کلیه نامزدهای گرامی درخواست می‌شود هشیاری و بیداری و آرامش خود را تا آخرین لحظات حفظ نمایند.
مسعود حاجی ابادی 08:54 چهارشنبه 23 بهمن 1392
1
 مسعود حاجی ابادی
دوستان گرامی سلام

فقط یک نکته جال رو لازم دیدم واسه اعضا بگم و اونم اینه !
تشکر از آقای افتخاری بابت آمار دادن ولی مهندسین گل !

چرا از جمع 317 نفر اعضای فعال سایت تنها 76 نفر ( اگر فرض را بر این بگیریم که به خود رای داده اند) در رای گیری شرکت کرده اند و 241 نفر تا به حال در این فرایند حتی حضور پیدا نکرده اند . مشارکت اعضای فعال با توجه به 317 نفر میشه 24% مشارکت فعالین .

همین نکته رو خواستم واسه اعضا بگم و صمیمانه ازحضور همه در این رقابت ها و فعالیت ها شرکت می کنند. از همگی تشکر بعه عمل می آید باشد تا سال دیگر این جانب جز فعالین باشم .
مائده علیشاهی 11:14 چهارشنبه 23 بهمن 1392
0
 مائده علیشاهی
با تشکر از آقایان مهیاری و ابراهیمی

جناب فیلا فکر میکنید که غلط! من درست نوشتم..یه کم دقت کنید؟! :-)
مائده علیشاهی 11:24 چهارشنبه 23 بهمن 1392
1
 مائده علیشاهی
راستی جناب مهیاری شاید بهتر بود اینطور مینوشتید:(البته با لحاظ تغییرات نهایی)

1- علیرضا احمدی 40 رای

2- محمد مهدی مدرس نیا 38 رای

3- مائده علیشاهی و امیریاشار فیلا 26 رای

4- رضا مهیاری 25 رای که قطعا شیرههههههههههههههههههه

5- مهسا معتمد 20 رای

6- م افتخاری 12 رای

7- حمید بناپور غفاری 12 رای

8- بهنام مکسایی 10 رای

9-مهدی بهشتی 9 رای

10-حسن ابراهیمی 8 رای

چون میدونید که مهندس فیلا و من دعوامون میشه!!!!!!!اینجوری جناب ابراهیمی رو هم کنارمون داریم..چطوره؟ :-)


م افتخاری 14:45 چهارشنبه 23 بهمن 1392
0
 م افتخاری
ادامه آمارنگاری تاکنون: (با فرض کل اعضاء برابر 35000)
تاکنون 372 رای که نشاندهنده مشارکت :
حداقل 124 عضو ( ولی عمراً دیگه دویست تایی هم بشیم)
و حداکثر 372 عضو
است که باز هم جای شکرش باقیست
حداکثر رای اخذ شده برابر40 (یعنی حدود 32.2 تا 10,75 درصد کل آرا و 0.1 درصد کل اعضاء )
حداقل رای اخذ شده برابر 0
حداکثر میزان مشارکت اعضاء با درنظر گرفتن 35000 عضو عبارتست از : 0.01063 (یعنی 1.063 درصد " بالاخره عدد شدیم)
!!!!
آخرین آمار اعضاء 35805 نفر
امیر یاشار فیلا 17:13 چهارشنبه 23 بهمن 1392
1
 امیر یاشار فیلا

بسیار خوب خانم علیشاهی
حالا که خودتان اصرار دارید همان‌شکلی درست بوده، قطعی‌اش می‌کنیم :
«خانم علیشاهی با پاراگراف دوم (یا همان بخش میانی) آقای فیلا موافق‌اند.»

در ضمن، وقتی دو نفر پتانسیل آن را دارند که دعوایشان بشود،
اگر آن‌ها را پیش هم بنشانیم که احتمال وقوع دعوا بیش‌تر می‌شود!

:-)
رضا مهیاری 19:33 چهارشنبه 23 بهمن 1392
1
 رضا مهیاری
خانم علیشاهی من عمدا شمارو بالاتر نوشتم که فیلا جان بیفته کنار دستم خیلی کارش دارم آخه
مائده علیشاهی 20:14 چهارشنبه 23 بهمن 1392
0
 مائده علیشاهی
بیا و خوبــــــــی کن..........!!!
امیر یاشار فیلا 02:10 پنجشنبه 24 بهمن 1392
1
 امیر یاشار فیلا

مهندس مهیاری جان،
ای پادشه خوبان،

کنار دستت که هیچ،
شما اگه بگی، من زیر پاتم می‌افتم.
«حکم آن‌چه تو فرمایی ...»

:-)
یحیی بهمنی 08:44 پنجشنبه 24 بهمن 1392
1
 یحیی  بهمنی
خوب جواب منو که کسی به جز خانم علیشاهی ندادن.
خانم علیشاهی تولتون مبارک. الان دیگه شما 14 سال و چند ماه و 2 روزتونه(!)
بدون روز تولد هم شما مستحق رأی بودین. اما الان که دیگه حجت تمومه.
هر چند یه دونه رأی من ناقابله، اما با احترام 279 مین رأی سایت و 28 مین رأی خانم علیشاهی رو به ایشون تقدیم می‌کنم. رأی آخرم رو هم اعلام نمی‌کنم چون به همه دوستان عزیز ارادت دارم و دوست دارم همه اون رو از خودشون بدونن.

هماره شاد و پیروز باشین.
یحیی بهمنی 08:58 پنجشنبه 24 بهمن 1392
1
 یحیی  بهمنی
البته به عنوان یه پیشنهاد به مدیر محترم سایت، امروز که رأی گیری تموم میشه، میتونین عنوان این تاپیک رو به کل‌کل‌های داش رضا و دوستان (فیلا، علیشاهی و غیره)تغییر پیدا بدین! :)
یحیی بهمنی 09:04 پنجشنبه 24 بهمن 1392
1
 یحیی  بهمنی
آی داد، آی بیداد!!!
رأی‌هام سوخت! مدیر جان شما گفتین رأی گیری 24 بهمن تموم میشه! اما الان من نمیتونم رأی بدم!!
هی میگن کار امروز به فردا مسپار...، هی میگن در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست... هی میگن ....
ولی وقتی به نصیحت بزرگ‌ترها گوش نکنی، همین میشه دیگه!!
حالا مدیر جان، عزیز دل، خواهشاً آبرو داری کنین و اون رأیی که اعلام کردم رو برام ثبت کنین!!! وگرنه ممکنه بشم مصداق جیب خالی و پزعالی!!!
رضا مهیاری 18:18 آدینه 25 بهمن 1392
1
 رضا مهیاری
دنبال یه سایت می گردم مثل سازه 90
همه چیزش مثل همین سایت باشه. موضوعش همین باشه. اعضاش همین باشن. صاحبش همینها باشن. طراحیش همین باشه خلاصه کپی برابر اصل فقط و فقط توش فیلا نداشته باشه. کسی سراغ داره؟
امیر یاشار فیلا 06:05 شنبه 26 بهمن 1392
1
 امیر یاشار فیلا

مهندس مهیاری جان،
ای شاه کولی‌ها،
ای Gypsy King همه‌ی اعصار،

اولاً که یه همچین سایتی یافت می‌نشود؛ نگرد.
چون iiiwe و دست‌اندرکارهاش یه‌دونه‌ان.

ثانیاً، چرا آخه این اختلافاتِ جزئی داخلی‌مون رو رسانه‌ای می‌کنی شاهِ شاهان!؟
شما بیا دوتایی بشینیم توی اندرونی، مثل یه شهنشاه قدرقدرت و مدیر اجرایی دربارش،
مرد و مردونه صحبت و مذاکره کنیم، کدورت‌ها و اختلاف‌نظرها رو رفع کنیم.

اگه بعد از صحبتِ خصوصی بازم نظر شما این بود که فیلا حذف بشه،
من حرفی ندارم؛ چندین بار هم گفتم: «حکم آن‌چه تو فرمایی».
اصلاً من آماده‌ام شما به همون شیوه‌ای که «کیم جونگ اون» شوهرعمه‌شو اعدام کرد،
منو نه‌تنها از این سایت و از جهانِ مجازی، بلکه کلاً حذف فیزیکی کنی.
خوبه؟

البته من که می‌دونم شما ته ته دلت فیلا رو دوست داری و هیچ‌وقت راضی نمی‌شی
هاپوها بخورنش.

به‌قول شاعر،
«اگر نبودش با من هیچ میلی، / مهیاری جان دوستم داره خیلی»

;-)
م افتخاری 14:34 شنبه 26 بهمن 1392
0
 م افتخاری
خاتمه آمارنگاری : (با فرض کل اعضاء برابر 35000)
کلاً 378 رای که نشاندهنده مشارکت :
حداقل 126 عضو ( دویست تایی هم نشدیم)
و حداکثر 378 عضو
است که باز هم جای شکرش باقیست
حداکثر رای اخذ شده برابر41 (یعنی حدود 32.5 تا 10,85 درصد کل آرا و 0.1 درصد کل اعضاء )
حداقل رای اخذ شده برابر 0
حداکثر میزان مشارکت اعضاء با درنظر گرفتن 35000 عضو عبارتست از : 0.01106 (یعنی 1.106 درصد " بالاخره عدد شدیم)
!!!!
آخرین آمار اعضاء 35867 نفر
بماند تا تفسیر...
م افتخاری 14:38 شنبه 26 بهمن 1392
1
 م افتخاری
آقای مهندس بهمنی:
سلام
بالاخره تاب نیاوردید و با چند کامنت شیرین مارا مستفیض نمودید
دست مریزاد
باشد که فتح مجدد باب همفکری و تبادل افکار شده و زین پس بیشتر بهره‌مند شویم
سپاس
مائده علیشاهی 19:57 شنبه 26 بهمن 1392
0
 مائده علیشاهی
جناب بهمنی از حسن نظر و لطف جنابعالی بینهایت سپاسگزارم..
امیدوارم حضور گرم شما را بیشتر در کنارمان داشته باشیم.
موفق و پیروز باشید.
رضا مهیاری 23:31 شنبه 26 بهمن 1392
0
 رضا مهیاری
چاکر آقای افتخاری
م افتخاری 08:35 یکشنبه 27 بهمن 1392
0
 م افتخاری
اردتمند شما آقای مهندس مهیاری عزیز
:-)
:-)
:-)
:-)
:-)
:-)
:-)
:-)
رضا مهیاری 14:46 دوشنبه 28 بهمن 1392
2
 رضا مهیاری
سلام و خسته نباشید به همه

ممنون از لطف همگی بخصوص دوستانی که اینجانب رو قابل دونستند.

به همه اعضای متنخب

آقای مهندس محمد مدرس نیا
آقای مهندس امیریاشار فیلا
خانم مهندس مائده علیشاهی
خانم مهندس مهسا معتمد
آقای مهندس حمید بناپورغفاری
آقای مهندس علیرضا احمدی
آقای مهندس مجید افتخاری
آقای مهندس مهدی بهشتی
آقای مهندس ابوالفضل حیدری
آقای مهندس پیمان شبستانی
آقای مهندس مجید صابر
آقای مهندس امیرحسین تبریزی ورزقانی
آقای مهندس احسان درفشی
آقای مهندس بلال مرادی قره تپه
آقای مهندس یاشار مهدی زاده
آقای مهندس محسن مطلع
آقای مهندس محمد ذوالفقاری
آقای مهندس بهنام مکسایی
آقای مهندس میثم تقی زاده

تبریک وِیژه عرض میکنم

از گروه نرم افزاری سازه 90 هم سپاسگزارم
پیمان شبستانی 18:40 دوشنبه 28 بهمن 1392
0
 پیمان شبستانی
سلام خدمت همه دوستان
راستش من خودم رو لایق نمیدونستم دوستان لطف داشتن
به همه منتخبین تبریک عرض میکنم
از دست اندرکاران سایت هم سپاسگزارم
امیر یاشار فیلا 08:48 شنبه 3 اسفند 1392
1
 امیر یاشار فیلا

پس از اعلام نتایج گزینش اعضای برتر این‌جا چه‌قدر سوت‌وکور است.
مانند عصر سیزده‌به‌در و ورزشگاهِ پس از مسابقه، آدم را عمیقاً دلتنگ می‌کند ...

چه شد آن طره‌ی پیوند دل و جان که دگر، / دل بشکسته‌ی عاشق ننوازد به نسیم

(زنده‌یاد استاد شهریار)


راستی، مهندس مهیاری عزیز،
بازگشت به کامنتِ مورخ 21 بهمن‌تان در همین صفحه، هنوز برای تقسیم عوایدتان از این انتخابات میان من و خانم علیشاهی دیر نشده است‌ها !

برخلافِ رأی‌هایتان که گفتیم به‌احترام رأی‌دهندگان، قابل بخشیدن به غیر نیستند، کارت‌های هدیه‌ی بانک ملی دیگر اختیارش با خود خودتان است؛ و حق مسلم شماست که آن‌ها را به دو عضو دیگر (یا حتا اگر صلاح بدانید، فقط به یک عضو دیگر) بدهید.


;-)
مائده علیشاهی 23:37 شنبه 3 اسفند 1392
1
 مائده علیشاهی
بـــــــــــــــــــــــو و و و و و و مــــــــــــــب........فکر کنم از سوت و کوری در اومد!! :-)

منم این یکی رو هستم(کارتهای هدیه)!!!جناب مهیاری تا فرستاده نشدن زوووووود تصمیم بگیرید ;-)
م افتخاری 08:52 یکشنبه 4 اسفند 1392
0
 م افتخاری
نظر به نزدیک شدن به ایام پایانی سال توصیه میشود
دوستان گرامی مواظب آتش بازی و بازی با آتش باشند
نگید نگفتید
یا نشنیدیم
رضا مهیاری 22:36 یکشنبه 4 اسفند 1392
0
 رضا مهیاری
آقای فیلا و خانم علیشاهی شماره عابر بانک بدید نقدا واریز میکنم. ولی کارتهای هدیه سازه 90 رو به کسی نمیدم. شرمنده
مائده علیشاهی 23:26 یکشنبه 4 اسفند 1392
0
 مائده علیشاهی
اختیار دارید جناب مهیاری..مبارکتون باشه انشاا..
امیر یاشار فیلا 10:07 دوشنبه 5 اسفند 1392
0
 امیر یاشار فیلا

لازم نیست خودتو توی زحمت بندازی مهندس مهیاری جان.
همین که شما هر سال موقع برگزاری انتخابات دو ـ سه هفته توی روی ما می‌خندی و تحویلمون می‌گیری و باهامون شوخی و بگوبخند می‌کنی، از سرمون هم زیاده ـ لابد.
خوش و خرم باشی.
روزگار به کام.